درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:04   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46695صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 12 فروردین 1400 - 22:10
لینکدین به جمع رقبای کلاب هاوس پیوست
لینکدین بخشی از تلاشهایی که در این حوزه داشته را با راه اندازی حالت Creator رسمیت بخشیده و اجازه می دهد هر فردی که بخواهد، پروفایل خود را به عنوان پروفایلی مشخص کند که می‌تواند برای به‌روزرسانی‌هایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| لینکدین بخشی از تلاشهایی که در این حوزه داشته را با راه اندازی حالت Creator رسمیت بخشیده و اجازه می دهد هر فردی که بخواهد، پروفایل خود را به عنوان پروفایلی مشخص کند که می‌تواند برای به‌روزرسانی‌هایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایران، شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین تایید کرد روی یک تجربه صوتی اجتماعی در اپلیکیشن خود کار می‌کند که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه امکان می دهد با گروه خودشان به صورت صوتی تعامل داشته باشند.
 
 لینکدین با تایید این خبر به جمع رقیبان اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس پیوست اما برخلاف اپلیکیشنهای رقیب کلاب هاوس که توسط فیس بوک و توییتر ساخته می‌شود، لینکدین بر این باور است که قابلیت شبکه صوتی این شرکت متفاوت خواهد بود زیرا با کاربران دارای هویت حرفه ای مرتبط می‌شود نه یک پروفایل اجتماعی. به علاوه این شرکت پلتفرمی برای جامعه تولیدکنندگان محتوا ساخته که به ابزارهایی نظیر استوریها، پخش ویدیوی زنده لینکدین، خبرنامه و قابلیتهای دیگر دسترسی دارد.
 
 اکنون لینکدین بخشی از تلاشهایی که در این حوزه داشته را با راه اندازی حالت Creator رسمیت بخشیده و اجازه می دهد هر فردی که بخواهد، پروفایل خود را به عنوان پروفایلی مشخص کند که می‌تواند برای به‌روزرسانی‌هایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود.
 
 این تمرکز روی تولیدکنندگان محتوا، لینکدین را از نظر توسعه سرویس مشابه کلاب هاوس در مقایسه با تلاشهای فیس بوک، توییتر، تلگرام یا دیسکورد در مسیر رقابت جدی‌تر قرار می دهد.
 
 اگرچه سرویس "توییتر اسپیسز" شرکت توییتر که رقیب کلاب هاوس است، در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد اما هنوز ابزارهای کامل تولیدکنندگان محتوا در دسترس نیستند و تازه ماه گذشته بود که توییتر برنامه خود برای قابلیت خدمات اشتراک پولی "سوپر فالو" را اعلام کرد و امسال به تازگی از طریق خرید یک شرکت، وارد فضای خبرنامه شده است. فیس بوک هم شماری قابلیتهای ویژه تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده اما به تازگی در ابزارهایی مانند خبرنامه سرمایه گذاری کرده است.
 
 بر اساس گزارش تک کرانچ، لینکدین اعلام کرده توسعه قابلیت نت ورکینگ مبتنی بر صورت، بر اساس درخواستهای اعضا و تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی حرفه ای صورت گرفته که خواستار فراهم شدن راه‌های بیشتری برای ارتباط از طریق این پلتفرم هستند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی