درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46605صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 اسفند 1399 - 10:08
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: فعالیت روابط عمومی ها باید منطبق با اهداف دستگاه باشد نه شخص مدیر
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط‌عمومیها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط‌عمومیها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.

به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان هرمزگان افزود: منزلت و شأن هر دستگاهی را در بزرگی و جایگاه روابط عمومی ها می تواند پیدا کرد چون روابط عمومی ها پل اتصال بین دستگاه و جامعه هستند و هرچه این پل مستحکم تر و قوی تر باشد، جایگاه و منزلت دستگاه نیز در افکار عمومی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: جامع ترین و کامل ترین و همچنین دقیق ترین تحلیل و راهبرد های منطبق با خواست افکار عمومی از طریق روابط عمومی می‌تواند ارائه شود چراکه روابط عمومی در بین مردم است می تواند نقش راهبری و منتقل کننده مطلوب فعالیت‌های دستگاه در افکار عمومی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مدیریت، کنترل و کاهش تعارضات از نقش های مهم روابط عمومی هاست و این روابط عمومی است که با تبیین درست و به موقع، می توانند زمینه بروز بسیاری از تنش ها که باعث به مخاطره انداختن آرامش جامعه می شود، جلوگیری کنند.

به گفته بیت اللهی، فعالیت روابط عمومی ها باید منطبق با اهداف دستگاه تعریف شود نه امیال شخص مدیر، و روابط عمومی باید به دور از نگاه های جناحی و خواسته های بعضا نابجای مدیران، باید راهنما و عصای دست مدیر در برون رفت از مشکلات و تحقق اهداف سازمانی باشد.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها تکمیل کننده رسالت رسانه ها هستند، اظهار داشت: روابط عمومی باید تعامل سازنده با اصحاب رسانه داشته باشد و تلاش کنند فعالیت های مطلوب صورت گرفته و امید بخش را در جامعه تزریق کنند و تعارضات مرتبط با دستگاه را به حداقل برسانند.

بیت اللهی گفت: برای بهبود عملکرد و حصول نتایج مورد نظر و در اختیار داشتن روابط عمومی های کارآمد باید روابط عمومی ها به علم روز مجهز شود و علاوه بر در اختیار داشتن تجهیزات لازم، از کارگاه های توانمند سازی مستمری برخوردار باشند.

در این آیین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان از روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد