درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:41   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46704صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 16 فروردین 1400 - 16:31
از اولویت‌های مهم روابط عمومی، فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی است
روابط‌عمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهت‌دهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهت‌دهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان ادارات و مشترکین و همچنین رسانه‌های جمعی است، ادامه داد: روابط عمومی نشان دهنده پویایی یک شرکت است و عملکرد این مجموعه با نگاهی حرفه‌ای و بالنده‌تر، می تواند در جهت تعالی و نیل به جایگاه شایسته واقعی خود، مثمر ثمرتر بوده و ظرفیت‌های بیشتری را جهت بازتاب اعمال و جایگاه شرکت گاز نشان دهد.
 
 وی اضافه کرد: با وجود تحریم‌ها، مشکلات روزمره اقتصادی و بیماری کووید 19 و سایر چالش‌ها، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و درست مصرف کردن، در سرلوحه کار و تلاش شرکت گاز استان می‌باشد و این برعهده روابط عمومی است که چگونه، چطور و در چه مواقعی بتواند پیام‌های خود را ابلاغ و نگاه حرفه‌ای خود را جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی و به خصوص گازطبیعی، مورد توجه عموم قرارداده و بازخورد بیشتری را از مخاطبین و مشترکین بگیرد.
 
 سمیعی در آخر گفت: ارتباطات ما به طور موثر با سازمان‌ها، نهادها و مشترکین گاز با شماره تلفن گویای 32412066، سامانه ارتباط با مشترکان و تلفن مستقیم 32783020 برقرار است و با استفاده و راهنمایی و مشاوره از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشترکان خود بهره‌مند می‌شویم که به این ترتیب، در واقع، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزش‌ها، در مسیر بهبود مستمرگام برداشته و هر روز از روز دیگر پویاتر و مثمر ثمرتر باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی