درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46736صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 21 فروردین 1400 - 11:53
درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
حمیدرضا طهماسبی‌پور _ خبرنگار - ویدئویی علیه شرکت کاله مبنی بر قاطی شدن آب با شیر در حال انتشار است که فارغ از چرایی این موضوع، یکبار دیگه اهمیت روابط‌عمومی و حراست از برندها را عیان کرد. در این خصوص چند نکته وجود دارد که قصد دارم از منظر ارتباطاتی بدانها نگاهی داشته باشم:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ویدئویی علیه شرکت کاله مبنی بر قاطی شدن آب با شیر در حال انتشار است که فارغ از چرایی این موضوع، یکبار دیگه اهمیت روابط‌عمومی و حراست از برندها را عیان کرد. در این خصوص چند نکته وجود دارد که قصد دارم از منظر ارتباطاتی بدانها نگاهی داشته باشم:


۱- این اتفاق قطعا تخلف پرسنلی و فردی بوده که در هر شرکتی احتمال وقوع داره و از اینکه در شرکت شما رخ نداده خوشحال نباشید! (درک اصل موضوع)

۲- اشتباه یک فرد میتونه یک برند شناخته شده رو تخریب کنه و هر فردی در سازمان باید از همه جوانب تامین و همراه باشد تا برندی تخریب نشود. (وفاداری سازمانی)

۳- خطای فردی میتونه آبروی یک صنعت و دیدگاه عموم مردم به اون محصول رو تغییر بده. موضوع شیر های قاطی با آب برای همه شرکت‌ها یک آسیبه و نه برند کاله.(گوله سنگ و شروع بهمن از نوک قله)

۴- واکنش دیرهنگام شرکت کاله در این رخداد یک آسیب جمعی است و حالا هم که توضیحات جناب سلیمانی مدیرعامل محترم کاله شنیده شد، نکته مبهم دارد که چرا اطلاع رسانی موکول شد به دیدار کارگران در صبح شنبه. (جای خالی ارتباطات مستمر با افکار عمومی و pr 7/24)

۵- ناشناخته بودن مقوله بحران خبری و اهمیت شیوع ویروسی خبر در فضای شبکه های اجتماعی در سطوح عالی تصمیم گیری ها و میان مدیران ارشد صنایع غذایی و حتی اقتصاد ایران. (کم توجهی به افکار عمومی و ابعاد آسیب ایجاد شده)

۶- عدم فرهنگ سازی این موضوع که: در هر زنجیره تولیدی امکان خطا هست اما نحوه برخورد با خطا کاران و سرعت عمل کنترل بحران خبری اهمیت دارد(بی تفاوتی به جریان سازی مستمر محتوایی و تبیین ساختاری فعالیتها)

۷- کم توجهی به تخریب‌های سالهای اخیر صنعت غذا و نبود انسجام محتوایی از سوی سازمان غذا و دارو و بهداشت و نهادهای انجمنی مرتبط . (عدم توجه به کار جمعی)

۸- نبود همدلی فعالان و اصحاب صنعت غذا این حوزه و استراتژی《این بحران ما نیست》که منجر به بحران‌های بی پایان و بی اساسی شد که ذهنیت و آرامش غذایی مردم را نشانه گرفت.(یک روز تن ماهی پنبه ای، روزی کیک قرصی یا روز دیگر شیر وایتکس و پالمی و ....)

۹- کمبود نظارت در بخش های نظارتی بهداشتی و بازرسی‌های ادواری در بخش شرکتی سازمانی و دولتی و قضایی(انفعال و واکنش دیر هنگام مسئولان)

۱۰- باور پذیری بالای عموم مردم در تخریب‌ها و اخبار منفی و کمبود سواد رسانه‌ای و تمیز اخبار صحیح از غلط(انحراف افکارعمومی)
 

منبع: http://www.foodna.com

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد