درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46767صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 فروردین 1400 - 15:35
استاندار کرمان: اصول صحت، دقت و جامع بودن اخبار را به طور کامل رعایت کنید
دکتر علی زینی وند با مهم خواندن اطلاع رسانی صحیح، دقیق، جامع و سریع خاطرنشان کرد: صحت را نباید فدای سرعت کرد. استاندار از برخی تیترها و پیامک های منتشر شده توسط روابط عمومی استانداری انتقاد و اصلاح و جبران اثر حاصل از این بی دقتی ها را ناممکن دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| استاندار کرمان شامگاه یکشنبه ۲۲ فروردین از روابط‌عمومی استانداری کرمان بازدید و بر رعایت کامل اصول صحت، دقت و جامع بودن در انتشار اخبار تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند با مهم خواندن اطلاع رسانی صحیح، دقیق، جامع و سریع خاطرنشان کرد: صحت را نباید فدای سرعت کرد. استاندار از برخی تیترها و پیامک های منتشر شده توسط روابط عمومی استانداری انتقاد و اصلاح و جبران اثر حاصل از این بی دقتی ها را ناممکن دانست.


دکتر زینی وند به پیامک تکمیل یکی از پل های در حال ساخت در جنوب استان و امکان گذر از آن در نوروز ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در بازدید از این پل، در پاسخ به سوالم از زمان تکمیل، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب، این زمان را در صورت فراهم بودن شرایط، فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد و پس از آن به ایشان گفتم اگر این اتفاق بیفتد امکان تردد پس از نوروز فراهم می شود.


استاندار کرمان افزود: اما پیامک این بازدید، کم دقت و اشتباه تنظیم و ارسال شد و همان زمان هم تذکر دادم.


دکتر زینی وند به یکی از خبرها و فتوتیترها از قول وی در بازدید از بخشداری مرکزی کرمان با موضوع حاشیه شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: آن خبر و فتوتیتر هم با بی دقتی تنظیم شده بود.


استاندار کرمان، رعایت اصول حرفه ای در تنظیم و انتشار محتوا را موجب جلب اعتماد عمومی عنوان و بر مقدم دانستن صحت و دقت بر سرعت انتشار تاکید کرد.


استاندار کرمان در بازدید از روابط عمومی از نزدیک در جریان چگونگی ضبط و تدوین بسته خبری سلام کرمان قرار گرفت و ارتقا تجهیزات سمعی و بصری روابط عمومی را ضروری دانست.


در این بازدید عباس تقی زاده مدیر روابط عمومی استانداری با بیان اینکه آن پیامک را شخصا تدوین و خبر و فتوتیتر اخیر را نیز قبل از انتشار، تایید کردم با پذیرفتن مسئولیت اشتباهات و نواقص ایجاد شده در تولید و انتشار محتوا از این اتفاقات عذرخواهی کرد.


برپایه این گزارش، این دومین حضور استاندار کرمان در روابط عمومی از آذر ۹۹ بود.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد