درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46360صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 26 بهمن 1399 - 15:04
کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر شد
کتاب "استانداردهای تشریفات" تألیف دکتر احمد یحیایی ایله‌ای به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 306 صفحه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "استانداردهای تشریفات" تألیف دکتر احمد یحیایی ایله‌ای به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 306 صفحه منتشر شد.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:

استانداردها حداقل‌های کیفیت هستند نه حداکثرها.
استاندارد می‌گوید: کجا هستید؟ کجا باید بروید؟


استانداردها:
سازمان ها را نظام‌مند می‌کند.‌
مدیران را هدفمند می‌کند.
کارکنان را کارآمد و اثربخش می‌کند.


آسیب‌شناسی مدیریت‏ تشریفات چند واقعیت را برای ما روشن می‌کند:
اول اینکه علیرغم سوابق طولانی تشریفات در ایران همچون سوابق وزارت امور خارجه در امور تشریفاتی و تاسیس هتل های پنج ستاره با بیش از نیم قرن، ادبیات علمی تشریفات در ایران پیشرفت کافی نداشته است.


دوم اینکه منابع حرفه‌ای و کافی و کاربردی در زمینه تشریفات ترجمه و تالیف نشده است.


سوم اینکه بخش قابل توجهی از مدیران و کارکنان مراکز تشریفاتی (بخصوص مدیران) تخصص مرتبط ندارند و همچنین آموزش های بدو خدمت و ضمن خدمت را پیگیری نمی‌کنند.


چهارم اینکه منابع کاربردی حوزه تشریفات که نگاشته شده است از حداقل پشتوانه و مبناهای علمی برخوردار است.


با روشن شدن چنین واقعیتی و با احترام تمام به همه کارگزاران و متخصصان تشریفات (که نتیجه تلاش های پیوسته آنان، روشن ماندن چراغ ادبیات تشریفات است) بایستی ابراز کرد که پیشرفت تشریفات در ایران منوط به کوششی بیشتر در حوزه علمی و توسعه فعالیت های کیفی است.


دنیایی که سودآوری و نتیجه ‏گیری فعالیت های سازمانی نه به تعداد تولید است و نه به تعداد نیروی انسانی؛ بلکه پیشرفت سازمان ها و جوامع به بهره ‏گیری از منابع انسانی کیفی و بکارگیری استانداردهای حرفه ‏ای است. چرا که استانداردهای حرفه‌ای کمک می‌کند تا کارکنان در انجام امور هماهنگ‏ شده و با اهدافی یکسان به نتایجی مشخص دست یابند.


تشریفات نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا طراحی و تدوین چنین سازوکارهایی می ‏تواند کیفیت فعالیتها را ارتقا بخشیده و سوء‏برداشت ها از وظایف و عملکرد کارگزاران تشریفات را کاهش دهد.


"استانداردهای تشریفات" با چنین رویکردی و در جهت بهبود انجام امور تشریفات در ایران به رشته تحریر در آمده است.


همچنین20 سال سابقه مشاوره، آموزش و پژوهش در زمینه تشریفات و ارتباطات، اینجانب را برای تدوین چنین استانداردی پشتیبانی کرده است.

عنوان کتاب: استانداردهای تشریفات
نویسنده: دکتر احمد یحیایی ایله‌ای
تهیه و تدوین: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده‏‌گان
حروفچین و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده‌گان
انتشارات: کارگزار روابط ‏عمومی
نوبت چاپ: اول/1399
شابک: 0-537494-600-978
تعداد صفحات: 306 ص
تلفن پخش: 09121938419- 66943670 (021)
وب سایت: www.irancpr.ir- www.shara.ir  -www.kpri.ir
پست الکترونیک: info@irancpr.org-kargozar80@yahoo.com

فهرست مطالب

مقدمه
بخش اول: اصول تشریفات

فصل اول: تشریفات چیست؟
فصل دوم: قانون طلایی تشریفات
فصل سوم: اصول راهبردی تشریفات
فصل چهارم: اصول کاربردی تشریفات
فصل پنجم: مراحل اجرایی مدیریت تشریفات

بخش دوم: تشریفات ارتباطات غیرکلامی
فصل ششم: تشریفات ارتباطات غیرکلامی
فصل هفتم: تشریفات زبان بدن
فصل هشتم: تشریفات لباس پوشیدن

بخش سوم: تشریفات ارتباطات کلامی
فصل نهم: تشریفات ارتباط کلامی
فصل دهم: تشریفات سلام و احوالپرسی
فصل یازدهم: تشریفات معرفی
فصل دوازدهم: تشریفات مکالمه تلفنی
فصل سیزدهم: تشریفات گفتن و شنیدن انتقاد
فصل چهاردهم: تشریفات سخنرانی
فصل پانزدهم: تشریفات خداحافظی

بخش چهارم: تشریفات مهمانی
فصل شانزدهم: تشریفات مهمانی رفتن
فصل هفدهم: تشریفات میزبانی
فصل هجدم: تشریفات خوردن
فصل نوزدهم: تشریفات نوشیدن
فصل بیستم: تشریفات انواع مهمانی

بخش پنجم: اقدامات تشریفاتی
فصل بیست و یکم: تشریفات سرود ملی
فصل بیست و دوم: تشریفات پرچم ملی
فصل بیست و سوم: تشریفات کارت
فصل بیست و چهارم: تشریفات گل
فصل بیست و پنجم: تشریفات عکس
فصل بیست و ششم: تشریفات هدیه
فصل بیست و هفتم: تشریفات جایزه

بخش ششم: مراسم تشریفاتی
فصل بیست و هشتم: انواع مراسم تشریفاتی
فصل بیست و نهم: تشریفات تقدم
فصل سی ام: تشریفات افتتاحیه
فصل سی و یکم: تشریفات سفر خارجی
فصل سی و دوم: تشریفات برنامه تفریحی مهمانان
فصل سی و سوم: تشریفات یادبود
فصل سی و چهارم: تشریفات امضای قرارداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد