درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 18:51   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46489صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 9 اسفند 1399 - 17:50
جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد
در 118 روابط عمومی فعال در مجموعه شهرداری، علاوه بر وظایف عادی و معمول مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| علاوه بر وظایف عادی و معمول در حوزه روابط‌عمومی، مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.

به گزارش شرا به نقل از خبرنگار شهر، سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نشست دورنگاه ارتباطات شهر تهران گفت: در پنج ماه اخیر 29 انتصاب در روابط عمومی های مجموعه شهرداری انجام شد که 23 نفر از این تعداد اعضای جدید بودند و علاوه بر این تعدادی از افراد نیز ارتقاء سمت پیدا کردند.


او با اشاره به برگزاری مراسم های مناسبتی دهه فجر و روز مادر و برنامه هایی مانند نشست خشت طلایی، نمایشگاه تهران از نظر هنرمندان، جایزه تهران، نشست شهردار با مبارزان سیاسی پیش از انقلاب و سفرای کشورهای مختلف و نشست سفرای هوای پاک توسط مرکز ارتباطات، افزود: در ماه‌های آتی ارزیابی عملکرد سازمانها و شرکتهای شهرداری را برای اولین بار خواهیم داشت که به صورت ماهانه انجام و نتایج بررسی به صورت 6 ماهه منتشر می‌شود. مدلهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و دستورالعمل ها و شاخص ها تنظیم شده و در نهایت به این مدل دست پیدا کردیم که گروه های مختلف بر حسب حجم و اندازه، شرح وظایف و ذی‌نفعان در سه دسته تقسیم بندی شدند و بر اساس آن شاخص‌های عملکرد را متفاوت از هم تعریف کردیم.


عالمی پسند افزود: مبنای تدوین این دستورالعمل بر اساس دو مبحث محورهای گفتمانی مدیریت شهری و نقشه راه روابط عمومی های شهرداری تهران است و باید بر اساس اسناد بالادستی و دستورالعمل های تدوین شده عمل کنیم و عملکردهای خود را در این راستا سوق دهیم.


سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر مساله خلاقیت و نوآوری در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: در 118 روابط عمومی فعال در مجموعه شهرداری، علاوه بر وظایف عادی و معمول مساله ای که اهمیت دارد این است که این مسیر را به چه نحوی طی کنیم که متفاوت از روال معمول باشد و برای ذینفعان جذابیت داشته باشد و این نکته در واقع بزرگترین هنر روابط عمومی امروز است.


او در پایان یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی را برگزار کردیم که هدف آن توجه و اهمیت دادن مدیران ارشد شهرداری به حوزه روابط عمومی و ارتباطات است و در آن خروجی عملکرد روابط عمومی های مناطق 22 گانه در آن اعلام شد. امیدوار هستیم که در جشنواره دوم مدیران برتر علاوه بر مناطق، شاهد خروجی عملکرد روابط عمومی های سازمانها و شرکتهای مجموعه شهرداری نیز باشیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی