درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 8 اسفند 1399 - 13:36   

ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران

  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

واکسن و انتخاب‌های اخلاقی

  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ویژگی جدید توییتر؛ امکان کسب درآمد برای کاربران
  کسب مقام نخست ارزیابی خبری توسط اداره کل فرهنگ استان خوزستان
  واکسن و انتخاب‌های اخلاقی
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46385صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 28 بهمن 1399 - 13:09
جای خالی ارتباطات در برنامه‌های توسعه‌ای/ ضرورت اختصاص فصل ارتباطات در برنامه هفتم توسعه
رییس روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: ضرورت توجه به ارتباطات و رسانه در برنامه هفتم توسعه و اختصاص یک فصل مجزا به این مقوله بیش از پیش احساس می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رییس روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: ضرورت توجه به ارتباطات و رسانه در برنامه هفتم توسعه و اختصاص یک فصل مجزا به این مقوله بیش از پیش احساس می شود.


به گزارش شارا، مسعود طوفان گفت: پدیده ای نوظهور ارتباطی به شدت مردم را تحت تاثیر قرارداده و جامعه را از وضعیت سنتی خود خارج نموده است و ما شاهد ظهور مفاهیمی نظیر جامعه اطلاعاتی و یا جامعه شبکه ای هستیم اما این تحولات عموما از نگاه برنامه ریزان در تدوین برنامه های توسعه ای بدور مانده است .


وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، پنج برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به تصویب رسیده است افزود: در این پنج برنامه ها عمدتا به توسعه ارتباطات با رویکرد افزایش زیرساخت‌های ارتباطی ، سخت افزاری و مخابراتی نگاه شده است.


این مدرس دانشگاه اظهار داشت: براساس نگاه صاحبنظران ، در برنامه ششم توسعه سیاست های ارتباطی شفاف نیست بطوریکه این برنامه به قدرت رسانه و ارتباطات کم توجه است و واقعیات جامعه و از جمله گسترش و تاثیر فضای مجازی را نمی بیند .


طوفان افزود : این طرز نگاه برنامه ششم توسعه کشور را در حوزه ارتباطات و رسانه به برنامه ای کم اثر مبدل ساخته است که نتایج آنرا می توان در فقدان سازوکار توجه به افکار عمومی در مدیریت های سیاسی و اقتصادی کشور مشاهده کرد .

وی گفت: هنوز به این سوال پاسخ درستی داده نشده است که ارتباطات برای حل مساله توسعه کشور در کجا قرار دارد و چه می تواند بکند که این موضوع از وجود یک حلقه مفقوده میان دست اندرکاران برنامه ریزی و نیز جامعه ارتباطی و رسانه ای کشور حکایت دارد.


وی اظهار داشت : متاسفانه بعضا این طرز تفکر هنوز هم کم و بیش در میان برنامه ریزان توسعه ای مشاهده می شود که منابع اقتصادی برای تحرک توسعه ای کفایت می کند .


رییس روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با اشاره به این نکته که ایران از جامعه سنتی به جامعه صنعتی، ارتباطی و اطلاعاتی گذر کرده است اظهار داشت: استفاده مناسب از فضای جامع ارتباطی کشور در راستای توسعه همه جانبه کمتر مورد توجه قرار گرفته است .


طوفان اظهار داشت : ضرورت تهیه و الحاق پیوست اطلاع رسانی برای طرح های مهم و بزرگ کشور در برنامه هفتم توسعه ، بیش از پیش احساس می شود.


وی ادامه داد: بی توجهی به برقراری یک نظام ارتباطی صحیح با ذینفعان و مخاطبان می تواند پذیرش عمومی و موفقیت طرح ها و اقدامات را تحت تاثیر قرار دهد.


وی افزود تهیه ، الحاق و اجرای پیوست اطلاع رسانی و رسانه ای به طرح های بزرگ و مهم کشور از اقداماتی انست که می تواند تا حدی جای خالی ارتباطات را برای تحقق توسعه متوازن پر کند .


وی افزود: آگاهی بخشی به عموم مردم ، فراهم کردن بستر مناسب برای جلب حمایت مخاطبان و ذی نفعان ، اقناع و بالا بردن انگیزه و همراهی افکار عمومی با طرح های توسعه ای از نتایج توجه به پیوست رسانه ای است .


وی گفت پژوهشگران ، انجمن ها و دست اندرکاران ارتباطات و رسانه می بایستی گنجاندن این خواسته را در برنامه هفتم از دولتمردان ، مجلس و برنامه ریزان مطالبه کنند .

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد


  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی


  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد