درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:23   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46393صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 11:56
کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد
کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" به‌اهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 138 صفحه منتشر شد.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" به‌اهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 138 صفحه منتشر شد.
 

به گزارش شارا، در بخشی از پیش‌گفتار این کتاب آمده است:


هم‌اکنون ویروس کرونا به همه کشورهای دنیا گسترش یافته و جان بیش از یک میلیون نفر را گرفته است. شرکت‏ها در میان اولین نهادهایی جای دارند که به‌پا خاستند و بیش از 80 درصد از کمک‏‎های اولیه برای پاسخگویی به ویروس کرونا را اعطا کردند.


شرکت‎ها علاوه بر فراهم‎‌سازی کمک‎ها، در حال مواجهه با عواقب این همه‌‎گیری بر عملیات روزمره‎ خود نظیر لغو همایش‎ها، واکنش بازارهای مالی و اجرای سیاست‎های مرتبط هستند.


بنابراین چطور شرکت و سازمان شما می‌تواند علاوه بر حفظ خود، توازن لازم میان نیازهای کسب‌وکار را برآورده کند و به تلاش‌های دنیا برای کاهش تاثیرات این همه‌‎گیری نیز یاری رساند؟


شرکت‎ها می‌توانند با استراتژی‌‏‎ها و طرح‌های جامعه‌‎پسند و حمایت از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و کل اجزای اقتصاد، این شرایط را تغییر دهند و موفقیت بلندمدت خود را تضمین نمایند.


هیچ‏‎کس انتظار ندارد یا نمی‌خواهد که شرکت‎‏های بزرگ، اقدامات خارق‌العاده‌‎ای را برای کمک به خیل ذی‌نفعان خود انجام دهند، اما اقدامات جسورانه و خلاقانه‎ امروز در زمینه‎ امدادرسانی فوری، میراث فردای آن‎ها را تعیین خواهند کرد.


طبیعتاً همه‎ ما به دنبال بهترین، ایمن‎ترین و سریع‌ترین راهکار ممکن برای حل مشکلات کنونی و بازگشت به زندگی پیش از شیوع این بیماری هستیم. با عنایت به این موضوع، فهرستی از روش‌های بهره‌‎برداری از استراتژی‏های مسئولیت‌‎پذیری اجتماعی شرکت‎ را گردآوری کرده‌‎ایم که می‌توانند برای واقعیت‎‌های کنونی جامعه‎ ما نیز استفاده شوند.


با توجه به واقعیت‌ها و هیاهوی زیادی که پیرامون مشکلات اقتصادی ناشی از کووید-19وجود دارد، گاهی اوقات شرکت‌‎ها، مسئولیت‌پذیری اجتماعی خود را سرسری می‏‎گیرند.


اما مهار ویروس، نیازمند مداخله‎ شرکت‌ها در تلاش‏های محلی، ملی و بین‌‎المللی به‌منظور توقف گسترش ویروس و برآورده‎‌سازی اولویت‎های اصلی کارکنان و جامعه است.


در این کتاب تلاش کرده‌ایم تا تحولات جدید مسئولیت اجتماعی شرکت‌ در عصر کرونا و راهکارهای متخصصان مسئولیت اجتماعی برای برقراری ارتباط در دوران همه‌گیری ویروس کرونا را با زبانی ساده، همراه با استحکام علمی به بحث وتحلیل بگذاریم.

 

عنوان کتاب: مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا
به‌اهتمام: مهدی باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده‌‏گان
حروفچین و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده‌گان
انتشارات: کارگزار روابط‏عمومی


فهرست مطالب

ویروس کرونا: مسئولیت اجتماعی شرکت‌
- مقدمه
- مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) چیست؟
- استدلال‎ برای اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت
- مولفه‌های اصلی مسئولیت اجتماعی شرکت
- مسئولیت اجتماعی شرکت در عصر کووید-19

مایکروسافت و اکسنچر: الهام‌گرفته از مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها
- مقدمه
- فراهم‌‎سازی امکان نوآوری هدفمند
- تسریع تحول اجتماعی

دی اف دی اس: به‌کارگیری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ در یک محیط بین‌المللی
- مقدمه
- تحول فرهنگی بین‌‎المللی نسبت به پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت
کسب‌وکارها باید مسئولیت اجتماعی شرکت‌ را در محور عملیات خود جای دهند
- مقدمه
- آمازون؛ «طلایه‌‎دار پایداری»

مسئولیت اجتماعی شرکت‎ در عصر ویروس کرونا (کووید-19)
- مقدمه
‎- قلمرو ناشناخته برای CSR

آیا شرکت‌ها می‌توانند در دوران رکود، مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند؟
- مقدمه
- فشار خرده‎‌فروش‌ها
- گفتگوهای پیشاپیش با مشتریان

ویروس کرونا فرصتی را برای شرکت‎‌ها به‌وجود آورده تا به‌دنبال منفعت همگانی باشند
- مقدمه
- عمل به گفته‎‏‌ها
- تمرکز زیست‌محیطی

رویکرد شرکت‌ها به مسئولیت اجتماعی
- مقدمه
1- کارکنان
2- تامین‌کنندگان کوچک
3- سازمان‌های درمانی
4- جوامع

کووید-19، قراردادها و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها
- مقدمه
- شیوه‎ مواجهه‎ بلندمدت ما با ریسک‎ها

اقدامات شرکت‌ها در دوره‎ شیوع ویروس کرونا
- مقدمه
- تجدیدنظر در ساختار داخلی شرکت
1- آماده‎سازی و جلوگیری
2- پاسخگویی
3- بازیابی و بازسازی

نمونه‎‌های CSR در دوران ویروس کرونا
- مقدمه
- کارکنان داخل سازمان
- دوران پساکرونا

همه‌‏گیری ویروس کرونا و مسئولیت اجتماعی اورکلا
- اولویت دادن به سلامتی
- سرمایه‎‌گذاری در راهکار

کووید-19: نحوه‌ حمایت شرکت‎‌ها از جامعه
- مقدمه
1- ارتقای سلامت ذهنی
2- فراهم‎‌سازی امنیت مالی
3- پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک

7 راهکار برای پاسخگویی مناسب شرکت‌ها به شیوع ویروس کرونا
- مقدمه
1- ایمنی کارکنان را تامین کنید.
2- به حرف همتایان خود گوش کنید و از آن‏ها یاد بگیرید.
3- راهکارهای خلاقانه برای توسعه‎ حرفه‎‌ای را ارائه دهید.
4- فرصت‌های کار داوطلبانه‎ مجازی را ارائه دهید.
5- به ذی‌‌نفعان‌تان کمک کنید تا کمک‌حال دیگران باشند
6- تفکر محلی داشته باشید – و یادتان باشد که پول نقد، بهتر از هر چیز است.
7- وام‌‎‏های انعطاف‌پذیر را فراهم نمایید.
8- ارتباطات مسئولیت‎ اجتماعی شرکت‌ خود را متمرکز کنید

6 راهکار متخصصان مسئولیت اجتماعی شرکت‌ برای برقراری ارتباط در دوران همه‌گیری ویروس کرونا
- مقدمه
1- شفافیت و زمان‎بندی، بسیار مهم هستند
2- هم‌اکنون زمان مناسبی برای تبلیغ خودتان نیست
3- این مسئله را با مدیران عالی سازمان در میان بگذارید
4- ... و با شرکای NGO خود نیز مشورت کنید
5- تجدیدنظرهایی را درباره‎ طرح‎های مربوط به تعلق خاطر پرسنل‌تان داشته باشید
6- یک گام به عقب بردارید، نه یک گام به سمت پایین

سرآغازی نو/ همه را ببین
- مقدمه
- درس‎ها
1. بازی با مسئولیت اجتماعی
2- انعطاف‌پذیری در محل کار
3- انتقال تجربه خرید مشتریان به فضای آنلاین
4- استفاده از هوش مصنوعی و داده‌ها برای بهینه‌سازی تعامل
5- ارائه خدمات به مشتریان از طریق کانال‌های دیجیتال
6- استفاده از جایگزین‌های دیجیتال
7- گسترش معاملات آنلاین
8- گسترش فرهنگ مسئولانه
9- یک ذهنیت برد- برد را اتخاذ کنید
10- سهام‌داران دیگر اول نیستند
11- پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4185

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد