درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:35   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46501صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 11 اسفند 1399 - 10:19
چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.
  

شناسایی اینفلوئنسر مناسب


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برازش مناسب، یکی از لازمه‎ های هر کمپین اینفلوئنسر موفق است. برندها و تیم ‎های روابط‌عمومی باید به دنبال همکارانی باشند که دنبال‌کنندگان فعالی دارند، نه اینکه صرفاً تعداد دنبال‌کنندگان شان را بشمارند.

 

این‌ها عواملی هستند که باید در نظر داشته باشید:


ارتباط


به محتوای اینفلوئنسر بنگرید تا میزان هم‌راستایی آن با پیام‎ های خودتان را بسنجید. محتوا و مخاطب اینفلوئنسر، اهمیت بسیار بالاتری از حجم ترافیک دریافتی شما دارد.


تعامل (اینگیجمنت)


تعامل یکی از شاخصه‎ های میزان همراهی مخاطبان اینفلوئنسر با محتواهای تولیدشده توسط آن شخص است. بازه‌ی تعامل هوادار، یکی از نشانه ‎های کلیدی روابط هدفمند است.


دسترسی (ریچ)


هرچند شاید اغراق زیادی درباره‌ی آن صورت گرفته، اما دسترسی هم یک معیار معتبر است و روند میزان دسترسی به پست‌های هر اینفلوئنسر، یک عامل مهم برای برنامه ‎ریزی روابط آینده است. همچنین باید پلتفرم‌های ارجح مخاطبان هدف تان را در نظر بگیرید. برندها خواهان دسترسی به تصمیم‌گیرندگان صنعت هستند که عموماً فعالیت بیشتری در توییتر و لینکدین دارند، درحالی‌که بازاریاب‎ ها احتمالاً خواهان تمرکز بر اینستاگرام یا اسنپ باشند.


بازه‎‌ی انتشار


محتوای باکیفیت که به‌صورت مداوم پست می ‎شود، منجر به افزایش ترافیک و تعداد بازدیدکننده ‎های تکراری خواهد شد که همین عامل نیز تعامل و دسترسی مخاطب را افزایش می‌دهد.


اعتبار


اینفلوئنسرهایی که درصد کمتری از محتواهای شان اسپانسرشده هستند، معتبرتر به نظر می‎ رسند و مخاطبان هم اعتماد بیشتری به آن‎ها دارند. ارائه‌ی داستان‎ های شخصی با ذکر نام برند به‌صورت ضمنی نیز می‌تواند یک راهکار مفید باشد، کمااینکه ارزش این مطالب بسیار بالاتر از نقد است.


همچنین بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.


محتوای اینفلوئنسر و اهداف قابل سنجش


انواع محتوای منتشره توسط اینفلوئنسر را در نظر بگیرید و آن‌ها را با ترجیحات و رفتارهای مخاطبان تان مقایسه کنید.


ساخت محتوا به همراه اینفلوئنسر، یک راهکار عالی برای خلق رابطه است. این‌ها تعدادی ایده هستند:
• برگزاری یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ زنده
• برگزاری یک وبینار به میزبانی اینفلوئنسر
• نگارش یک مجموعه مطلب یا بلاگ مشترک
• ضبط یک پادکست


معیارهایی نظیر دسترسی و سهم صدای اینفلوئنسر را با اهداف کلان روابط عمومی خود مقایسه کنید تا تاثیر آن اینفلوئنسر را متوجه شوید.


با جامعه‌ی خود تعامل کنید و رابطه بسازید


پس از آغاز همکاری، وقت خلق رابطه با دنبال‌کنندگان و تحکیم آن است. ارائه‎ منظم محتوای ارزشمند، یک بنیان قدرتمند برای‌تان خلق خواهد کرد، درحالی‌که عملکردی هم‌راستا با یک متخصص یا اینفلوئنسر نیز میزان تعامل و اعتماد به برند شما را افزایش خواهد شد.
 

نویسنده: تیلور کرول

ترجمه: شارا

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

January 6, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی