درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:28   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46535صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 15 اسفند 1399 - 13:16
فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از موسسات و کانون های واجد شرایط مجاز، فعال و مجرب داخلی دعوت به همکاری کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از موسسات و کانون های واجد شرایط مجاز، فعال و مجرب داخلی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن فراخوان دعوت به همکاری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

نظر به اینکه وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه عدالت آموزشی ، فراهم نمودن امکان دسترسی عادلانه به خدمات تعلیم و تربیت و پوشش حداکثری آموزش های الکترونیکی در سطح کشور در نظر دارد به منظور معرفی مناسب نهضت ملی تامین تبلت و تجهیزات آموزشی هوشمند مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت (طرح هدایت) و عنداللزوم سایر نیازمندی های نظام تعلیم و تربیت از طریق ترویج ، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی و ایفای مسئولیت اجتماعی در یک فضای شفاف و رقابتی نسبت به انتخاب همکار و کارگزار رسمی و مجری تبلیغاتی از بین موسسات و کانون های واجد شرایط مجاز، فعال و مجرب داخلی اقدام نماید، لذا ازآن موسسه /شرکت/کانون تبلیغاتی دعوت بهعمل می آورد ضمن مطالعه دقیق شرایط ذیل ،مدارک وپیشنهاد های خود را به این وزارتخانه ارسال نمایند.

الف- شرایط ، اسناد و مدارک لازم برای همکاری:

دارا بودن شخصیت حقوقی و تابعیت ایرانی با ارایه مستندات قانونی (اساسنامه و مدارک قانونی شرکت/موسسه) و شناسه ملی

دارا بودن مجوز تأسیس و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارا بودن حداقل حداقل 5 سال سابقه کار حرفه ای مرتبط با موضوع فراخوان همکاری

حسن سابقه همکاری و انعقاد قرارداد با موضوع فراخوان با نهادها و سازمان های دولتی و عمومی «حداقل دو نمونه قرارداد با ارایه گواهی حسن انجام کار»

دارا بودن توان مدیریتی ، فنی ، عملیاتی ، مالی و کادر اجرایی مجرب در زمینه موضوع فراخوان »با ارایه اسناد مرتبط«

ب - نحوه ارایه پیشنهاد و ارسال مدارک :

از کلیه متقاضیان واجد شرایط شرکت در این فرخوان دعوت به عمل می آید اسناد و مدارک لازم و همچنین پیشنهاد(طرح توجیهی) خود و تصویر برابر اصل آنان را نیز تا ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 18 اسفند 99 در قالب پاکت الف از طریق پست سفارشی به مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نشانی خیابان سپهبد قرنی ،تقاطع خیابان سمیه،ساختمان مرکزی وزارت آموزش وپرورش طبقه چهارم ارسال نمایند.

اسناد و پیشنهادها در ساعت 9 روز سه شنبه مورخ 19 اسفند 99 در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع (وزارتخانه) بازگشایی خواهد شد و حضور نماینده متقاضیان همکاری با ارایه معرفی نامه معتبر و کارت ملی ، بلامانع است.

ج - شرایط کلی همکاری :

پس از انتخاب کارگزار رسمی و مجری تبلیغاتی و ابلاغ مراتب به وی ، چارچوب همکاری طرفین در قالب انعقاد قرارداد رسمی با رعایت ماده (10) قانون مدنی و سایر قوانین و مقررات مرتبط ، حداقل برای مدت یکسال و با پرداخت حق الزحمه مقطوع (به میزان درصدی از منابع حاصله از جلب مشارکت عمومی و ایفای مسئولیت اجتماعی ) تعیین خواهد شد.

لذا ارائه پیشنهاد حق الزحمه در پاکت (ب) با تصریح درصد مقطوع از کل منابع نقدی یا غیر نقدی حاصله ازجلب مشارکت عمومی وایفای مسئولیت اجتماعی مورد تقاضاست

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی