درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46248صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 13 بهمن 1399 - 02:35
راهکارهای مدیریتی برای مدیران عامل در بحران کووید-۱۹
بیماری همه‌گیر جابه‌جایی ناگهانی در نحوه کار کارکنان، نحوه رفتارمشتریان، نحوه عملکرد زنجیره‌های تامین و حتی آنچه در نهایت عملکرد کسب‌وکار را بر عهده دارد، ایجاد کرده است.در مواجهه با این لحظه منحصر‌به‌فرد و این بیماری همه‌گیر، مدیران عامل روش رهبری خود را به روش‌های مبتکرانه تغییر داده‌اند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاندمی کووید-۱۹یک چالش بزرگ بشری ایجاد کرده است: میلیون‌ها بیمار و صدها هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. افزایش نرخ بیکاری در مقاوم‌ترین اقتصادهای جهان و ذخایر موادغذایی فراتر از ظرفیت است. دولت‌ها در تلاش برای ارائه خدمات حساس و سیاست‌های حمایتی هستند.

 

این بیماری همه‌گیر جابه‌جایی ناگهانی در نحوه کار کارکنان، نحوه رفتارمشتریان، نحوه عملکرد زنجیره‌های تامین و حتی آنچه در نهایت عملکرد کسب‌وکار را بر عهده دارد، ایجاد کرده است.در مواجهه با این لحظه منحصر‌به‌فرد و این بیماری همه‌گیر، مدیران عامل روش رهبری خود را به روش‌های مبتکرانه تغییر داده‌اند.

 

در ادامه به برخی از راهکارها اشاره می‌شود:

۱- سریع و جسورانه و مبتکرانه تصمیم بگیرید.

۲- برنامه عملیاتی تصمیم خود را تهیه و سپس پیاده‌سازی کنید.

۳- ذی‌نفعان خود را (کارمندان، مشتریان، جامعه و تامین‌کنندگان) در نظر بگیرید.

براساس علایق ذی‌نفعان، کار خود را مجددا ارزیابی کنید، چه چیزی در ۶، ۱۲ و ۱۸ ماه آینده (از جمله تعداد دفعات و ماهیت تعامل، فرآیندهای مدیریتی و تخصیص منابع) باید متفاوت به‌نظر برسد؟

۴- در ایجاد روابط با دیگر مدیران عامل سرمایه‌گذاری‌های بیشتری کنید.

۵- به‌کارگیری بازاریابی رسانه‌ای. شما باید با تولید محتوای متفاوت، سرگرم‌کننده و مثبت که باعث ایجاد خلاقیت و ایجاد احساس در جامعه می‌شود، به‌طور فعال به نیازهای جدید مخاطبان خود پاسخ دهید. اگر این کار را انجام دهید، به‌رغم شرایط سخت بازاریابی، احتمالا در مشارکت مشتری با خود پیشرفت‌هایی خواهید داشت.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی در دوره
کرونا پاندمی درحال افزایش و تغییر است. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که به افزایش اخیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی دامن می‌زند، میل به یک تفریح است که می‌تواند مردم را از جدی بودن وضعیت خود دور کند. «سرگرم‌کننده بودن» رایج‌ترین سبک احساسی برای محتوای ویدئویی است.

 

بازاریابان باید به جای احساس اینکه دائما نیاز دارند به مشکلات روزانه ما بپردازند به این نیاز که مردم علاقه دارند از مشکلات فرار کنند توجه داشته باشند. مدت‌هاست که محتوای ویدئویی یکی از بالاترین فرمت‌های محتوای جذاب است و تقاضاهای جدید برای حواس‌پرتی در شرایط کنونی باعث شده است که این یک ایده مناسب برای بازاریابان باشد.

تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان نشان داده است اکثر افراد با دیدن تبلیغات، می‌خواهند واقعیت را به حالت تعلیق درآورند و تبلیغات را برای فرار از فشارهای ویروس کرونا مفید می‌دانند. با این حال، ۳۸درصد هم گفته‌اند فکر می‌کنند درحال‌حاضر شوخ‌طبعی در تبلیغات نامناسب است.

منبع: management- inovation.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد