درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:23   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46529صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 15 اسفند 1399 - 12:47
گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روزنامه‌های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه
رسانه‌ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از "پوشش محوری" در اخبار به "تولید محوری" برسیم را به فال نیک می گیرم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رسانه‌ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از "پوشش محوری" در اخبار به "تولید محوری" برسیم را به فال نیک می گیرم.

به گزارش شارا به نقل از ایراسین، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشستی با مدیران مسئول روزنامه های استان اصفهان با اشاره به رویکرد روابط عمومی شرکت فولادمبارکه نسبت به رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از مدل "پوشش محوری" در اخبار به "تولید محوری" برسیم را به فال نیک می گیرم. ما باید از پتانسیل تمام رسانه ها استفاده کنیم و در این راه به یقین در رویکرد خود، ارتباطات گسترده‌ای با خبرنگارها و رسانه‌ها داریم.

خلاقیت و استفاده از فرم های جدید در تولیدات رسانه ای فولاد مبارکه

وی با اشاره به گسترش دامنه رسانه‌ها نسبت به گذشته گفت: در حال حاضر تعریف از رسانه با گذشته بسیار متفاوت شده است؛ ادبیات رسانه‌ها با گذشته فرق دارد و شرایط به گونه‌ای شده که هر شخص در قالب شهروند خبرنگار می‌تواند فعالیت رسانه‌ای داشته باشد. اگرچه طبقه‌بندی و قدمت یک رسانه در جایگاه خود اهمیت دارد اما هر کسی که به روز بوده و قلم خوبی داشته باشد از فاکتورهای رسانه‌ای نیز برخوردار است و ما نیز باید با تمام رسانه های موثر ارتباط داشته باشیم. رسانه های باهوش و پر سرعت گوی سبقت را از دیگران خواهند ربود. خلاقیت و استفاده از شکل و فرم های جدید در تولیدات رسانه ای میذتواند هم تمایز را برای رسانه ها به ارمغان آورد و هم از این رهاورد، فولادمبارکه فضای تازه رسانه ای را تجربه کند. در حقیقت امروز در فولاد مبارکه، حرکت بر مبنای تخصص، کار و تلاش برنامه ریزی شده و همفکری و هم افزایی ثمره این تلاش است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان نگاه خاص رسانه‌ها به فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه یک برند تجاری اقتصادی بسیار معتبر است که بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود، به اقشار گوناگون توجه می کند؛ رسانه‌ها نیز به عنوان همراه همیشگی این بخش اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرند.

نباتی نژاد با بیان اینکه نگاه روابط عمومی فولاد مبارکه انجام فعالیت حرفه‌ای خبری است اظهار کرد: با تغییر تکنیکی که در حوزه روابط عمومی فولاد مبارکه صورت گرفته، انتظار داریم شاهد حضور بهتر و بیشتر رسانه ها باشیم.

رسانه‌های اصفهان و شهرستان مبارکه جایگاه ویژه دارند

هادی نباتی نژاد با تاکید بر تعامل شرکت فولاد مبارکه با رسانه‌ها گفت: در این میان قطعاً رسانه‌های اصفهان و شهرستان مبارکه جایگاه ویژه‌ای دارند. هدف ما حفظ آبروی افراد و صنعت فولاد کشور است و نگاهمان بر این است که بر مبنای تخصص و کار پیش برویم. از این رو تمهیداتی اندیشیده شده تا دسترسی خبرنگاران و رسانه ها به مدیران شرکت جهت تولید محتوای تخصصی نیز تسهیل گردد.

آمادگی فولاد مبارکه برای آموزش خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه گفت: گاهی سیاست‌های سازمانی باعث می گردد مسیری متفاوت طی شود ولی یقین داریم با تعاملات و سیاست‌گذاری جدید روندهای جاری نیز بهبود می یابد و به منظور آغاز راهی جدید و حمایت ساختاری از رسانه ها، آمادگی فولاد مبارکه را جهت آموزش خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت در رسانه های اصفهان اعلام می داریم.

نباتی نژاد ضمن تشکر از حضور مدیران مسئول روزنامه های اصفهان در این نشست صمیمانه، اظهار کرد: ما به یاری رسانه‌ها برای تبدیل فولادمبارکه به قطب رسانه‌ای کشور نیاز داریم. تاکنون نگاه مدیران روابط عمومی به فولاد مبارکه نگاهی درون سازمانی بوده حال آنکه اکنون نگاه برون سازمانی به این شرکت فولادی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار کرد: نادیده گرفته شدن اقدامات فولاد مبارکه در تجهیز بیمارستان‌ها یا خدمات دیگر این مجموعه بزرگ صنعتی و در عوض پرداختن به برخی مشکلات ناراحت کننده است. به راستی کدام یک از مراکز معتبر در این شرایط اقتصادی چنین اقداماتی را در این حجم انجام می‌دهند؟

انتظار نگاه واقع گرایانه و بر مبنای عدالت از رسانه ها

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه همچنین خطاب به مدیران روزنامه ها خاطر نشان کرد: همانطور که در اداره یک خانواده چندین نفره ممکن است با مشکلاتی روبرو باشیم مدیریت مجموعه بسیار بزرگی مانند فولاد مبارکه اقتضائات و مسائل خاص خود را دارد و اگر منصفانه برخورد شود باید اذعان کنیم که طبیعی است در حجم بزرگی از حضور و رفت و آمد کارکنان و نیز کار و تولیدی که در حال انجام است؛ گاهی ایراد و نقصانی وجود داشته باشد و با این وجود از رسانه ها انتظار نداریم مشکلات را منعکس نکنند بلکه انتظار داریم واقع گرایانه و بر مبنای عدالت با خدمات و دستاوردها و برکات فولاد مبارکه برخورد نمایند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران مسئول روزنامه های نسل فردا، کیمیای وطن، اصفهان امروز، اصفهان زیبا، نصف جهان، زاینده رود، سیمای شهر، عصر اصفهان، یاقوت وطن و اقتصاد آینده حضور داشتند و به ارائه پیشنهاد و نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی