درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 8 اسفند 1399 - 14:07   

ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران

  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

واکسن و انتخاب‌های اخلاقی

  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران
  کسب مقام نخست ارزیابی خبری توسط اداره کل فرهنگ استان خوزستان
  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46414صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 2 اسفند 1399 - 13:39
آخرین خبرها از به‌روزرسانی جنجالی واتس‌اپ درباره حریم خصوصی کاربران
واتس‌اپ به‌روزرسانی مناقشه برانگیز حریم خصوصی خود را ادامه خواهد داد اما با این امید که نگرانی کاربران برطرف شود، روش انجام آن را تغییر می‌دهد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| واتساپ به‌روزرسانی مناقشه برانگیز حریم خصوصی خود را ادامه خواهد داد اما با این امید که نگرانی کاربران برطرف شود، روش انجام آن را تغییر می‌دهد.
 
 این برنامک پیام‌رسان، زمانی که خبر به‌روزرسانی خود را اعلام کرد با انتقادهایی پی‌درپی روبه‌رو شد که به هراس‌ از تقسیم داده‌های کاربران با شرکت مادر یعنی فیس‌بوک دامن زد.
 
 واتس‌اپ می‌گوید که این انتقادها و اعتراض‌ها در نتیجه «اطلاعات نادرست» پیش آمده است. این مسئله باعث شد تا واتس‌اپ، در تلاش برای رفع این سردرگمی، نحوه درخواست از کاربران برای بررسی سیاست حریم خصوصی را تغییر دهد. این شرکت اعلام کرده است که در هفته‌های آینده، علامتی در واتس‌اپ کاربران نمایش داده خواهد شد که آن‌ها را ترغیب می‌کند درباره این به‌روزرسانی و این که چه چیزی تغییر خواهد کرد و چه چیزی تغییر نمی‌کند، بیشتر بدانند. همچنین در قسمت معرفی وضعیت این اپلیکیشن اعلام شده است که این شرکت تعهد خود مبنی بر حفظ حریم خصوصی را ادامه خواهد داد و محتوای گفت‌وگوها به صورت رمزگذاری شده، بین ارسال‌کننده و دریافت‌کننده، محفوظ خواهد ماند.
 
 این اپلیکیشن، ابتدای امسال ارسال پیام‌هایی به کاربران را شروع کرد که به آن‌ها اعلام می‌کرد که باید سیاست‌های خدمات و حریم خصوصی جدید را مرور و موافقت خود را با آن اعلام کنند تا بتوانند همچنان از این پلت‌فرم، که با شرکت مادر یعنی فیس‌بوک ادغام شده، استفاده کنند. موضوعی که سردرگمی و نگرانی برخی از کاربران درخصوص افزایش احتمال به اشتراک‌گذاری داده‌ها را به دنبال داشت.
 
 در روزهای پس از آن، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رقیب، شاهد افزایش تعداد دانلود از سوی کسانی بودند که واتس‌اپ را ترک می‌کردند. موضوعی که باعث شد این شرکت، ماهیت این تغییرات را توضیح دهد و اجرای آن را به تعویق بیندازد. اینک واتس‌اپ اعلام کرده است که به زودی کاربران را از به‌روزرسانی‌ها مطلع خواهد کرد اما با نمایشگر اعلام و هشدار جدید، این امکان را به کاربران اعطا می‌کند تا به اطلاعات تکمیلی درباره جزییات این تغییرات، دسترسی پیدا کنند.
 
 این پلت‌فرم دوباره تکرار کرده است که این به‌روزرسانی، به واتس‌اپ یا فیس‌بوک اجازه خواندن یا گوش دادن به پیام‌های ارسالی کاربران را نمی‌دهد و بر روی تغییرات مربوط به سیاست‌هایی متمرکز شده که برای ارسال پیام کاربران به شرکت‌ها و مشاغل ضروری هستند: «برای یادآوری، ما در حال ساخت روش‌های جدیدی برای چت یا خرید با شرکت‌ها و مشاغل در واتس‌اپ هستیم که کاملا اختیاری است.»
 
 این شرکت، در مطلبی که در تارنمای خود نوشته می‌گوید: «پیام‌های خصوصی همیشه به صورت رمزگذاری شده بین ارسال‌کننده و دریافت‌کننده محفوظ می‌مانند. از این رو واتس‌اپ نمی‌تواند این پیام‌ها را بخواند یا بشنود. ما در اینجا به این مسئله فکر کردیم که چه چیزی را بهتر می‌توانستیم انجام دهیم. ما می‌خواهیم همه درباره گذشته‌ ما در دفاع از رمزگذاری «کاربر-به-کاربر» بدانند و اعتماد کنند که ما متعهد هستیم تا از حریم خصوصی و امنیت افراد حفاظت کنیم. اینک ما از امکانات و فیچرهای وضعیت خود برای به اشتراک گذاشتن مستقیم اصول و به‌روزرسانی‌های خود در واتس‌اپ استفاده می‌کنیم. ما کارهای بیشتری انجام خواهیم داد تا در آینده صدای خود را شفاف کنیم. در هفته‌های آینده ما یک نشان در صفحه نمایش واتس‌اپ منتشر خواهیم کرد تا افراد بتوانند به شیوه خود اطلاعات بیشتری به دست آورند. ما همچنین اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد تا تلاش کنیم نگرانی‌هایی را که شنیده‌ایم برطرف کنیم. در نهایت، ما شروع به یادآوری می‌کنیم که کاربران برای ادامه استفاده از واتس‌اپ، این به‌روزرسانی‌ها را مرور و قبول کنند.»
 
 این سامانه پیام‌رسان همچنین، اپلیکیشن‌های رقیب را که تلاش کرده‌اند کاربران را از واتس‌اپ جدا کنند و آن‌ها به دام اندازند و فریب دهند، مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرده است که برخی از آن‌ها در مورد امنیت خود، ادعاهای مخدوش و گمراه‌کننده‌ای ارائه می‌دهند: «ما درک می‌کنیم که برخی افراد ممکن است سایر اپلیکیشن ها را بررسی کنند تا ببینند آن‌ها چه چیزی برای ارائه دارند.»
 
 این شرکت می‌گوید: «ما دیده‌ایم که برخی از رقبایمان تلاش می‌کنند با این ادعا که نمی‌توانند پیام‌های کاربران را ببینند، کاربران را از واتس‌اپ کوچ دهند. اگر یک اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض، خدمات رمزگذاری «کاربر-به-کاربر» ارائه نمی‌کند، به معنای آن است که آن‌ها می‌توانند پیام‌های شما را بخوانند. سایر اپلیکیشن‌ها می‌گویند که بهترند زیرا آن‌ها اطلاعات کمتری از واتس‌اپ در اختیار دارند. ما بر این باوریم که افراد به دنبال اپلیکیشن‌هایی هستند که هم قابل‌اعتماد باشند و هم ایمن. حتی اگر مستلزم این باشد که واتس‌اپ تعداد محدودی از اطلاعات را در اختیار داشته باشد. ما تلاش می‌کنیم در تصمیماتی که می‌گیریم ملاحظه‌گر باشیم و همچنان به توسعه راه‌های جدید برای تحقق این مسئولیت‌ها با در اختیار داشتن اطلاعات کمتر و نه بیشتر، ادامه خواهیم داد.»
 
 گزارش تکمیلی از پرس اسوشییشن
 ایندیپندنت

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد


  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی


  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد