درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46545صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 17 اسفند 1399 - 10:31
تغییر مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پس از ۲۰ سال
طی حکمی از سوی محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهنام صفاجو به عنوان مدیر تولید این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهنام صفاجو پس از ۲۰ سال مدیریت روابط‌عمومی، به سمت مدیریت تولید مرکز مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طی حکمی از سوی محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهنام صفاجو به عنوان مدیر تولید این مرکز منصوب و مشغول به کار شد.
 
 در حکم مدیرعامل مرکز گسترش آمده است: «جناب آقای شهنام صفاجو، با احترام؛ نظر به سوابق و تجربیات حرفه‌ای‌تان، شما را به سمت مدیر تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب می‌نمایم. در این جایگاه انتظار می‌رود ضمن پشتیبانی از تولیدات جاری مرکز با هماهنگی معاونت‌های مربوطه و در تعامل خلاق و همراهی با کارگردانان و تهیه‌کنندگان و شتاب‌دهی پروژه‌های در حال تولید و نظارت بر روند اجرایی تولیدات مرکز، این نهاد فرهنگی را در برداشتن گام‌های بلند پیش‌رو همراهی نمایید.
 
 ضمناً از تلاش‌های مسئولانه و دلسوزانه شما در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی مرکز تشکر و قدردانی می‌شود و برایتان در جایگاه جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمایم.»
 
 شهنام صفاجو متولد سال ۱۳۴۸ تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل در سال ۱۳۷۴ با گرایش دیپلماسی خاورمیانه‌ای فرانسه، دانش‌آموخته اولین مدرسه کارگاهی فیلمنامه‌نویسی سوره (حوزه هنری) زیر نظر مهدی سجاده‌چی و فارغ‌التحصیل رشته‌ی فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان ایران است.
 
 وی به‌عنوان نویسنده و روزنامه‌نگار، همکاری با مطبوعات کشور را از اوایل دهه ۷۰ آغاز کرد و بعدها مدیر مسئول یک مجله تخصصی شد.
 
 صفاجو از ۱۸ آبان ۱۳۸۰ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ به مدت ۲۰ سال مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود، ضمن اینکه در فاصله سال‌های ۸۲ تا ۸۵ نیز به عنوان سرپرست روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت داشت.
 
 او طی بیست سال اخیر، مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ۱۹ جشنواره و همایش سینمایی کشور را برعهده داشته که جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار» (۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴)، جشنواره عکس، فیلم و موسیقی فرهنگ ایران‌زمین (۱۳۸۳)، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴)، جشنواره فیلم فرهنگ و صنعت (۱۳۸۳)، چشم‌انداز سینمای مستند فرانسه (۱۳۸۱)، همایش ملی انیمیشن ایران (۱۳۸۷/ ۱۳۹۴) و جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از دوره اول در سال ۱۳۸۶ تا دوره چهاردهم ۱۳۹۹ از اهم این رویدادها بودند.
 
 شهنام صفاجو در عرصه مدیریت تولید هم طی ۲ دهه اخیر، با چندین پروژه همکاری کرده است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد