درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46128صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 14:05
خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!
جای خالی چندساله روابط‌عمومی در عالی‌ترین نهاد دولتی؛ - در شهرستان گلوگاه به دلیل بی توجهی به جایگاه روابط‌عمومی این امر مهم از طرف مدیران، وضعیت روابط‌عمومی ها سیر نزولی را طی می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در شهرستان گلوگاه به دلیل بی توجهی به جایگاه روابط‌عمومی این امر مهم از طرف مدیران، وضعیت روابط‌عمومی ها سیر نزولی را طی می کند.
 
 به گزارش شارا به نقل ازبلاغ، روابط عمومی‌ها نه به شعار که به واقع چشمان بیدار یک اداره و نهاد محسوب می‌شوند که به عنوان پل ارتباطی، وظیفه برقراری ارتباط پایدار میان مردم و سازمان و نهاد را بر عهده دارد و خلل وارد شدن در این ارتباط، کارکرد‌های آن سازمان را با چالش مواجه می‌کند.
 
 روابط‌عمومی پل بین رسانه و سازمان در صورتی می‌تواند موفق باشد که ساختار و تشکیلات آن در سازمان به خوبی تعریف شده و مورد توجه قرار گرفته باشد در غیر این صورت ضعف در ساختار باعث می‌شود وقتی یک رسانه نقد می‌کند یا روابط‌عمومی تشخیص ندهد از مدیر بخواهد پاسخ دهد یا اگر هم تشخیص دهد در دستگاه خود جایگاهی برای رسیدگی به موضوع نداشته باشد.
 
 در حالی که روابط‌عمومی و رسانه به عنوان دو حوزه مهم در نظام ارتباطی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و پویایی هر یک به هم افزایی و تعامل مشترک با یکدیگر بستگی دارد، اما در بسیاری از ادارات شهرستان گلوگاه این پست مهم سازمانی به واقعیتی فراموش شده تبدیل و کار آن‌ها به نصب و تعویض بنر و پلاکارد و ارسال پیام تبریک و تسلیت خلاصه شده و اگر هم خبری باشد معمولا کلیشه‌ای و تشریفاتی است.
 
 چند سالی است که بازار سایت‌ها و پرتال‌های اطلاع رسانی سازمان‌ها فزونی یافته است، اما عده‌ای از روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی خود را به همین فضا محدود کرده اند و در جلسات و همایش‌ها از خبرنگاران دعوت نمی کنند و گویا اصلا خبرنگاری در شهرستان وجود ندارد.
 
 بد نیست این گروه بدانند که اطلاع رسانی‌های کلیشه‌ای از طریق این قبیل پایگاه‌های اطلاع رسانی ادارات، منبع مستندی برای بسیاری از خبرنگاران محسوب نمی‌شوند مگر در موارد اندکی که صرفا انتشار خبری متناسب با نیاز مخاطبان رسانه باشد.
 
 در یک ساله گذشته این موضوع در شهرستان گلوگاه به طور عجیبی افزایش یافته، به طور مثال وقتی مدیران استانی به گلوگاه سفر می‌کنند دریغ از یک اطلاع رسانی و حضور خبرنگاران شهرستان جهت پوشش خبری که نشان از بی تدبیری و بی اهمیت پنداشتن بعضی از مدیران شهرستان به عرصه اطلاع رسانی است.
 
 حضور مدیرانی که کم دستاورد‌هایی را نصیب مردم نکرده است ولی جای تأسف که این دستاورد‌ها به صورت ناقص و کم رنگ اطلاع رسانی شده و صرفا به پخش یک تیتر در صفحات فضای مجازی بسنده و گاهی همین مقدار هم انتشار پیدا نمی‌کند.
 
 این امر طبیعی است که وقتی فرمانداری یک شهرستان به عنوان مقام عالی دولت در یک شهر از وجود یک مدیر روابط‌عمومی بی بهره است در سایر ادارات شهرستان هم پایش لنگ بزند، هر چند هستند اداراتی که به این امر توجه دارند، ولی آنقدر کم که که اصلا به حساب نمی‌آیند.
 
 فرمانداری شهرستان گلوگاه حدود ۲ سال است که از وجود مدیر روابط‌عمومی بی بهره است، به همین خاطر در اطلاع رسانی جلسات و دعوت از خبرنگاران شهرستان کمیت‌اش لنگ میزند و نزدیک به صفر است.
 
 پرتال اطلاع رسانی فرمانداری گلوگاه در شرف یک ساله شدن است که خواب مانده و از اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون تقریبا ۹ ماه است که بروز رسانی نشده و واقعا جای سوال دارد که فرمانداری گلوگاه در این بازه هیچ فعالیت و عملکردی نداشته است؟!
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد