درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 - 07:24   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست شورای معاونان تأکید کرد: آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال
  بانک رفاه کارگران گزارش تسهیلات پرداختی در سال گذشته را تشریح کرد: سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست مجازی با کارکنان مدیریت شعب خوزستان: در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46349صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 25 بهمن 1399 - 13:05
کووید - 19 ؛ تهدید؟! و یا فرصت؟! برای عرصه ارتباطات و رسانه
مجید حیدری - کووید-19 با همه آسیب‌ها و گرفتاری‌هایش؛ فصلی نوین از عرصه کسب‌وکار بویژه در عرصه ارتباطات و رسانه را برای ما آغاز نمود که حقیقتا این نه!! تهدید بلکه فرصتی شد برای‌مان در عرصه ارتباطات و رسانه.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جهان و من‌جمله کشور ما ایران دچار واقعه ای ناشناخته و گاها!! مرموز بنام کرونا شده است. این بحران جهانی هم جان مردم را نشانه گرفته است و هم به نوعی درگیر مسایل اقتصادی و کسب و کار آنها شده است. واقعه نامیمون کووید 19 چه که موجب از دست رفتن انسان ها و عزیزانی شد که لازم است یادشان را گرامی بداریم و چه موجب زحمات دوچندان و خدمات شایسته عزیزانی در حوزه سلامت شد که جا دارد ازشان سپاسگزاری نماییم.


بعضا هم خدماتی لازم بود توسط کارکنان دولتی و یا بعضا عرصه بانکی ارائه شود و با هر زحمتی و خطری ارائه شد و شاید! که باید به نوعی هم ممنون این عزیزان خدمتگزار باشیم. اما دگرانی هم بودند که در این مقطع خاص دچار رکود و رخوت های کسب و کار خود شدند اعم از حوزه های حمل و نقل، غذا، گردشگری و ... که قاعدتا!! می بایست مورد حمایت ها!!!ی دولتی هم قرار می گرفتند. ان شاء الله


کووید - 19 به نظر موجب نوعی نظم و انضباط هم شد. دقت و صحت در انجام کارها را مورد توجه قرار داد. نوعی فرهنگ مصرف و صرفه جویی را نیز یادآوری نمود. تاثیری بسزا در کاهش دوباره کاری ها و ترددهای بی جا و ... داشت.


موجب تقویت فرهنگ ارتباطات و استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه های جمعی شد. کووید - 19 موجب تثبیت و رشد بهینه کسب و کارها در فضای مجازی شد. کووید - 19 موجب خروج از صرفا سرگرمی و گپ و گفت های فضای مجازی و شبکه های پیام رسان اجتماعی به فضای مفید اجتماعی و کسب و کارهای اینترنتی شد.


در ایام کووید - 19 بخش الکترونیکی کسب و کار که قبلا کم! دیده و یا بعضا! نادیده گرفته شده بود به بخش مفید و سودده تبدیل شد. از افزایش کاربردهای اپلیکیشن های بانکی گرفته تا وبینار و سمینارهای مجازی، تا تهیه بلیط ها و تا آموزش های مجازی، که فارغ از تلفات و آسیب های جانی آن اگر با دقت و کمی منصفانه بنگریم چه حسناتی که در کاهش خطرات جانی، آلودگی های زیستی و صوتی، کاهش ترافیک، صرفه های مالی و اقتصادی، صرفه جویی ها در انرژی، سرعت در انجام امور و ... می توانست!!! داشته و یا نداشته باشد؟!!


و نهایتا به نظرم کووید-19 با همه آسیب‌ها و گرفتاری‌هایش؛ فصلی نوین از عرصه کسب‌وکار بویژه در عرصه ارتباطات و رسانه را برای ما آغاز نمود که حقیقتا این نه!! تهدید بلکه فرصتی شد برای‌مان در عرصه ارتباطات و رسانه.


امید است که از این تهدید!! کووید - 19؛ فرصتی برای تعالی بیش از پیش عرصه ارتباطات و رسانه ای مان بسازیم.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  رسانه های برتر دنیا در سال 2021


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400