درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46652صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 1 فروردین 1400 - 16:39
مدیر کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران: بار مسئولیت‌ رسانه ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه سنگین و خطیر است
علوم ارتباطات در ارتقا و توسعه و در عین‌ حال رشد اخلاقی جامعه نقش بی‌همتایی دارد و این امر بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر کسانی که در رسانه‌های کشور قلم می‌زنند، علاوه بر وظیفه بسیار جدی و با اهمیتی که بر عهده دارند، بار مسئولیت‌شان در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه سنگین و خطیر است. آنان نشان دادند که با ایستایی سر سازگاری ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| محمدجواد خلیلی، مدیر کل روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی عید نوروز و فرارسیدن بهار سال 1400 خورشیدی را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از مس پرس، متن این پیام به شرح زیر است:

ن وَالقَلَمِ وَ مَا یسطُرُونَ

همراهان رسانه‌ای و ارتباطات کشور

«درود بر قلم‌تان که همواره و حتی در سخت‌ترین شرایط پرچم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به اهتزاز درآورده و آثاری خلق می‌کنید که باید به احترام‌تان برخاست. تلاش بی‌نظیر شما که نشئت‌گرفته از مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای شماست، در بسیاری از بدفرجامی‌ها و مصائب، ملتی را همسو و برای همدلی بسیج کرد.


علوم ارتباطات در ارتقا و توسعه و در عین‌ حال رشد اخلاقی جامعه نقش بی‌همتایی دارد و این امر بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر کسانی که در رسانه‌های کشور قلم می‌زنند، علاوه بر وظیفه بسیار جدی و با اهمیتی که بر عهده دارند، بار مسئولیت‌شان در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه سنگین و خطیر است. آنان نشان دادند که با ایستایی سر سازگاری ندارند.


خردمندان رسانه‌ای کشور، صاحبان مشاغل حرفه‌ای و دشواری هستند که فعالیت‌شان روز و شب نمی‌شناسد و همین کافی است تا در این روزهای آخر سال پرفراز و نشیب، زحمات‌شان را پاس بداریم. در این سال که با پاندمی وحشتناک نفسش به شماره افتاده، چراغ اطلاع‌رسانی کشور برای لحظه‌ای هم خاموش نشده و بی‌درنگ و استوار راه روشنش را ادامه داد. آیا این گونه مواجهه با شرایط بی‌سابقه موجود، چیزی جز وفاداری و عمل به مسئولیت اجتماعی فعالان رسانه‌ای است؟


قدردان تلاش بی‌نظیرتان هستیم و برآنیم که باید از سوی همگان قدر ببینید و در صدر نشینید. به‌ همه شما گرامیان فرارسیدن نوروز را تبریک می‌گویم و می‌دانم در این روزها که کرونا بر تمامی فعالیتهای سایه انداخته، محدودیتهای زیادی نیز به رسانه‌ها تحمیل شده اســت. نکته دقیقاً همینجاست که «هنر رسانه» تزریق امید و روح شــادی و سرزندگی در میان جامعه است و چه هوشمندانه اصحاب رسانه و قلم به این «هنر» مسلطند.»

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
محمدجواد خلیلی
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد