درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:51   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46496صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 اسفند 1399 - 13:57
چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با افزایش مصرف محتوای دیجیتال، متخصصان روابط عمومی نیز همواره به دنبال راه‎ های جدیدی برای هدف‌گیری مخاطبان خاص از طریق رسانه‎ های اجتماعی هستند. قدرت کمپین ‎های رسانه‎ های اجتماعی را می‎‌دانیم – از تقویت رسانه ‎هایی که توسط روابط عمومی کسب شده‎اند تا نقشی که در بازاریابی محصولات دارند و افزودن اینفلوئنسرها به این آمیزه نیز می‌تواند قدرت تلاش ‎های روابط عمومی را دوچندان کند.


اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.


برای روابط عمومی B2B (کسب‌وکار به کسب‌وکار) اینفلوئنسرها را حذف نکنید


پرزرق‌وبرق‌ترین کمپین‌های بازاریابی اینفلوئنسر متعلق به بخش‌های زیبایی، مد و سایر صنایع مرتبط با سبک زندگی هستند، اما برای روابط عمومی B2B نیز این سبک از بازاریابی را نادیده نگیرید. بسیاری از دسته ‎های B2B نظیر بخش نرم ‎افزار، دارای چرخه‎ های فروشی هستند که مشتریان شان زمان زیادی را صرف ارزیابی محصولات و خدمات می ‎کنند.

 

محتوای آموزشی یا سرویس‌محور که تخصص سازمان را به اشتراک می‎ گذارد، عموماً بخش بزرگی از یک برنامه‎ روابط عمومی B2B است و اینجاست که اینفلوئنسرهای تخصصی وارد می‌شوند. آن رهبر کسب‌وکار یا متخصص فن که محتوا را در قالب مقالات تالیفی، گزارش، پست بلاگ یا ویدئوی مفسر پست می‌کند، می‌تواند وجه تمایز یک کمپانی باشد و شخصیت برند را ارتقا دهد.


بازاریابی اینفلوئنسر موجب اعتمادسازی خواهد شد


90 درصد از افراد در هنگام اسکرول فید رسانه‎ های اجتماعی، ترجیح می‎ دهند به توصیه‎ سایر افراد اعتماد کنند تا اینکه یک پست بازاریابی سنتی برای تبلیغ محصول یا سرویس را ببینند.


اینفلوئنسرها عموماً زمان زیادی – اکثراً سال‌ها – را صرف برقراری رابطه با پایگاه هواداران یا دنبال‌کنندگان شان می ‏‎کنند. اعتبار (یا بی‌اعتباری) آن‌ها از نمایش تخصص‌شان نشات می‌گیرد. موفق‌ترین‎ها از روابط عاطفی ‎شان با مخاطبان بهره خواهند برد تا وفاداری به برند را افزایش دهند و الهام‌بخش افراد برای آزمودن یک محصول جدید باشند.


میکرواینفلوئنسرها به مدیریت ریسک‌ها یاری می ‎رسانند


با توجه به کاهش تعامل با کانال‌های رسانه ‎ای سنتی نظیر تلویزیون، رادیو و جراید، بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها می‌تواند یک راهکار طبیعی و کم‌فشار برای ارائه‎ اطلاعات مرتبط با برند نزد مخاطبان هدف باشد.


میکرواینفلوئنسرها بین 5 تا 100 هزار دنبال‌کننده دارند و می‌توانند در بازارهای خاص فعالیت کنند. حتی برخی از آن‎ها نرخ تعامل و تبدیل بالاتری در مقایسه با مگااینفلوئنسرها با میلیون ‎ها دنبال‎‌کننده دارند، زیرا اشخاص معتبرتری پنداشته می‌شوند. این اینفلوئنسرهای کوچک‌تر می‌توانند برای روابط عمومی B2B نیز کارآمد باشند، چرا که مزایایی همچون هزینه‎ کمتر و خلق تعاملات اجتماعی متمرکزتر برای بخش‎ های عمودی نظیر خدمات مالی یا فناوری کسب‌وکار را دارند.


ضمناً همکاری با میکرواینفلوئنسرها می‌تواند راهکاری برای مدیریت ریسک و گسترش بودجه‎ی بازاریابی یا روابط عمومی باشد. شاید همکاری با گروهی از میکرواینفلوئنسرها که مخاطبان کمتر اما فعال‌تری دارند، منطقی‌تر از همکاری با یک مگااینفلوئنسر بسیار گران باشد و همواره این گزینه را دارید تا با توجه به میزان پیشرفت تان به سراغ گزینه‌های دیگر بروید.
 

نویسنده: تیلور کرول

ترجمه: شارا

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

January 6, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی