درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46431صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 اسفند 1399 - 15:08
تحکیم زنجیر چرخش رسانه‌ها در جهت اهداف سازمان با افزایش سواد رسانه‌‌ای روابط‌عمومی‌ها
بر اساس تحقیقات انجام شده‌ی کشورهای غربی در سال‌های اخیر، بیش از 80 درصد فعالان روابط‌عمومی احساس می‌کنند که بدون استفاده از رسانه‌های اجتماعی و به ویژه رسانه‌های مجازی، وظایف خود را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس تحقیقات انجام شده‌ی کشورهای غربی در سال‌های اخیر، بیش از 80 درصد فعالان روابط‌عمومی احساس می‌کنند که بدون استفاده از رسانه‌های اجتماعی و به ویژه رسانه‌های مجازی، وظایف خود را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.
 
 فراگیری این مساله، از تاثیر قدرتمند این رسانه‌ها بر صنعت روابط‌عمومی حکایت می‌کند؛ حکایتی که ریشه تغییرات روزافزونی را در روابط‌عمومی‌ها دوانده است.
 
 بنابراین؛ از آنجا که استفاده از این رسانه‌ها در امور روابط‌عمومی هر روزه در حال گسترش است و انتظار آثار گسترده‌تری از آن بر این صنعت می‌رود، کارشناسان روابط‌عمومی باید گسترده‌تر بیندیشند، کارهای بیشتری انجام دهند و به طور مداوم به دنبال برنامه‌هایی باشند که تغییراتی موثرتر در کار و رضایت مشتری‌شان ایجاد کند.
 
 اما استفاده از این نوع رسانه‌ها با توجه به گستردگی آن و برای ارائه خدمات یکپارچه و ایجاد ارتباط مستقیم بین سازمان و مردم و مشتریان با ایجاد و ارائه محتوای منحصر‌به‌فرد و جذاب که مخاطب را درگیر کند؛ مهارت خاص خود را می‌طلبد.
 
 دکتر یونس شکرخواه، از اساتید حوزه ارتباطات، در یک تعریف کلی از "سواد رسانه‌ای" به یک نوع درک متکی بر مهارت که بر اساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد؛ تعبیر می‌کند.
 
 شاید روابط‌عمومی‌ها بر این گمان باشند که در استفاده از رسانه‌ها از مهارت‌های کافی برخوردارند اما با توجه به دنیای سرشار از اطلاعاتِ امروز؛ ضرورت کسب و افزایش مهارت سواد رسانه‌ای در این عرصه، بیش از پیش رخ می‌نمایاند؛ چرا که روابط‌عمومی در انتقال پیام و عملکرد مطلوب نمی‎‌تواند موفق باشد اگر نتواند اهداف خود را با استفاده از تصاویر، گفتار‎، ارزش‌ها و ایدئولوژی‌های رسانه‌های مختلف به مخاطب خود انتقال دهد.
 
 به دیگر سخن؛ فعالان این عرصه باید در سطحی از دانش کاربردی عملی متمرکز شوند که بتوانند از رسانه‌های نوین برای گروه‌های داخلی سازمان استفاده کنند؛ اعتبار رسانه‌های مختلف را ارزیابی کنند و با خلق روش‌های ویژه و منحصربه‌فرد در اطلاع‌رسانی، سرمایه و منابع اطلاعاتی کافی را برای رسانه‌ها تامین ‌کنند.
 

منبع خبر: شبکه خبری شهروند البرز
نویسنده : یاسمن عزیزی


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد