درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:13   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46691صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 11 فروردین 1400 - 13:24
اطلاع رسانی گسترده روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش از اطلاع رسانی و تبلیغات موثر با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سطح جزیره کیش خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش از اطلاع رسانی و تبلیغات موثر با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سطح جزیره کیش خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی بر بهره مندی از تمام ظرفیت های تلویزیون شهری، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به موقع و تاثیر گذار با هدف فرهنگ سازی میان تمام اقشار مختلف جامعه از جمله گردشگران جهت رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش تاکید کرد.
 
 علیرضا علوی رضوی با بیان این که اقدامات رسانه ای روابط عمومی سازمان در سطح گسترده به منظور آگاهی بخشی به عموم جامعه از خطرات ناشی از بیماری کرونا و موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در این منطقه تحقق یافته است، افزود: تولید محتوا، ویدئو، کلیپ، مستند سازی و موشن گرافی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و رسانه های سراسری از جمله اقدامات این مدیریت است.
 
 به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،افتتاح دو طرح عمرانی و سرمایه گذاری جزیره کیش با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس بازتاب خبری خوبی در سطح کشور داشت.
 
 وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: منطقه آزاد کیش در این مراسم بهترین عملکرد از نظر ارائه گزارش، تبلیغات، فضای محیطی و پوشش خبری قبل و بعد از این رویداد را به خود اختصاص داد که این اقدام ارزشمند نشان دهنده تلاش و وحدت رویه در سازمان منطقه آزاد کیش است.
 
 رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش با معرفی وب سایت هایKISH.IR و http://kish.ir/nowroz برای اطلاع رسانی گسترده به عموم مردم، اظهار داشت: بار گذاری تمام کتابچه ها نوروزی در سایت راهنمای جامع سفر به کیش؛ در طول روز به طور متوسط بالغ بر 300 نفر از این وب سایت بازدید می کنند.
 
 سید علیرضا علوی رضوی با بیان این که تعدا د 200 نفر در روز کتابچه های نورزی را دانلود می کنند، گفت: بر اساس اولویت بندی؛ جاذبه های گردشگری، تلفن های ضروری و نقشه گردشگری بالاترین میزان دانلود را به خود اختصاص داده است.
 
 علوی رضوی از به روز رسانی اطلاعات نوروزی در صفحه اینستاگرام سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و اظهار داشت: صفحه اینستاگرام سازمان 21 هزار و 500 نفر بازدید کننده و عضو ثابت دارد که از این تعداد روزانه بالغ بر 10 هزار نفر از این صفحه بازدید می کنند.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 100 نفر مطالب بارگذاری شده را دانلود می کنند و 35درصد از کاربرها هم از طریق اکسپلورر به این صفحه دسترسی پیدا می کنند
 
 به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش روزانه تعداد 3 گزارش تصویری از سطح جزیره کیش و جاذبه های گردشگری و رویدادهایی که در این منطقه برگزار می شود تهیه و منتشر می شود.
 
 سید علیرضا علوی رضوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: روزانه تعداد 5 خبر، گزارش و مصاحبه از ابتدای نوروز تهیه شده است که انعکاس اخبار در خبرگزاری های سراسری بالغ بر 400 خبر و مراسم افتتاح ویدئو کنفرانس دو طرح گردشگری و سرمایه گذاری بیشتر از 423هزار بار در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر انعکاس خبری داشته است.
 
 علوی رضوی خاطر نشان کرد: دو ویدئو 3 دقیقه ای و یک دقیقه ای از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به صورت روزانه تهیه می شود ودر فضای مجازی جهت دسترسی عموم جامعه منتشر می شود و به طور متوسط آخرین ویدئویی که در اینستاگرام سازمان منتشر شده بالغ بر 980 نفر بازدید کننده داشته است و ذخیره ویدئو 3 دقیقه ای از دیگر اطلاعات بار گذاری شده بیشتر است.
 
 وی 450 متر مربع تبلیغات محیطی رویدادها و مناسبت ها و شعار سال و اطلاع رسانی سامانه 124 و پلیس راهور و تبلیغات محیطی در بندر چارک و آفتاب را از جمله اقدامات روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.
 
 شایان ذکر است با دستور جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی باید فعالیت های رسانه ای شرکت های تابع سازمان با هماهنگی مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد