درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46133صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 22:30
تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان بر لزوم تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها
مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومیاستانداری سمنان بر لزوم تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: تقویت ارتباط با رسانه‌ها در اولویت قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومیاستانداری سمنان بر لزوم تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: تقویت ارتباط با رسانه‌ها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین روز از بهمن ۱۳۹۹، مراتب قدرشناسی و سپاس خودم را از استاندار سمنان که در مدت اخیر، برای دومین مرتبه به این‌جانب لطف و اعتماد کرد، اعلام می‌کنم.

وی گفت: هر جامعه‌ای و هر گروهی، بزرگ یا کوچک، برای پایداری و پویایی، به فضایی آرام و به دور از هرگونه تضاد و تنش، نیازمند است، تا به اهداف خود دست پیدا کند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان اظهار کرد: در بستر این آرامش، رشد و تعالی سازمان و گروه، در پرتو همبستگی اجتماعی و مشارکت عمومی افراد آن گروه میسر می‌شود.

شریفی گفت: در ایام حاضر، با توجه به ماه‌های پایانی فعالیت و خدمت دولت و بعضاً انتقادهایی که به حاکمیت و نظام در سطح جامعه مطرح می‌شود، بیش از هر زمانی به همبستگی و انسجام نیازمندیم، تا با وفاق و همدلی، بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و یا اثرات این مشکلات رو حداقلی کنیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم این توفیق فراهم شود تا دفتر استاندار سمنان، به مرکزی برای وحدت، همبستگی و وفاق مدیران و کارکنان شاغل در دفاتر ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بیان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مجدانه، مشکلات، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات، نقاط قوت مجموعه را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم.

شریفی افزود: دفتر استاندار و محل کار مدیر دفتر، در کنار تقویت ارتباط و افزایش مشارکت برای کارآمدسازی بیشتر مجموعه در درون استان و سطح ملی، به دنبال ایجاد شرایط بهتر و تسهیل در رتق و فتق امورات مردم و تکریم شایسته مراجعان است.

وی بیان کرد: بخش بسیار مهم دیگری نیز در شرح وظایف ما، گنجانده شده که آن‌هم روابط عمومی است.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان اظهار کرد: روابط عمومی به‌عنوان عنصری قوی و رکنی بی‌بدیل در تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان، نقشی مهم در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.‌

قاسمی گفت: امروز در تمام دنیا، سازمان‌هایی موفق هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آن‌ها بدانند که چگونه و به چه شکلی، شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازد.

وی افزود: وقتی سخن از روابط عمومی به میان می‌آید، دیگر صرفاً حلقه ارتباط سازمان با مردم و رسانه‌ها نیست، بلکه به مؤلفه‌هایی چون سنجش افکار و پژوهش، روابط و تنظیم افکار عمومی، روابط عمومی الکترونیک، دیجیتال، آنلاین و مجازی، نظرسنجی در موضوعات مختلف و... از طریق ایجاد ارتباط مطلوب و مناسب با مطبوعات، رادیو، تلویزیون، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... اشاره دارد.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان تأکید کرد: تقویت و ارتقای جایگاه روابط عمومی استانداری، سازمان‌ها و ادارات، تلاش برای مقابله با فساد و شایعه‌پراکنی، رعایت حقوق شهروندی از طریق انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تقویت ارتباط با رسانه‌ها و اصحاب خبر در تحقق برنامه‌های دولت و نیل به اهداف عالیه نظام از مهم‌ترین فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

شریفی گفت: همراهی همه مدیران، حمایت و پشتیبانی کارکنان، کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها و مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌ها در شورای روابط عمومی استان مورد تقاضای بنده جهت دست‌یابی به اهداف است.

روابط عمومی مشاوری امین برای استاندار است

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز اظهار کرد: هماهنگی و افزایش تعامل سازمانی و غیرسازمانی از ویژگی‌های بارز مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی است.

وی افزود: جایگاه مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بر کسی پوشیده نیست و این جایگاه شاید مهم‌ترین جایگاه در حوزه مدیران ستادی استانداری باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به میزان مکاتبات و مراجعات به اداره کل حوزه استاندار، انجام کار اداری در این بخش بسیار وقت‌گیر است.

خجسته‌پور عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان، افزایش تعاملات سازمانی و غیرسازمانی است و باید به‌صورت عمودی و افقی تعاملات سازمانی از سوی اداره کل با دیگر مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی همواره در جریان باشد.

وی افزود: تعاملات غیرسازمانی و پیگیری‌های اداری و غیر اداری و دیدار با فعالان اقتصادی، فعالان اجتماعی، احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد و... از دیگر برنامه‌های کاری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فردی که در جایگاه مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری قرار می‌گیرد، باید سعه‌صدر داشته باشد و با افزایش تعاملات همواره برای توسعه استان و افزایش مردم این دیار در تلاش باشد.

خجسته‌پور اظهار کرد: مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری به‌نوعی با دسته‌بندی اخبار و اطلاعات، مشاوری امین برای استاندار به شمار می‌رود و استاندار سمنان با فکری آزاد و بدون دغدغه و مشکلات سازمانی در تصمیم‌گیری‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که علی معینی‌دانشمندی نیم دهه توانست جایگاه اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان را مدیریت کند و به‌عنوان مشاور امین در کنار استانداران سابق و استاندار سمنان در تلاش باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به‌طور حتم فعالیت در اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان تلاش بسیار می‌خواهد و حضور دانشمندی در کنار سه استاندار و فعالیت در این حوزه نشان‌دهنده اعتماد مدیران ارشد استان به این شخصیت دارد.

خجسته‌پور گفت: پاک‌دستی از دیگر ویژگی‌های دانشمندی بود و در این دنیا و دنیای آخرت در ارتباط با پاک‌دستی وی شهادت می‌دهم.

وی افزود: قاسم شریفی هم از مدیران کاردان، بانظم و مردمی استان است که از روز گذشته که خبر انتصاب وی رسانه‌ای شد، شادی خوبی بین افکار عمومی ایجاد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: دقت نظر و پیگیری امور از ویژگی‌های بارز شریفی است و همانند سال‌های گذشته تعاملات سازمانی و غیرسازمانی وی با بخش‌های مختلف مستمر باشد.

سرکشی از نقاط روستایی و شهری در دستور کار بود

علی معینی، دانشمندی، مدیرکل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: در مدت پنج سال که در خدمت شما بودم، همراهی و همکاری بسیار ارزنده‌ای را شاهد بودم.‌

وی عنوان کرد: از مجموعه استانداران و معاونان استاندار سمنان در حوزه‌های مختلف در پنج سال گذشته که هماهنگی بسیار خوبی با حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان داشتند، نهایت قدردانی را دارم.

معینی بیان کرد: از فرمانداران و مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی که در سال‌های گذشته در کنار اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بودند و تعامل و همکاری بسیار ارزنده‌ای را شاهد بودیم، نهایت قدردانی را دارم.

وی گفت: هماهنگی بین مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی به‌طور حتم در انجام برنامه‌ریزی‌ها برای تصمیم‌گیری‌های استاندار سمنان بسیار دارای اهمیت است.

مدیرکل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان اظهار کرد: از مردم خوب استان سمنان، فعالان اجتماعی، فعالان سیاسی که همواره در کنار اداره کل دفتر حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان بودند، نهایت قدردانی را دارم.

معینی بیان کرد: سه سفر رسمی رئیس‌جمهوری به استان سمنان را در سال‌های گذشته داشتیم که عملکرد مطلوب اداره کل حوزه استاندارو روابط عمومی استانداری، در میزبانی از رئیس‌جمهوری، مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: سرکشی به نقاط روستایی و شهری مختلف استان سمنان در سال‌های گذشته در دستور کار بود و تعامل و همکاری خوبی بین مسؤولان مناطق روستایی و شهری استان با اداره کل حوزه استاندار برقرار شد.

مدیرکل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان گفت: برای قاسم شریفی، در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت دارم؛ وی از مدیران مردمی، دلسوز و برنامه‌ریز استان است که به یاری خداوند و تلاش مجموعه در مسؤولیت جدید موفق خواهد بود.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد