درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:41   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46344صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 24 بهمن 1399 - 12:59
روابط‌عمومی تجربه‌محور
روابط عمومی موفق و مؤثر علاوه بر توجه به نوآوری‌ها باید به تجربیات مختلف خود و دیگران توجه ویژه داشته باشد و در طول زمان آنها را مورد ارزیابی مداوم قرار دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی موفق و مؤثر علاوه بر توجه به نوآوری‌ها باید به تجربیات مختلف خود و دیگران توجه ویژه داشته باشد و در طول زمان آنها را مورد ارزیابی مداوم قرار دهد.


در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تلاش گردید که این رویکرد با عنوان «اولین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی ایران» مطرح گردد تا روابط ‏عمومی ‎های کشور از تجربیات به دست آمده در این زمینه استفاده نمایند. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داد.


دبیرخانه کنفرانس با شعار «ما هم خلاق باشیم» اعلام نمود که: رویدادهای تجربه محور به دلیل نوآوری و منحصر به فرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابط‌عمومی مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.


بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‏ ها و ایده‌های ناب روابط‏ عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‏ کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ویژه ‎ای برخوردار است.


ما می ‎دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‎ شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده ‎های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:


- تجربه‎ هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
- تعامل شخصی و حرفه‏ ای شاغلان روابط عمومی را تسهیل کنند.
- اطلاعات مرتبط و به موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‏ کنندگان را بالا ببرند.
- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‏ کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.
- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‏ کنندگان فراهم کنند.
- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‏ کنندگان فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد