درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 18:59   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46605صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 اسفند 1399 - 10:08
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: فعالیت روابط عمومی ها باید منطبق با اهداف دستگاه باشد نه شخص مدیر
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط‌عمومیها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط‌عمومیها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.

به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان هرمزگان افزود: منزلت و شأن هر دستگاهی را در بزرگی و جایگاه روابط عمومی ها می تواند پیدا کرد چون روابط عمومی ها پل اتصال بین دستگاه و جامعه هستند و هرچه این پل مستحکم تر و قوی تر باشد، جایگاه و منزلت دستگاه نیز در افکار عمومی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: جامع ترین و کامل ترین و همچنین دقیق ترین تحلیل و راهبرد های منطبق با خواست افکار عمومی از طریق روابط عمومی می‌تواند ارائه شود چراکه روابط عمومی در بین مردم است می تواند نقش راهبری و منتقل کننده مطلوب فعالیت‌های دستگاه در افکار عمومی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مدیریت، کنترل و کاهش تعارضات از نقش های مهم روابط عمومی هاست و این روابط عمومی است که با تبیین درست و به موقع، می توانند زمینه بروز بسیاری از تنش ها که باعث به مخاطره انداختن آرامش جامعه می شود، جلوگیری کنند.

به گفته بیت اللهی، فعالیت روابط عمومی ها باید منطبق با اهداف دستگاه تعریف شود نه امیال شخص مدیر، و روابط عمومی باید به دور از نگاه های جناحی و خواسته های بعضا نابجای مدیران، باید راهنما و عصای دست مدیر در برون رفت از مشکلات و تحقق اهداف سازمانی باشد.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها تکمیل کننده رسالت رسانه ها هستند، اظهار داشت: روابط عمومی باید تعامل سازنده با اصحاب رسانه داشته باشد و تلاش کنند فعالیت های مطلوب صورت گرفته و امید بخش را در جامعه تزریق کنند و تعارضات مرتبط با دستگاه را به حداقل برسانند.

بیت اللهی گفت: برای بهبود عملکرد و حصول نتایج مورد نظر و در اختیار داشتن روابط عمومی های کارآمد باید روابط عمومی ها به علم روز مجهز شود و علاوه بر در اختیار داشتن تجهیزات لازم، از کارگاه های توانمند سازی مستمری برخوردار باشند.

در این آیین با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان از روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی