درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46650صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 آذر 1400 - 15:54
چهار نکته طلایی که در مصاحبه کاری به کارتان می‌آید
دو کارشناس، دیل ویلیامز دبیر استخدام در شرکت یوک، و سینه‌آد بانتینگ، نایب رئیس بازاریابی مانستر در اروپا، در مصاحبه با نشریه گلمور از چهار چیزی صحبت کرده‌اند که برای گرفتن یک شغل هرگز نباید در مصاحبه شغلی ذکر شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مصاحبه‌های شغلی معمولا سخت هستند و ممکن است باعث عرق ریختن شما، یا بدتر از آن، موجب ارتکاب اشتباه از سر ترس و اضطراب شوند.
 
 تحت فشار به آسانی می‌توان مرتکب این اشتباهات شد بدون آنکه حتی آنها را تشخیص داد، ولی خوشبختانه کارهایی وجود دارد که با انجام آنها مطمئن خواهید شد از این مرحله سربلند بیرون خواهید آمد.
 
 به غیر از موارد واضح باید و نبایدها، برای مثال اینکه ظاهری مناسب داشته باشید و هرگز به هیچ وجه دیر نکنید، موارد مشهود بسیار دیگری وجود دارد که کارفرمایان همواره شاهد آنها هستند و با کمی آمادگی به راحتی می‌توان از آنها اجتناب کرد.
 
 دو کارشناس، دیل ویلیامز دبیر استخدام در شرکت یوک، و سینه‌آد بانتینگ، نایب رئیس بازاریابی مانستر در اروپا، در مصاحبه با نشریه گلمور از چهار چیزی صحبت کرده‌اند که برای گرفتن یک شغل هرگز نباید در مصاحبه شغلی ذکر شوند.
 
 هرگز نگویید کمال‌گرایی بزرگ‌ترین نقطه ضعف شما است
 
 یکی از سوالات بسیار رایج و مخوف مصاحبه‌های شغلی این است که «بزرگ‌ترین نقطه ضعف شما چیست؟» اما گرچه جستجو در گوگل ممکن است پیشنهاد دهد در پاسخ بگویید شما فردی کمال‌گرا هستید، کارشناسان می‌گویند این گفته در واقعیت یکی از بدترین پاسخ‌هایی است که می‌توانید ارائه دهید.
 
 به گفته خانم ویلیامز، کارفرمای احتمالی شما به دنبال پاسخی شفاف و صادقانه به این سوال است، پاسخی که هنوز جلوه خوبی از شما بروز می‌دهد به جای آنکه کمی مزورانه باشد.
 
 به جای آن او می‌گوید با یک ضعف واقعی خود به این سوال پاسخ و توضیح دهید چگونه می‌توانید آن ضعف را مدیریت کنید.
 
 به انتقاد از رئیس فعلی خود نپردازید
 
 اگر از موقعیت شغلی فعلی خود راضی نیستید، یا شغل قبلی شما به نحوی خوب اتمام نیافته است، شاید وسوسه شوید هنگام جستجو برای شغلی جدید وقتی درباره تجربه شما در شغل قبلی پرسیده شد به گونه‌ای منفی صحبت کنید اما باید بسیار محتاطانه در این راه گام بردارید.
 
 خانم ویلیامز توضیح می‌دهد خیلی مهم است که «تا جای ممکن دیپلماتیک» رفتار کنید، ولی با وجود این، اگر اشتباهی کرده، نظری منفی ابراز کردید، با بیان نکاتی مثبت درباره شغل قبلی این اشتباه خود را جبران کنید.
 
 بگذارید بدانند که جاهای دیگر هم مصاحبه شغلی خواهید داشت
 
 وقتی کارفرمای احتمالی از شما می‌پرسد اگر جای دیگری هم به دنبال شغل می‌گردید، پاسخ طبیعی افراد معمولا «نه» است. شما معمولا می‌خواهید این گونه به نظر برسد که این تنها شغلی است که شما به دنبالش هستید. درست است؟
 
 اما خیر، به گفته خانم ویلیامز اینکه بگویید شما برای پیدا کردن کار فقط به یک شرکت مراجعه کرده‌اید باعث می‌شود دیوانه یا دروغگو به نظر برسید.
 
 به جای آن، او می‌گوید صادق باشید و به آنها بگویید تمام گزینه‌های خود را مد نظر دارید.
 
 از بحث درباره تعطیلات استحقاقی خودداری کنید
 
 تعطیلات استحقاقی ممکن است به عنوان موضوعی در مصاحبه شغلی مطرح شود ولی چیزی است که شما باید از بحث کردن درباره‌اش خودداری کنید.
 
 گرچه خیلی مهم است که سوالاتی بپرسید اما سوال پرسیدن در این باره ممکن است این گونه به نظر برسد که شما از همان اول به دنبال گرفتن تعطیلات استحقاقی هستید.
 
 خانم بانتینگ گفت: «شما تازه می‌خواهید یک کار جدید را آغاز کنید اما مانند کسی به نظر خواهید رسید که نمی‌تواند صبر کند تا به زودی به تعطیلات برود و غیبش بزند.»
 
 این مقاله در اصل در مارس ۲۰۱۸ منتشر شده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد