درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 23:10   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46184صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1399 - 12:26
چگونه از یک پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟
یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار می‌تواند ارزش مالی زیادی برای تولیدکنندگان محتوا داشته باشد؛ سلبریتی‌ها پول زیادی از اینستاگرام کسب می‌کنند، اما هر کسی که بتواند مخاطب زیادی جذب کند، می‌تواند درآمد قابل توجهی را از طریق این اپلیکیشن به دست آورد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی اینستاگرام از سال ۲۰۱۲ که از سوی فیس بوک خریداری شد، مرتباً رشد کرده و کاربران زیادی را جذب خود کرده است که در میان آنها برخی از طریق این اپلیکیشن به درآمد زایی پرداخته‌اند.

 

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار می‌تواند ارزش مالی زیادی برای تولیدکنندگان محتوا داشته باشد؛ سلبریتی‌ها پول زیادی از اینستاگرام کسب می‌کنند، اما هر کسی که بتواند مخاطب زیادی جذب کند، می‌تواند درآمد قابل توجهی را از طریق این اپلیکیشن به دست آورد.

 

اینستاگرام به فعالان اینستاگرامی پولی پرداخت نمی‌کند، اما راه‌های متعدد درآمدزایی نظیر اسپانسری یک برند، بازاریابی و فروش مستقیم محصولات یا ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینستاگرام وجود دارد. برندها با کسانی که اینفلوئنسر شناخته می‌شوند و شمار زیادی هوادار در پیج اینستاگرام خود دارند، قرارداد می‌بندند؛ در کل، کسانی که هواداران بیشتری دارند و سطح مشارکت هوادارانشان بالاست، دستمزد روزانه بالایی هم می‌توانند دریافت کنند.

 

طبق اعلام اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، یک پیج با ۱۰ هزار فالوئر، ۱۰۰ دلار می‌ارزد،البته شمار فالوئرها تنها عامل تعیین کننده در ارزش یک پیج اینستاگرام نیست؛ درواقع اگرچه شمار بالای فالوئرها اهمیت دارد اما ارزش پیج به مشارکت فعالانه فالوئرها در پست‌ها هم بستگی دارد.

 

طبق اعلام این مؤسسه، میانگین سطح مشارکت برای یک پیج اینستاگرام حدود سه درصد است. بنابراین هر گونه نرخ مشارکت بالاتر از این میزان به همراه شمار بالای فالوئرها به معنای آن است که صاحب پیج یک اینفلوئنسر است؛ برخی از بازاریابان دیجیتالی یک سنت به ازای هر فالو را به‌عنوان نرخ پایه به صاحب پیج پیشنهاد می‌کنند که به معنای درآمد ۱۰۰ دلاری از هر ۱۰ هزار فالوئر است.

 

ارزش یک پیج با ۱۰ هزار فالوئر به عوامل دیگری نظیر فالوئرهای فعال هم بستگی دارد. همچنین یک پیج اینستاگرام با ۵۰ هزار فالوئر، ۵۰۰ دلار می‌ارزد؛ با استفاده از معیار قیمت یک سنت به ازای هر فالو، یک پیج اینستاگرام با ۵۰ هزار فالوئر ممکن است حدود ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد اما باز هم اینستاگرامرها می‌توانند از راه‌های مختلف از بازاریابی محصولاتشان گرفته تا ارسال پست‌هایی که اسپانسر دارند و تبلیغات برای دیگران، درآمدزایی کنند.

 

طبق اعلام اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، پیج اینستاگرام با ۱۰۰ هزار فالوئر نیز ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار می‌ارزد. ارسال یک عکس دارای اسپانسر در پیجی با ۱۰۰ هزار فالوئر می‌تواند بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار ارزش داشته باشد، اما یک پیج اینستاگرام با یک میلیون فالوئر ارزش زیادی دارد؛ یکی از سلبریتی‌هایی که طبق آمار استاتیستا، بیش از ۲۰۰ میلیون فالوئر تا دسامبر ۲۰۲۰ داشته، سال گذشته برای هر پست که در اینستاگرام ارسال کرد، ۱.۲ میلیون دلار درآمد داشت.

 

یک منبع دیگر درآمدزایی در اینستاگرام اداره و تولید محتوا برای پیج دیگران است. یک کاربر در این باره توضیح داد در مدت چهار سال با اداره پیجی که ۱.۹ میلیون فالوئر داشت، ۳۶ هزار دلار درآمد کسب کرد. اما ارزش نام کاربری اینستاگرام چگونه محاسبه می‌شود؟ ماشین حساب‌های آنلاینی وجود دارند که می‌توانند به برآورد کلی از ارزش یک نام کاربری اینستاگرام بپردازند.

 

 افراد نام‌های کاربری اینستاگرام و همین طور پیج‌ها در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی دیگر مانند توئیتر و یوتیوب را می‌فروشند، البته بر اساس گزارش مارکت رئالیست، اینستاگرام فروش یا انتقال هر بخش از اکانت را ممنوع کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد