درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 12:02   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
  با سواد رسانه ای رویکرد جدیدی جایگزین فیلترینگ می شود
  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی
  قش نوآوری در برنامه‌های وفاداری/ نمونه‌هایی از برنامه‌های مبتکرانه در حوزه وفاداری مشتری
  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟
  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود
  استاندار کرمان: اصول صحت، دقت و جامع بودن اخبار را به طور کامل رعایت کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46344صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 24 بهمن 1399 - 12:59
روابط‌عمومی تجربه‌محور
روابط عمومی موفق و مؤثر علاوه بر توجه به نوآوری‌ها باید به تجربیات مختلف خود و دیگران توجه ویژه داشته باشد و در طول زمان آنها را مورد ارزیابی مداوم قرار دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی موفق و مؤثر علاوه بر توجه به نوآوری‌ها باید به تجربیات مختلف خود و دیگران توجه ویژه داشته باشد و در طول زمان آنها را مورد ارزیابی مداوم قرار دهد.


در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تلاش گردید که این رویکرد با عنوان «اولین رویداد تجربه محور روابط‌عمومی ایران» مطرح گردد تا روابط ‏عمومی ‎های کشور از تجربیات به دست آمده در این زمینه استفاده نمایند. به همین دلیل دبیرخانه کنفرانس، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داد.


دبیرخانه کنفرانس با شعار «ما هم خلاق باشیم» اعلام نمود که: رویدادهای تجربه محور به دلیل نوآوری و منحصر به فرد بودن، بسیار تاثیرگذار هستند. اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند کنفرانس روابط‌عمومی مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.


بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‏ ها و ایده‌های ناب روابط‏ عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‏ کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری کنفرانس از اهمیت ویژه ‎ای برخوردار است.


ما می ‎دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‎ شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده ‎های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:


- تجربه‎ هایی را ایجاد کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
- تعامل شخصی و حرفه‏ ای شاغلان روابط عمومی را تسهیل کنند.
- اطلاعات مرتبط و به موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‏ کنندگان را بالا ببرند.
- به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‏ کنندگان و متولیان برگزاری کنفرانس کمک نمایند.
- لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‏ کنندگان فراهم کنند.
- زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‏ کنندگان فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


  فراخوان دفتر روابط‌عمومی وزارت نیرو برای جذب نیروی انسانی متخصص


  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی انقلاب فرهنگی


  بهترین دوربین موبایل‌ در جهان کدام‌اند؟


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  قدرت مثبت کارکنان سفیر


  برگزاری دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری در استان سمنان


  رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود


  گزارش برگزاری نشست هم اندیشی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی استان های وزارت آموزش و پرورش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400