درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 8 اسفند 1399 - 14:58   

ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران

  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

واکسن و انتخاب‌های اخلاقی

  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران
  کسب مقام نخست ارزیابی خبری توسط اداره کل فرهنگ استان خوزستان
  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46431صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 اسفند 1399 - 15:08
تحکیم زنجیر چرخش رسانه‌ها در جهت اهداف سازمان با افزایش سواد رسانه‌‌ای روابط‌عمومی‌ها
بر اساس تحقیقات انجام شده‌ی کشورهای غربی در سال‌های اخیر، بیش از 80 درصد فعالان روابط‌عمومی احساس می‌کنند که بدون استفاده از رسانه‌های اجتماعی و به ویژه رسانه‌های مجازی، وظایف خود را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس تحقیقات انجام شده‌ی کشورهای غربی در سال‌های اخیر، بیش از 80 درصد فعالان روابط‌عمومی احساس می‌کنند که بدون استفاده از رسانه‌های اجتماعی و به ویژه رسانه‌های مجازی، وظایف خود را نمی‌توانند به درستی انجام دهند.
 
 فراگیری این مساله، از تاثیر قدرتمند این رسانه‌ها بر صنعت روابط‌عمومی حکایت می‌کند؛ حکایتی که ریشه تغییرات روزافزونی را در روابط‌عمومی‌ها دوانده است.
 
 بنابراین؛ از آنجا که استفاده از این رسانه‌ها در امور روابط‌عمومی هر روزه در حال گسترش است و انتظار آثار گسترده‌تری از آن بر این صنعت می‌رود، کارشناسان روابط‌عمومی باید گسترده‌تر بیندیشند، کارهای بیشتری انجام دهند و به طور مداوم به دنبال برنامه‌هایی باشند که تغییراتی موثرتر در کار و رضایت مشتری‌شان ایجاد کند.
 
 اما استفاده از این نوع رسانه‌ها با توجه به گستردگی آن و برای ارائه خدمات یکپارچه و ایجاد ارتباط مستقیم بین سازمان و مردم و مشتریان با ایجاد و ارائه محتوای منحصر‌به‌فرد و جذاب که مخاطب را درگیر کند؛ مهارت خاص خود را می‌طلبد.
 
 دکتر یونس شکرخواه، از اساتید حوزه ارتباطات، در یک تعریف کلی از "سواد رسانه‌ای" به یک نوع درک متکی بر مهارت که بر اساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد؛ تعبیر می‌کند.
 
 شاید روابط‌عمومی‌ها بر این گمان باشند که در استفاده از رسانه‌ها از مهارت‌های کافی برخوردارند اما با توجه به دنیای سرشار از اطلاعاتِ امروز؛ ضرورت کسب و افزایش مهارت سواد رسانه‌ای در این عرصه، بیش از پیش رخ می‌نمایاند؛ چرا که روابط‌عمومی در انتقال پیام و عملکرد مطلوب نمی‎‌تواند موفق باشد اگر نتواند اهداف خود را با استفاده از تصاویر، گفتار‎، ارزش‌ها و ایدئولوژی‌های رسانه‌های مختلف به مخاطب خود انتقال دهد.
 
 به دیگر سخن؛ فعالان این عرصه باید در سطحی از دانش کاربردی عملی متمرکز شوند که بتوانند از رسانه‌های نوین برای گروه‌های داخلی سازمان استفاده کنند؛ اعتبار رسانه‌های مختلف را ارزیابی کنند و با خلق روش‌های ویژه و منحصربه‌فرد در اطلاع‌رسانی، سرمایه و منابع اطلاعاتی کافی را برای رسانه‌ها تامین ‌کنند.
 

منبع خبر: شبکه خبری شهروند البرز
نویسنده : یاسمن عزیزی


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد


  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی


  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها


  مثبت گرایی سمی


  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی


  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران


  کسب مقام نخست ارزیابی خبری توسط اداره کل فرهنگ استان خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد