درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 15:16   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46531صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 15 اسفند 1399 - 12:56
برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران
شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران با حضور معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران با حضور معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی ادارات کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی دراستان مازندران با حضور مدیرکل اقتصادی و دارایی مازندران، مجتبی خلفی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصادی و دارایی، عباس مهدوی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران و مسئولان روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی، در اداره کل اقتصادی و دارایی مازندران برگزار شد.

در این جلسه سید اسماعیل هاشمی، مدیرکل اقتصادی و دارایی مازندران دراین نشست با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند، ‌گفت: روابط عمومی، نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و تاثیرگذار در رشد و تعالی سازمانی است.

وی گفت: روابط عمومی،یک وظیفه برجسته مدیریتی است که می تواند به عنوان بازوی اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستیابی به اهداف سازمانی ایفای نقش نماید.

نماینده وزیر اقتصاد در استان مازندران اظهار داشت: پیام اصلی روابط عمومی ها باید اشاعه صداقت به مردم در تابلوی زرینی از خدمت درسیستم و بدنه دستگاه اجرایی باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد دراستان درخصوص اطلاع‌رسانی حوزه اقتصادی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، افزود: ارتباط دو سویه، کمک به مدیریت برای همگام شدن با تغییرات محیطی و رابطه میان مردم و دولت می تواند از وظایف روابط عمومی ها باشد.

در ادامه این نشست ،مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیزبا اشاره به اینکه آرامش خوبی در حوزه رسانه‌ای اقتصاد دارایی استان فراهم است، گفت: مدیریت در شرایط فعلی کرونا و تحریم بسیار سخت است و انتقادها باید با درک شرایط موجود شود.

عباس مهدوی به رتبه بالای مازندران از لحاظ جمعیت رسانه ای در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت شناور مازندران به لحاظ جذب توریست و ضریب بالای نفوذ اینترنت شرایط خاصی برای استان به وجود آورده است که نیازمند حمایت‌های ملی بیشتری است.

وی گفت: عمده وظیفه روابط عمومی ها که مدیران هم برآن تاکید دارند، خبر و اطلاع رسانی است‌، درحالیکه روابط عمومی توسعه محور در دنیا اجرایی شده و روی محصول تاکید می کنند. در سیستم اداری ما خبر در ارزیابی روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای دارد، اما در حوزه اطلاع رسانی مردم منتظرخبر روابط ‌عمومی نمی‌مانند و از درگاه های مختلف اطاعات موردنیاز خود را دریافت می کنند. لذا اطلاع رسانی ازاختیار روابط عمومی ها خارج شده و فضای مجازی سرعت زیادی در اطلاع رسانی پیدا کرده، ‌بنابراین مجبور هستیم ‌برای جریان سازی، هم به روز شویم و هم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد که در فضای مجازی شاهد پدیده هایی هستیم‌که فضای رسانه ای را تحت تاثیر قرار داده است و باید تلاش کنیم از این ‌ظرفیت برای اطلاع ‌رسانی استفاده کنیم.

در ادامه جلسه، خلفی، معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروزه یکی از چالشی ترین و اساسی ترین مسائل مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی است و وزارت اقتصاد به عنوان متولی این موضوع سعی میکند که این بار بر دوش مردم به حداقل برسد و آسایش و رفاه در شرایط سخت اقتصادی برای مردم رقم بخورد، گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان سومین ابروزارتخانه دولت به لحاظ نیروی انسانی و کارکنان دولت محسوب می شود، تامین مالی به عنوان یکی از مهمترین وظایف وزارت اموراقتصادی و دارایی می‌باشد و اکثر ماموریت ها و وظایفی که انجام میدهیم تمام ارکان جامعه با آن درگیرهستند و این موارد نشان دهنده نقش برجسته ای هست که وزارت اقتصاد برعهده دارد و طبیعتاً این نقش برجسته باید با مردم مورد تعامل و تبادل قراربگیرد.

وی گفت: در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ماموریت هایی که وجود دارد دارد، نظیر، تامین مالی، امور بانکی، بورس، سهام عدالت، سرمایه گذاری و ... مردم با آن درگیر هستند و برایشان مهم است. بنابراین مجموعه این وظایف و ماموریت ها، طبیعتاً ظرفیت سنگینی برای وزارت اقتصاد فراهم می‌کند واین نقش مهم، نیازمند تعامل مناسب با مردم است چون مخاطب این خدمات مردم هستند و نقش روابط عمومی بسیار کاربردی و اساسی می‌باشد.

خلفی اظهار داشت: هیچ ماموریتی در سطح وزارت خانه نیست که روابط عمومی در آن رکن اساسی را بازی نکند و یکی از دغدغه های ما که در شاخص‌های ارزیابی مورد توجه می‌باشد استفاده از پتانسیل و ظرفیت شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استانها می‌باشد.

وی ادامه داد: مردم مطالبات زیادی در حوزه اقتصادی دارند و تولید محتوای زیادی هم در حوزه رسانه از مسائل اقتصادی وجود دارد بنابراین این امر در ساختار مدیریتی روابط عمومی رکن بسیار مهم و کاربردی است و روابط عمومی درهمه ماموریت های وزارت اقتصاد نقش اساسی دارد.

معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: درمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در هشت سال گذشته تحولات بنیادی و اتفاقات بسیار بزرگی صورت گرفته است، ازجمله در بحث خصوصی سازی، واگذاری دارایی های بانک ها که باید با آگاهی بخشی بیشتر مردم در جهت نیل به اهداف و خدمات بیشتر گام برداریم.

به گفته وی، مازندران در حوزه رسانه ای و فضای مجازی ظرفیت ویژه ای دارد و در کشور سرآمد است که باید از این ظرفیت استفاده شود. ۲۰ هزارمیلیارد تومان سرمایه مردم استان درسهام عدالت است که در انتخابات پیش رو هیات مدیره شرکت های سهام عدالت باید نقش آفرینی کنند.

خلفی به سجامی شدن ۵۱ درصد سهامداران مازندران اشاره کرد و گفت: با جامعه بزرگی از طریق سهام عدالت ارتباطیم که نیمی از جمعیت کشور را در بر میگیرد بنابراین از این ظرفیت باید استفاده مناسبی برای اطلاع‌ رسانی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: دغدغه ها و ظرفیت ها در مدیریت اقتصادی کشور تعریف می شود و جزو مطالبات مردم است. استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه می تواند در حوزه اطلاع رسانی دغدغه ها و ظرفیت ها تاثیر گذار باشد.

معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه باید برای هر پروژه اقتصادی یک پیوست رسانه ای تعریف شود تا مردم از خدمات دولت اطلاع کافی داشته باشند،‌خاطرنشان کرد: در وزارت اقتصاد خدمات بنیادی زیادی صورت گرفته و شورای هماهنگی روابط عمومی، ظرفیت زیادی درتعریف پیوست رسانه ای دراستان ها دارند.

وی با بیان اینکه تولید خبر، دیگر دغدغه اطلاع رسانی نیست، تصریح کرد: سناریوسازی در محور اطلاع‌رسانی به روز قرار دارد. باید ذائقه مخاطبین درهدف گذاری های رسانه ای دیده شود تا مورد توجه مردم قرار بگیرد.

خلفی ادامه داد: مردم مازندران مفاهیم اقتصادی را به خوبی درک می کنند که نشان دهنده اهمیت مسائل اقتصادی برای مردم این استان است. استان های شمالی به زودی به محور سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تبدیل خواهد شد که باید برای این موضوع از هم اکنون ایده و تحلیل داشته باشیم‌. باید زیرساخت های لازم برای آینده پیش‌رو فراهم شود، چه بخواهیم و‌چه نخواهیم تغییرات اقتصادی در استان های شمالی اتفاق خواهد افتاد و زیرساخت ها متحول خواهد شد.

خلفی در پایان تاکید کرد که امیدآفرینی و تبیین کارکرد دولت میان مردم از وظیفه اصلی سیستم روابط عمومی است زیرا مردم حق دارند با اطلاع از خدمات صورت گرفته امیدوارترشوند بنابراین شورای هماهنگی باید سبب همپوشانی دراطلاع رسانی حوزه وزارت اقتصاد شود.

در پایان جلسه، مسئولان روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک های استان، گمرکات نوشهر،ب ورس منطقه ای، بیمه ایران، اموال تملیکی به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات پرداختند و ازتلاش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران به جهت کسب رتبه نخست کشوری درحوزه انتشار اخبار وزیر محترم اقتصاد در استان ها، با اهدا لوح تقدیر، قدرانی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد