شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرده است که برای دفاع از هجمههای آنلاین به "ایلان ماسک" اقدام به استخدام مدیر شبکههای اجتماعی یا همان مدیر روابطعمومی میکند.
به گزارش شارا به نقل از ایسنا و به نقل از آیای، طبق اعلامیهای که به تازگی در صفحه مشاغل "تسلا" منتشر شده است، این شرکت به دنبال یک "متخصص پشتیبانی از مشتری" به صورت تمام وقت است که میتواند پاسخگوی سیل پیامهای روانه شده به سوی مدیر عامل این شرکت باشد.
این بدان معنی است که شرکت "تسلا" برجستهترین شرکت تولید خودروهای برقی خودران در جهان قصد دارد شخصی را برای رسیدگی به پیامهای مشتریان ناراضی استخدام کند، علاوه بر اینکه از مدیرعامل این شرکت یعنی "ایلان ماسک" در برابر انتقادات در شبکههای اجتماعی دفاع میکند.
لازم به ذکر است که "ایلان ماسک" فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی توییتر دارد که اغلب در مورد کارهای خود و گاهی در مورد مسائل دیگر توییت میکند که بحث برانگیز میشود و گاهی موجب واکنش شدید مردم و حتی مواخذه او نیز شده است.
از زمانی که تسلا کل بخش روابطعمومی خود را در اکتبر سال ۲۰۲۰ تعطیل کرد، "ماسک" به تنهایی با رسانهها مواجه شده است و روابط پرتنشی نیز با آنها داشته است. اما به هر حال "ماسک" تصمیم گرفته بود که از طریق حساب شخصی خود و به تنهایی با رسانهها کنار بیاید.
اینکه تسلا یا مدیرعامل آن از تعطیل کردن بخش روابطعمومی پشیمان شده باشند، بعید نیست، اما هیچ کس نمیتواند سختی کار مدیر روابطعمومی یا مدیر رسانههای اجتماعی را با توجه به شهرت و البته حواشی پیرامون تسلا و "ایلان ماسک" انکار کند.
به نظر میرسد طی این مدت اخیر، فقدان بخش روابطعمومی در "تسلا" موجب سرخوردگی مشتریان شده است و آنها را به سوی حساب شخصی "ایلان ماسک" در توییتر هدایت کرده است.
اکنون یک مدیر روابطعمومی میتواند از بار انتقادات یا حداقل نارضایتی مشتریان نسبت به پاسخگویی این شرکت بکاهد، ضمن اینکه بدون داشتن یک تیم روابطعمومی قوی، هر استخدام جدیدی در تسلا کار بسیار دشواری خواهد بود.
|