درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 20:19   

انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فارس

  انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فارس


ادامه ادامه مطلب یک

رادیو گفت‌وگو بررسی می‌کند: مشکل بزرگ روابط عمومی‌ها درایران چیست؟

  رادیو گفت‌وگو بررسی می‌کند: مشکل بزرگ روابط عمومی‌ها درایران چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور

  آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور


ادامه ادامه مطلب سه

نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در یزد برگزار شد

  نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در یزد برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در یزد برگزار شد
  آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور
  رادیو گفت‌وگو بررسی می‌کند: مشکل بزرگ روابط عمومی‌ها درایران چیست؟
  دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط عمومی" و "عکاسی خبری" برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان فارس: روابط عمومی های فارس در بحران کرونا در اطلاع رسانی موثر عمل کردند
  انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فارس
  پیشنهادهایی برای آموزش و توسعه کارکنان
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46447صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 اسفند 1399 - 13:03
منابع طبیعی همدان رتبه برتر کشور در ارتباط مردمی را کسب کرد
نتایج این ارزیابی نشان می دهد که این اداره کل موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و همچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خوبی را در بین ادارات کل منابع طبیعی استانها به دست آورد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس اداره روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس بررسی، تجزیه و تحلیل عملکرد و نتایج حاصل از ارزیابی های به عمل آمده توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه مشارکت در برنامه های دیدار چهره به چهره مدیران با مردم، اسفندیار خزائی مدیر کل منابع طبیعی استان همدان موفق به کسب رتبه بیشترین برنامه دیدار چهره به چهره با مردم در بین مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری استانها شده است.
 
 مهرداد آزادی افزود: نتایج این ارزیابی نشان می دهد که این اداره کل موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و همچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خوبی را در بین ادارات کل منابع طبیعی استانها به دست آورد.
 
 وی بیان کرد: بر اساس آمارهای استخراج شده از سامانه سامد، ۲۴ برنامه و ۷۶ ملاقات مردمی توسط منابع طبیعی صورت گرفته و در کمترین زمان ممکن نسبت به پاسخ به درخواست های مردمی، کیفی سازی ارائه خدمات، حل وفصل مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان اقدام شده است.
 
 رئیس اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان با بیان اهمیت و ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده در سامانه سامد، بیان کرد: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم ساکن در نقاط مختلف این استان با بهره گیری از ظرفیت سامانه سامد پیگیری می شود همچنین دنبال اجرایی شدن درخواست های مردمی مطابق با امکانات و ظرفیت‌های موجود و رعایت حقوق شهروندی هستیم.
 
 مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان نیز در این باره گفت: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس به مرکز سامد، ایجاد اشتغال، خدمات شهری، دریافت تسهیلات، بیمه، امکانات ورزشی، آثار تاریخی و میراث فرهنگی، مشکلات دانش‌آموزان و سهام عدالت بوده است.
 
 احسان شهابی اضافه کرد: پیام‌های ثبت شده در ارتباط با مرکز سامد استانداری همدان همگی ثبت و برای پیگیری براساس قانون به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه شده است.
 
 گفتنی است؛ در شرایط کرونایی به دستور استاندار همدان ارتباط مدیران و مسئولان استان با مردم هیچ گاه قطع نشده و مدیران دیدارهای محدود مردمی به صورت چهره به چهره و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داشتند و به علت شرایط موجود بیشتر دیدارها و برنامه ها به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد(۱۱۱) بوده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


  عادی انگاری شرایط بحران


  مزایای آموزش و توسعه موثر


  انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فارس


  آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر


  دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط عمومی" و "عکاسی خبری" برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد