درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 15:18   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسؤل کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی تعیین شد
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46470صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیپنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 11:13
سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
دکتر سید محمد مهدی‌زاده به عنوان سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر سید محمد مهدی‌زاده به عنوان سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در حکم انتصاب دکتر مهدی‌زاده آمده است: با توجه به صلاحیت‌های علمی و تجربیات اجرایی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده علوم ارتباطات» منصوب می شوید.

ارتقای سطح آموزش و جایگاه علمی دانشکده به ویژه در سطح تحصیلات تکمیلی، افزایش تولیدات پژوهشی دانشکده به خصوص مقالات بین المللی و کرسی های نظریه پردازی، ایجاد جو نشاط و همدلی میان اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده، تقویت ارتباطات بین المللی به منظور یافتن جایگاه مناسب در فضای دانش جهانی و گسترش فرهنگ، ارزش ها و اندیشه های دینی و اسلامی به خصوص در حوزۀ تولیدات علمی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و پژوهشی از جمله ماموریت های محول شده به سرپرست جدید دانشکده علوم ارتباطات از سوی رئیس دانشگاه است.

گفتنی است، پیش از این، دکتر محمد مهدی فرقانی، مسئول راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده علوم ارتباطات و استقلال این دانشکده بود که پس از چند سال ریاست این دانشکده در بهمن ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  مسؤل کارگروه روابط‌عمومی بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد