درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:02   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46231صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 بهمن 1399 - 01:01
گردهمایی مجازی روابط عمومی های سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد
محمد صابری، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای این گردهمایی، گفت: کارشناس روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مجموعه، مخاطبان جامعه و در حقیقت ویترین بزرگ سازمان خود محسوب می‌‌‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| محمد صابری، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای این گردهمایی، گفت: کارشناس روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مجموعه، مخاطبان جامعه و در حقیقت ویترین بزرگ سازمان خود محسوب می‌‌‌شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، وی با بیان اینکه روابط عمومی استاندارد به دلیل ماهیت شغلی خود با طیف‌‌‌های گوناگون افراد در ارتباط است افزود: باید تلاش کنید تا با بهره گیری از روش‌‌‌های نوین ارتباطی و با شناخت صحیح نیاز مخاطبان، همواره تصویر مثبتی از استاندارد ایجاد کنید.

صابری افزود: دایره فعالیت روابط عمومی استاندارد متناسب با نوع فعالیت های سازمان و پیاده سازی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گسترده است.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل برای حمایت از طرح ها و برنامه های ارتباطی دقیق و موثر، قول مساعد داد.

فاطمه عرفانیان، معاون دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل در ادامه با اشاره به شیوع کرونا گفت: بسیاری از فعالیت ها تحت الشعاع این بیماری قرار گرفته و لازم است با تلاشی مضاعف این فاصله را با راهکارهای نوین ارتباطی به حداقل برسانیم.

مریم علیپور، رییس اداره روابط عمومی نیز در این جلسه با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر انقلاب، آغاز سال نو و ورود به قرن جدید خواستار نگاه متفاوتی به برنامه های پیش رو شد.

علیپور بر تقویت مهارت خبرنویسی تاکید کرد و گفت: در تهیه محتوای رسانه ای و مکاتبات، عناوین را کامل و صحیح بیاورید.

وی ، افزایش سطح آگاهی را برای ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در استانها ضروری دانست و اعلام کرد: در این زمینه هرگونه همکاری و مساعدت را در ستاد خواهیم داشت.

در این گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل استاندارد استان های کشور سئوالات و مشکلات خود را مطرح و مدیرکل روابط عمومی پاسخگوی آن بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد