درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:12   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹

  مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند
  یک پیام
  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
  روابط عمومی مثبت
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4626صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 مرداد 1392 - 14:28
تقدیر اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی از رسانه ها
  

شارا- مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در پخش مستقیم مذاکرات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی که از سطوح بالای مدیریتی کشور به شمار می‌رود، نشان داد هیچگونه مطلب پنهانی بین مردم وحاکمیت وجود ندارد و تمام مطالب حاکمیتی از طریق تلوزیون به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

مهدی کیایی مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی برگزاری مراسم تحلیف و جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی که به طور زنده و مستقیم از شبک‌ه‌های تلوزیونی  و رادیویی پخش می‌شد، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در روزها و هفته های اخیر یکی از اتفاقات مهمی که پس از انتخابات باشکوه ریاست جمهوری رخ داد، برگزاری مراسم تحلیف جناب آقای دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی بود که بیش از 60 هیئت خارجی شامل روسای جمهور، روسای مجلس، وزرای خارجه و سایر مقامات بین‌المللی، مسئولین کشورهای مختلف و مقامات ارشد کشورمان در آن حضور داشتند و  با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت به حمدالله مراسم تحلیف رئیس جمهور در خور شان نظام جمهوری اسلامی بود.
 

وی افزود: این مراسم ویژگی‌های ممتازی داشت، چرا که برای نخستین بار بود این تعداد مقامات خارجی در چنین مراسمی حضور داشتند و سبب شد مراسم تحلیف حجت‌السلام والمسلمین حسن روحانی در نوع خودش بی‌نظیر باشد.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:یکی از اتفاقات قابل ذکر در این مراسم، نقش رسانه‌های گروهی در انعکاس مراسم تحلیف و جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی آقای رئیس جمهور است  که در 4، 5 روز گذشته و حتی زمانی که آقای روحانی وزرای پیشنهادی را معرفی کردند و این وزرا در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس حضور داشتند، رسانه‌های گروهی اعم از رادیو، تلویزیون، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تمام تلاش خود را برای انعکاس نظرات وزرا، نظرات نمایندگان مجلس و مطلع شدن مردم از فرآیند رای اعتماد بکار گرفتند.

وی تصریح کرد: اوج این اتفاق در 4، 5 روز گذشته بود که جلسات رای اعتماد به صورت جلسات طولانی و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و رسانه‌های گروهی از ساعت 8 صبح تا 20 شب در مجلس حضور داشته و مراسم رای اعتماد برای وزرای پیشنهادی را پوشش دادند.

کیایی خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما در کنار سایر رسانه‌ها و به طور خاص با ابتکاری که  در پخش زنده مراسم رای اعتماد به خرج داد، برای نخستین بار توانست یک فرآیند جدید در اطلاع‌رسانی اخبار سیاسی محقق کند.

وی افزود: پخش زنده مراسم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی سبب شد دانش سیاسی مردم ارتقاء پیدا کند و مردم به عنوان کسانی که همیشه از طریق رادیو فرهنگ مذکرات مجلس را پیگیری می‌کردند برای نخستین بار مذاکرات مجلس را  به صورت زنده از تلویزیون نیز مشاهده کنند و این ویژگی‌ها و جذاب بودن پخش تلویزیون از طریق شبکه خبر بود و باید اشاره کنیم مدیران و ریاست شبکه خبر و سایر همکاران زحمات بی‌نظیر بسیاری کشیدند و توانستند با این ابتکار عمل طرز تفکر گروه سیاسی جامعه را تا حد زیادی ارتقاء ببخشند و مردم از نزدیک توانستند مشروح مذاکرات وکلای ملت را ببینند.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این مناظرات تلویزیونی برنامه‌های بسیار جذابی بود و مراسم تحلیف هم همین ویژگی را داشت، اما اینکه برای نخستین بار مشروح مذاکرات به صورت بسیار هنرمندانه و  با ویژگی‌هایی که تا بحال کمتر اتفاق افتاده  برای مردم نمایش داده شود، قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: بدون شک یکی از نشانه‌های حاکمیت مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران این است که مردم می‌توانند از نزدیک مشروح مذاکرات وکلا و وزرای خودشان را بشنوند و بیشتر با مجلس آشنا شوند.

کیایی تاکید کرد:  اقدام صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در پخش مستقیم مذاکرات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی که از سطوح بالای مدیریتی کشور به شمار می‌رود، نشان داد هیچگونه مطلب پنهانی بین مردم وحامکیت وجود ندارد و تمام مطالب حاکمیتی از طریق تلوزیون به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

وی  اظهار داشت: این اقدام باعث شد مردم وزرایی را که آقای روحانی معرفی کرده و قرار است سال‌های آینده برای مردم خدمت کنند، را بیشتر بشناسند و با برنامه‌های آنها آشنا شدند.

کیایی تاکید کرد: یکی از مزایای کلی پخش زنده جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، این بود که نشان  داد  عقلانیت در جامعه حاکم  بوده و مردم می توانند چالشی‌ترین بحث‌ها، تندترین انتقادات و همه مباحثی که در این زمینه وجود دارد را در یک فضای آرام و منطقی بشنوند و از نزدیک در جریان تصمیمات مسئولین خودشان قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پخش زنده مراسم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، یک فتح بابی بود و نشان داده شد که مردم ما به پیگیری اخبار سیاسی علاقمند هستند و این روزها در هر محفل و مجلسی اعم از افرادی که دغدغه سیاسی کم دارند و یا افرادی که دغدغه سیاسی آنها زیاد است و حتی مردم عادی نیز مشروح مذاکرات مجلس را می‌دیدند.

کیایی تصریح کرد: معتقدم اگر نظرسنجی صورت بگیرد، بی‌شک برنامه پخش زنده رای اعتماد به وزرای پیشنهادی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های این روزهای تلویزیون بود و حتی شاید یکی از برنامه‌های پرمخاطب در ماه‌های اخیر بوده است.

کیایی افزود: تلاش مجلس بر این بود که تلاش کردیم مذاکرات مجلس به صورت زنده پخش شود و امیدواریم این فرآیند بعد از این نیز تعامل بین مجلس شورای اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بیشتر کند و در جلسات بعدی تمام برنامه‌هایی که احیانا دانستن و شنیدن آن برای مردم مهم باشد، این اتفاق تکرار شود.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با اشاره به ادامه تعامل سازمان صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قصد ما همکاری با سازمان صدا و سیما بوده و بعد از این هم همینگونه خواهد بود و با هماهنگی‌هایی که با دوستان رسانه‌ای در صدا و سیما صورت گرفته و عزمی که در این سازمان وجود دارد، امیدوارم بعد از این هم شاهد پخش این مذاکرات باشیم.

وی افزود: پخش مذاکرات مجلس به صورت زنده کمک می‌کند که مردم بتوانند از طریق تلویزیون جریانات سیاسی را پیگیری کنند. البته شاید برخی اشکالات در روزهای گذشته در این زمینه وجود داشت، اما در مجموع فواید این کار آنقدر زیاد است که برخی نواقص را نادیده بگیریم وامیدواریم در برنامه‌های آینده اصلاح شود.

کیایی تاکید کرد: جا دارد از همکاران رادیو و تلویزیون و به طور خاص رادیو فرهنگ و شبکه خبر و مدیریت این دو بخش و مدیران عالی سازمان صدا و سیما و اداره کل امور مجلس سازمان صدا و سیما که برای هماهنگی‌ این برنامه‌ها زحمات بسیاری کشیدند، تشکر کنیم.

 وی همچنین گفت:  جا دارد  از حضور بیش از 400 خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر داخلی و خارجی که در جلسات بررسی وزرای پیشنهادی برای کسب رای اعتماد به صورت روزانه در مجلس حضور داشتند و توانستند این اتفاق مهم سیاسی کشور را بسیار هنرمندانه برای مردم تشریح کنند نیز تقدیر و تشکر کنیم.

کیایی افزود: بیش از 100 خبرنگار، تصویربردار و عکاس خارجی در این مراسم حضور داشتند.

اضافه می‌‌شود، وکلای ملت از صبح روز دوشنبه 21 مردادماه به مدت 4 روز بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم را در دستور کار داشتند و نهایتا به 15 نفر از از 18 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد دادند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  روابط عمومی مثبت


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  یک پیام


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود