درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:48   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46471صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 11:23
روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بهمن توکلی فرد گفت: عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
 
 به گزارش شارا به نقل از جوان انلاین، پژوهشگر روابط عمومی و رسانه اظهار کرد: عرصه روابط عمومی مهمترین بخش برای تعامل با مشتریان محسوب می شود وبسیاری از برندها برای تعامل بهینه با مشتریان اقدام به استفاده از روش های مختلف در این حوزه می کنند. آگاهی از روش های برتر در حوزه روابط عمومی همیشه موجب بهبود عملکردبرندها وتیم های روابط عمومی می شود ، بنابراین باید نسبت به آگاهی از ترندهای برتر ویاد گیری شیوه های اجرای آنها در کسب وکار توجه نشان دهیم .
 
 وی افزود: درسالی که مزین است به فرموده مقام معظم رهبری "رونق تولید " روابط عمومی ها با کمک رسانه ها می بایست در ایفای رسالت خطیر خود با شیوه های نوین دراجرای کسب و کار فعالیت مضاعفی نمایند همچنین در جهت گردش شفاف و صحیح اطلاعات برای رونق تولید گام های ارزنده ای بردارند .
 
 توکلی فرد اذعان داشت: روابط عمومی ها ، با بستر سازی و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام اتصال بین مردم وسازمان را مهیا کرده و با آگاهی رسانی در شرایط ناشی از کرونا علاوه بر کمک در این بخش با شفافیت سازمان را به جلو ببرد و اطلاعات کافی به پرسش های درون وبرون سازمان ارایه نماید .
 
 پژوهشگرروابط عمومی ورسانه ابراز نمود:باید بتوانیم الگویی از روابط عمومی استاندارد و حرفه ای ایجاد کنیم تا فرهنگ استفاده از مشاوره در حوزه رسانه وارتباطات را نهادینه کنیم و نگذاریم مدیران خود را بی نیاز از مطالعه و آموزش رسانه وارتباطات بدانند . زیرا حوزه روابط عمومی علاوه برآنکه مدافع سازمان در عرصه اجتماع و افکار عمومی جامعه است ودر درون سازمان وتلطیف فضای آن نقش ویژه ای ایفا می کند ، بایستی در بحث کسب وکار وایجاد تغییردر تعامل با مشتریان ابتکاربه خرج دهد .
 
 
 www.javanonline.ir
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد