درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 10:01   

سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد

  سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد


ادامه ادامه مطلب یک

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران

  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی

  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش کامل هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
  تودیع و معارفه مشاور رئیس دانشکده و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت
  مدیر جدید روابط عمومی میراث‌فرهنگی کرمان منصوب شد
  جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود
  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی
  در نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران تاکید شد؛ لزوم هماهنگی و هم افزایی بیشتر در زمینه مدیریت اطلاع‌رسانی
  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس
  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46138صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 08:14
مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
پرویز آزموده داور جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی - فرض کنید که یک مجله برداشته و یا در یک وبسایت مشغول تماشای عکس ها هستید. این کار تنها چند ثانیه طول می کشد، اما عکسهایی که توجه شما را به خود جلب می کنند به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. برخی از مسائل اولیه و اصلی که اغلب عکاسان حرفه ای بر این نظر هستند در تشخیص یک عکس خوب و یک عکس کم اهمیت تر باید به آنها توجه کرد:
  

 

شرکت ستاره خلیج فارس

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرض کنید که یک مجله برداشته و یا در یک وبسایت مشغول تماشای عکس ها هستید. این کار تنها چند ثانیه طول می کشد، اما عکسهایی که توجه شما را به خود جلب می کنند به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. برخی از مسائل اولیه و اصلی که اغلب عکاسان حرفه ای بر این نظر هستند در تشخیص یک عکس خوب و یک عکس کم اهمیت تر باید به آنها توجه کرد:


احساسات، نور، کمپوزیسیون، خلاقیت، زمانبندی، مفهوم و...


البته موارد فنی زیادی هستند که باعث ایجاد یک عکس فوق العاده می شوند اما نکته ای که در همه این موارد وجود دارد این است که فرقی ندارد چه مقدار از آنها را در اختیار داشته باشید، آنها هرگز تاثیرات احساسی عکس ها را تغییر نخواهند داد. تنها جنبه فنی که باید به آن توجه داشته باشید مثلت نوردهی و فوکوس است و بیشتر دوربین ها این موارد را برای شما انجام خواهند داد.

 

 

شرکت سهامی خاص معادن سنگ آهن مرکزی ایران بافق

 


احساسات: طبیعتا مهمترین جنبه هر عکس توانایی برانگیختن واکنش احساسی است. همین واکنش سبب می شود تا زمان بیشتری برای مشاهده عکس صرف کنید و یا حتی تصمیم به چاپ آن و آویزان نمودن آن از دیوار خانه داشته باشید. این واکنش ها می توانند شاد یا غم انگیز، علاقه یا نفرت، عشق یا ترس باشند. این عکس ها توانایی برانگیختن کنجکاوی شما را دارند. اگر یک عکس خسته کننده نباشد و توجه شما را جلب کرده باشد پس این عکس تا حدودی موفقیت آمیز بوده است. هر چه احساسات بیشتری برانگیخته شود، عکس موفق تر بوده و شما بیشتر آن را به خاطر خواهید سپرد.


نور: لغت عکاسی به معنی نقاشی با نور است. کیفیت نور بر روی کیفیت عکس تاثیر مستقیم دارد. در مجموع چند نوع نور از جمله نور نرم، نور سخت، نور گرم، نور سرد، نور رامبراد، نور زیبا و غیره وجود دارند. نورسنج دوربین شما تراکم نور را می سنجد اما تنها خود شما می توانید کیفیت نور را تنظیم کنید.


کمپوزیسیون یا ترکیب بندی: کمپوزیسیون، ترتیب سوژه ها در یک عکس است. یک کمپوزیسیون خوب چشم های بیننده را در همه قسمت های یک عکس به گردش در می آورد. یک کمپوزیسیون ضعیف چشم ها را به یک نقطه جلب کرده و نگه می دارد. یک عکس با کمپوزیسیون قوی همراه با نور خوب تاثیرات احساسی بیشتری نسبت به همان سوژه با کمپوزیسیون و نور ضعیف دارد.


خلاقیت: خلاقیت یعنی دیدن یک سوژه به شیوه ای که دیگران نمی توانند ببینند. یعنی نوآوری. شما همیشه قادر خواهید بود تا عکاس عکس های خلاقانه را حتی بدون خواندن نام آنها تشخیص دهید، زیرا سبک آنها همیشه خاص و منحصر به فرد است.


زمانبندی: ثبت بالاترین درجه یک فعالیت یا احساسات انسانی و یا حتی منتظر ماندن برای تغییر موقعیت چند ابر می تواند سبب موفقیت یا شکست یک عکس شود. یک عکس تنها بخشی جزیی از زمان است که ثبت شده و برای سالیان حفظ و نگهداری می شود. همه قطعات زمان مانند بقیه از نظر بصری جالب و گیرا هستند.


مفهوم: مفهوم در بیان داستان نقشی اساسی ایفا می کند و ارتباط سوژه با دیگر سوژه ها ( جاندار یا بی جان) نشان می دهد و یا چیزی بیشتر از تنها یک پرتره به بیننده ارائه می دهد.

 

 

 

انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام)

 


ارزیابی عکسهای ارسالی به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


- بیشتر عکس‌های ارسالی خبری بودند و تقریباً تمامی آنها بدون موضوع (عکاس هدفش را از گرفتن این عکس مشخص نکرده بود) بودند.


آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره خیلی بیشتر از پیش بینی بود که برخی از آنها بدلیل اینکه خیلی از بازه زمانی اعلام شده توسط دبیرخانه جشنواره دور بودند مورد ارزیابی قرار نگرفتند. در کل بیش از 700 عکس به دبیرخانه ارسال شده بود که 512 اثر از آثار ارسالی پذیرفته شدند که در نهایت 71 اثر مورد ارزیابی دقیق تر قرار گرفتند و از این تعداد 14 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

 

 

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان


 

مرجع: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی


  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس


  گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روزنامه‌های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه


  سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد


  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


  گزارش کارگاه آموزشی "روزنامه‌نگاری علم"


  روابط عمومی آیینه تمام‌نمای فعالیت‌های یک مجموعه است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد