درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 8 اسفند 1399 - 13:51   

ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران

  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

واکسن و انتخاب‌های اخلاقی

  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران
  کسب مقام نخست ارزیابی خبری توسط اداره کل فرهنگ استان خوزستان
  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46438صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 5 اسفند 1399 - 00:56
اصول اخلاقی آتن
تمام اعضای سازمان‏‌های بین‌‏المللی روابط‌عمومی در روز عضویت با پایبندی خود به یک الگوی بین‌‏المللی از اصول اخلاقی که بخشی از آن مبتنی بر منشور سازمان ملل است، موافقت می‌‏کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||تمام اعضای سازمان‏‌های بین‌‏المللی روابط‌عمومی در روز عضویت با پایبندی خود به یک الگوی بین‌‏المللی از اصول اخلاقی که بخشی از آن مبتنی بر منشور سازمان ملل است، موافقت می‌‏کنند.


اعضای ایپرا باید تلاش کنند تا:
1- در نیل به شرایط فرهنگی و اخلاقی که انسان‏‌ها را قادر می‏‌سازد که به جایگاه در خور خود دست یافته و از حقوق انکارناپذیر مطرح در «بیانیه جهانی حقوق بشر» برخوردار شوند، مشارکت ورزند.
2- الگو و کانال‏‌هایی ارتباطی را به منظور ارتقا بخشیدن به جریان آزاد اطلاعات ضروری ایجاد کنند. این جریان موجب خواهد شد تا هر یک از اعضای گروه احساس کند که به طور پیوسته از اطلاعات بهره‏مند بوده و این توانایی را دارد که از مسئولیت و اختیارات شخصی و همچنین نقطه نظرات مشترک خود با دیگران آگاهی یابد.
3- در تمام شرایط به گونه‌‏ای رفتار کند که شایسته و تضمین‌کننده اعتماد کسانی باشد که با وی در ارتباط هستند.
4- به خود بقبولاند که به دلیل وجود رابطه میان تخصصش و مخاطبان عمومی، رفتار وی، حتی از دور از چشم انظار، تأثیر خود را به گونه‌‏ای که حرف‌ه‏اش مورد ارزشیابی قرار گیرد، خواهد گذاشت.


باید متعهد شود که:
5- در انجام وظایف تخصصی خود به اصول اخلاقی و قوانین مطرح در «بیانیه جهانی حقوق بشر» پایبند است.
6- توجه به شأن انسانی خود داشته باشد و آن را مورد حمایت قرار دهد و همچنین حق هر فرد را برای تصمیم‌‏گیری و قضاوت در مورد امور خود، به رسمیت بشناسد.
7- شرایط اخلاقی، روانشناسی و ذهنی برای گفت‌‏و‏گو به معنای واقعی کلمه را ایجاد کرده و حق تمام گروه‌‏های مرتبط برای مشارکت در بیان دغدغه‏‌ها و ابراز نظرات خود را به رسمیت بشناسد.
8- در تمام موقعیت‏‌ها به گونه‌‏ای عمل کند که حاکی از اهمیت دادن وی به منافع گروه‏‌های مرتبط از سازمانی که در آن خدمت می‏‌کند گرفته تا افراد ذینفع باشد.
9- مسئولیت‏‌ها و تعهداتش را که همیشه برای اجتناب از هر نوع سوء تعبیری بیان شده و مورد تصریح قرار می‏‌گیرد، به انجام رسانده و صداقت و وفاداری کارفرمایان کنونی و پیشین و تمام افرادی که از اقدامات وی بهره‏مند هستند، حفظ شود.


اعضای ایپرا همچنین باید از موارد زیر اجتناب ورزد:
10- وابسته و تابع ساختن حقیقت به الزامات و دغدغه ‏های دیگران
11- به جریان در آوردن اطلاعاتی که مبتنی بر داده ‏های متداول و قابل تحقیق نیستند.
12- مشارکت در هر اقدام یا تعهدی که غیر اخلاقی و ریاکارانه بوده و یا شان انسانی و صداقت را خدشه‏‌دار سازد.
13- به کارگیری هر نوع روش و تکنیک فریبکارانه به منظور ایجاد انگیزه‏‌های ناخودآگاهانه‌‏ای که خود از کنترل انجام آزادانه امیال خود باز می‌‏دارد، به هر طوری که دیگر نمی‏‌توان او را مسئول اقدامی که توسط وی انجام گرفته است، دانست.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد


  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی


  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد