درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 8 اسفند 1399 - 00:10   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد

  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهندسی اجماع و نقش رسانه‌ها
  استرالیا مقررات انتشار خبر توسط فیسبوک و گوگل را تصویب کرد
  مثبت گرایی سمی
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46178صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 6 بهمن 1399 - 01:07
بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران
تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تیموتی کومبز در این مطلب، بهترین رویکردهای بهره‌گیری از اینترنت در حین یک بحران را مطرح می‌کند و خواهان بهره‌‎برداری بیشتر سازمان‎‌ها از اینترنت و علی‌‎الخصوص وب‎‌سایت‌های مختص بحران است.

 

شش رویکرد مطرح‌شده توسط تیموتی کومبز عبارت‌اند از:

(1) تمامی محتواهای پیشین خود در حوزه‎ روابط‎‌ رسانه‌‎ای را در وب‎سایت‌تان قرار دهید؛

(2) سعی کنید از ماهیت تعاملی اینترنت برای ساخت محتوای وب‌سایت‎‌تان بهره بگیرید؛

(3) در هنگام توزیع فراخوان برای ارجاع محصول، اطلاعات دقیق و صریح را در وب‌سایت منتشر کنید؛

(4) روایت خود از بحران را در وب‎سایت منتشر کنید و نقل‌قول مدیران را در آن بگنجانید؛

(5) در زمان لازم، صفحات اینترنتی متفاوتی را برای ذی‎نفعان گوناگون‌تان بسازید که متناسب با نیازهای خودشان اصلاح شده‌‎اند؛

 (6) با آژانس‌‎های دولتی همکاری کنید و به وب‎سایت‌شان لینک بدهید.

 

منبع: کتاب مجموعه مقالات مدیریت روابط‌عمومی در عصر کرونا، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، 1399


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد