درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1399 - 01:07
بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران
تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.

 

شش رویکرد مطرح‌شده توسط تیموتی کومبز عبارت‌اند از:

(1) تمامی محتواهای پیشین خود در حوزه‎ روابط‎‌ رسانه‌‎ای را در وب‎سایت‌تان قرار دهید؛

(2) سعی کنید از ماهیت تعاملی اینترنت برای ساخت محتوای وب‌سایت‎‌تان بهره بگیرید؛

(3) در هنگام توزیع فراخوان برای ارجاع محصول، اطلاعات دقیق و صریح را در وب‌سایت منتشر کنید؛

(4) روایت خود از بحران را در وب‎سایت منتشر کنید و نقل‌قول مدیران را در آن بگنجانید؛

(5) در زمان لازم، صفحات اینترنتی متفاوتی را برای ذی‎نفعان گوناگون‌تان بسازید که متناسب با نیازهای خودشان اصلاح شده‌‎اند؛

 (6) با آژانس‌‎های دولتی همکاری کنید و به وب‎سایت‌شان لینک بدهید.

 

منبع: کتاب مجموعه مقالات مدیریت روابط‌عمومی در عصر کرونا، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، 1399


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد