درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46569صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 11:34
روابط عمومی با تحقیق آغاز و با تحقیق پایان می پذیرد
حمید شکری خانقاه در دوره آموزشی آنلاین روابط‌عمومی که به همت سازمان مناطق آزاد کشور برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی ارتباطی گفت: کار روابط عمومی با تحقیق و مسئله شناسی ارتباطی آغاز و با تحقیق و سنجش اثربخشی ارتباطات پایان می پذیرد
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حمید شکری خانقاه در دوره آموزشی آنلاین روابط‌عمومی که به همت سازمان مناطق آزاد کشور برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی ارتباطی گفت: کار روابط عمومی با تحقیق و مسئله شناسی ارتباطی آغاز و با تحقیق و سنجش اثربخشی ارتباطات پایان می پذیرد


مدیر دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی در ایران در دوره آموزشی آنلاین بر ارتقای مهارت های حرفه ای و تخصصی روابط عمومی ها و چگونگی اثر بخشی برنامه های ارتباطی تاکید کردند.


نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی گفت مدیران روابط عمومی باید هوشمند بود و حلال مسائل ارتباطی سازمان باشند و با بهره گیری از روشهای پژوهش افکار عمومی تعارضات سازمانی را مدیریت کنند.


این استاد دانشگاه در ادامه گفت: روابط عمومی مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است. روابط عمومی یعنی مدیریت روابط اجتماعی و روابط اجتماعی همان مدیریت کلمات و احساسات است.


دکتر حمید شکری خانقاه همچنین در مورد عوامل تاثیر گذاردر موفقیت مدیریت روابط عمومی توضیحات جامعی داده و روابط عمومی را به پرنده ای تشبیه کرد که با دوبال اطلاعات و ارتباطات به پرواز در می آید، وی در ادامه فرآیند زندگی اجتماعی را به سه مرحله ارتباطات اطلاعات و مبادلات تقسیم کرده و افزود لازمه موفقیت در مدیریت روابط عمومی ثابت قدم بودن در مطالعه، سفر و پویایی ذهن و مثبت اندیشی است چرا که انسان افسرده چگونه میتواند ارتباط موثری با دیگران برقرار کند.


وی معتقد است روابط عمومی ۱۴۰۰ به استاندارهای جهانی روابط عمومی نزدیکتر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد