درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46425صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 3 اسفند 1399 - 14:55
تصویب و ابلاغ «منشور اخلاقی و ارزش‏ های حرفه‏ ای روابط‏ عمومی»
در تدوین منشوری که مورد تصویب و ابلاغ مجمع عمومی انجمن قرار گرفته، تلاش گردید، ابعاد چهارگانه ارزش های اخلاقی، ارزش های حرفه ای، دانش حرفه ای و رهنمودهای حرفه ای مورد نیاز روابط عمومی منطبق با شرایط کنونی کشور و با قابلیت استفاده در تمامی نهادها و سازمان های دولتی، عمومی و خصوصی جمع بندی و ارائه شوند.»
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هم زمان با مجمع عمومی سالیانه انجمن روابط‌عمومی ایران، «منشور اخلاقی و ارزش های حرفه ای روابط عمومی» تصویب و به تمامی اعضاء ابلاغ گردید.


به گزارش شارا، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران با بیان این مطلب، گفت: «رشد و توسعه حرفه روابط عمومی نیازمند مدل و چهارچوب های عملیاتی است، بدین منظور لازم بود یک مدل کاربردی، فراگیر و متناسب با فضای روابط عمومی ایران تدوین گردد. بدین جهت، کمیته ای متشکل از متخصصان دانش آموخته و مجرب با سوابق کاری درخشان در روابط عمومی تشکیل و اقدمات لازم را برای نگارش و تدوین این منشور به انجام رساندند که پس از تصویب در هیأت مدیره انجمن در صحن مجمع عمومی مطرح و خوشبختانه با رأی قاطع مجمع مورد تصویب قرار گرفت.»


رفیعی با اشاره به جایگاه انجمن در نهاد روابط عمومی ایران تأکید کرد: «از آنجایی که این تشکل حرفه ای و تخصصی، اولین و قدیمی ترین انجمن کشور بوده است، لذا مسئولیت مهمتری را بر عهده دارد. این انجمن، متعهد به پیشگامی و راهبری این حرفه است و باید بتواند تمامی نیازهای نهاد روابط عمومی را برآورده سازد. از این رو تهیه، تدوین و انتشار این منشور یک ضرورت راهبردی برای انجمن تلقی شده و مورد انتظار دائمی اعضاء بوده است. بدین جهت از درگاه خداوند متعال سپاسگذاریم که توانسته ایم انتظار فعالان و متخصصان روابط عمومی ایران را برآورده سازیم.»


دکتر احمد پاکزاد، عضو ارشد انجمن و مسئول تدوین این منشور هم با اشاره به ضرورت و محتوای آن، گفت: «از آنجایی که حرفه روابط ‏عمومی، به عنوان بخش مهمی از دانش ارتباطات، بازوی توانمند سازمان‏ ها و کسب و کارها برای حیات پایدار است. لذا نقش حیاتی روابط‏ عمومی، زمانی به درستی ایفا‏ می شود که فعالان و متخصصان دانش ‏محور، متعهد و پای ‏بند به اصول و ارزش‏ های حرفه‏‏ای ‏در آن حضوری مؤثر داشته باشند. این مهم محقق نمی گردد، مگر آنکه یک مدل مطلوب و روش ایده آل برای آن تعریف نمود تا فعالان این حرفه قادر باشند با استفاده از مفاد این سند، وضعیت خود را ارزیابی کرد، نقاط قوت را تقویت نموده و برای اصلاح تقاط ضعف، تلاش کنند.

 

در تدوین منشوری که مورد تصویب و ابلاغ مجمع عمومی انجمن قرار گرفته، تلاش گردید، ابعاد چهارگانه ارزش های اخلاقی، ارزش های حرفه ای، دانش حرفه ای و رهنمودهای حرفه ای مورد نیاز روابط عمومی منطبق با شرایط کنونی کشور و با قابلیت استفاده در تمامی نهادها و سازمان های دولتی، عمومی و خصوصی جمع بندی و ارائه شوند.»


وی با تأکید بر ماهیت این منشور افزود: «روح این منشور بر ماهیت حرفه ای گری دلالت دارد و هویت روابط عمومی را به عنوان یک ستون اصلی در حیات پایدار سازمان ها تبیین کرده است. لذا بدین وسیله می توان تمایز و تفاوت بین حرفه ای بودن و یا نبودن را تشخیص داد. با توجه به رشد علمی و اجرایی روابط عمومی، باید فعالان، متخصصان و کارگزاران روابط عمومی، افراد حرفه ای باشند و الزاماً نیاز با پالایش وجود دارد.»

 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد