درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:25   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46728صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 20 فروردین 1400 - 19:44
یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی
کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» در مقایسه با نظرسنجی سال ۲۰۱۹ حدود هفت درصد افزایش یافته و به ۱۸ درصد از جمعیت بزرگسال رسیده است. در این نظرسنجی که درنیمه اول بهمن انجام شده، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده و میزان خطای آن حدود ۲.۹ درصد تخمین زده می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مؤسسه نظرسنجی «پیو» بر اساس نتایج پژوهش جدیدی، اعلام کرد با وجود مجموعه‌ای از رویدادهای جنجالی در مورد نحوه فعالیت «فیس‌بوک» و روی آوردن تعداد زیادی از کاربران جوان‌تر به پلتفرم‌های دیگر مثل «تیک تاک»، میزان اشتراک «فیسبوک » در آمریکا کاهش نیافته است.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فرانسه به نقل از  فردا، نظرسنجی مؤسسه «پیو» که در اوایل سال ۲۰۲۱ انجام شده، نشان می‌دهد ۶۹ درصد از بزرگسالان آمریکایی از «فیس‌بوک» و ۷۲ درصد از این جمعیت، دست‌کم از یک شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.
 
 این داده‌ها نشان می‌دهد که میزان استفاده از «فیس بوک» طی پنج سال اخیر در آمریکا تغییری نکرده است.
 
 مؤسسه «پیو» در بخش دیگری از نتایج نظرسنجی خود، اضافه کرده که «با وجود آنکه درباره نظر مردم آمریکا در قبال فیس‌بوک مطالب متعددی منتشر شده، اما کاربران این شبکه کماکان به شکل فعالی از آن استفاده می کنند.
 
 حدود ۷۰ درصد از کاربران فیس‌بوک می‌گویند هر روز و حدود ۴۹ درصد نیز می‌گویند چندین بار در روز از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.»
 
 نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد با وجود موارد جنجالی مثل رسوایی «کمبریج آنالیتیکا» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ که موضوع آن دسترسی بدون اجازه به اطلاعات خصوصی میلیون‌ها نفر از کاربران بود، نگرانی‌های گسترده در مورد انتشار اخبار جعلی و اطلاعات نادرست و به خطر افتادن حریم خصوصی کاربران، میزان استفاده از فیس‌بوک در آمریکا طی سال‌های اخیر کاهش نیافته است.
 
 نتایج پژوهش مؤسسه «پیو» درعین حال نشان می‌دهد که با وجود ثابت ماندن میزان استفاده از «فیس‌بوک»، روی‌آوردن کاربران و به خصوص افراد زیر ۳۰ سال به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل «تیک تاک»، «اسنپ‌چت» و «اینستاگرام » (متعلق به شرکت فیس‌بوک) و استفاده از شبکه اشتراک ویدئو «یوتیوب» افزایش یافته است.
 
 حدود ۸۱ درصد از بزرگسالانی که در این نظر سنجی شرکت کردند، می‌گویند از «یوتیوب » استفاده می‌کنند. این رقم در سال ۲۰۱۹ حدود ۷۳ درصد بود.
 
 این اولین باری است که نظرسنجی مؤسسه «پیو» میزان کاربران شبکه اجتماعی «تیک تاک» را نیز بررسی کرده است.
 
 یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد حدود ۲۱ درصد از بزرگسالان و حدود ۴۸ درصد از افراد زیر ۳۰ سال در آمریکا، از این شبکه اجتماعی اشتراک ویدئو استفاده می‌کنند.
 
 مالک این شبکه اجتماعی یک شرکت چینی است و دولت آمریکا به دلیل حساسیت‌های مربوط به امنیت ملی، فعالیت آن را به دقت زیر نظر دارد.
 
 در گروه سنی بین ۱۸ تا ۲۹ سال، حدود ۷۱ درصد از «اینستاگرام»، نزدیک به ۶۵ درصد از «اسنپ چت» و حدود ۷۰ درصد نیز از «فیس‌بوک » استفاده می‌کنند که مشابه درصد کاربران در تمامی گروه‌های سنی است.
 
 در عین حال درصد جمعیتی که از شبکه اجتماعی «توئیتر» استفاده می‌کنند در سال‌های اخیر افزایش نیافته و در میان تمامی گروه‌های سنی، ۲۳ درصد و در بین گروه سنی زیر ۳۰ سال، حدود ۴۲ درصد از این شبکه بهره می‌برند.
 
 یک شبکه اجتماعی جدید به نام «نکست دور» (همسایه) که تمرکز آن روی جوامع محلی است نیز برای اولین بار در نظرسنجی مؤسسه « پیو» مورد بررسی قرار گرفته و میزان کاربران آن حدود ۱۳ درصد از بزرگسالان گزارش شده است.
 
 کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» در مقایسه با نظرسنجی سال ۲۰۱۹ حدود هفت درصد افزایش یافته و به ۱۸ درصد از جمعیت بزرگسال رسیده است.
 
 در این نظرسنجی که درنیمه اول بهمن انجام شده، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده و میزان خطای آن حدود ۲.۹ درصد تخمین زده می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد