درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46126صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 11:27
طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد
طرح ارزیابی عملکرد ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به دستور استاندار برای تقویت سیستم پاسخگویی و اطلاع‌رسانی قوی‌تر دستگاه های اجرایی استان در یک سال پایانی کار دولت شکل گرفت و ضمن تقویت سیستم اطلاع رسانی و روند پاسخگویی مسئولان استان زمینه ساز ارتقای جایگاه روابط عمومی دولت در کل کشور شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: بهمن ماه اوج فعالیت روابط‌عمومی‌های استان برای ارائه و تشریح دستاوردهای نظام است که می‌طلبد مدیران دستاورد مجموعه خود را در این ایام به شکل شایسته‌ای بیان کنند.

به گزارش شارا، آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تاکید استاندار ایلام بر تقویت و لزوم پاسخگویی صریح و شفاف مدیران نسبت به افکار عمومی و رسانه‌ها در شرایط جنگ روانی با دشمن این اداره کل تلاش کرد از اول فروردین ماه سال جاری با تدوین شاخص های بیست گانه ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان را بطور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های ارزشمند استاندار ایلام از مقوله روابط‌عمومی در استان بیان کرد: طرح ارزیابی عملکرد ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به دستور استاندار برای تقویت سیستم پاسخگویی و اطلاع‌رسانی قوی‌تر دستگاه های اجرایی استان در یک سال پایانی کار دولت شکل گرفت و ضمن تقویت سیستم اطلاع رسانی و روند پاسخگویی مسئولان استان زمینه ساز ارتقای جایگاه روابط عمومی دولت در کل کشور شدند.

قیصربیگی یادآور شد: از این رو طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد و مورد استقبال مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و سایر همکاران روابط عمومی در استانداری های سراسر کشور قرار گرفت و هم اکنون برای اجرا در سطح دستگاه‌های اجرایی کل کشور به وزارت کشور ارائه گردیده است.

وی، ضمن تشکر از تلاش‌های خوب مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان در جهت تقویت جایگاه روابط عمومی گفت: نکته حائز اهمیت در طرح این است که ارزیابی ها نه بر طبق خود ارزیابی مدیران بلکه بر اساس ملاک و معیارهای عینی و ارائه مستندات ثبت شده در فضای رسانه ای استان و کشور صورت گرفته و از آنجا که از روایی و اعتبار بالایی برخوردار بوده، امروز باعث ارتقای معنادار جایگاه روابط عمومی های استان ظرف ۸ ماه گذشته شده است.

قیصر بیگی با اشاره به این مطلب که عملکرد روابط عمومی های استان بر اساس شاخص های بیست گانه در ۱۰۰ امتیاز کمی و ۵ شاخص کیفی بسیار ضعیف (۳۵-۰)، ضعیف (۵۰-۳۶)، متوسط (۷۵-۵۱)، خوب (۹۰-۷۶) و بسیار خوب (۱۰۰-۹۱) ارزیابی می شود، افزود: در حالیکه در فروردین ماه سال جاری ۱۰۰ درصد روابط عمومی فرمانداری های استان و ۹۱ درصد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار داشتند بعد از گذشت هشت ماه امروز شاهد این موفقیت هستیم که روابط عمومی های استان بطور کامل از وضعیت ضعیف خارج شده و هم اکنون در سه سطح متوسط، خوب و بسیار خوب قرار گرفته اند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی ایلام از دلایل موفقیت اجرای طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان گفت و تاکید کرد: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در فروردین ماه و اولین دوره به مدیران یک شوک اساسی وارد کرد مبنی بر این پیام که باید در جهت تقویت فرایند پاسخگویی و اطلاع‌رسانی دست به اقدام فوری بزنند.

وی ادامه داد: پیش‌تر نیز بر این موضوع تاکید شده بود که خواستار شفافیت اطلاع‌رسانی هستیم و در این راستا نتایج ارزیابی مدیران را بی‌تعارف به مردم گزارش خواهیم کرد تا در جریان امور خادمان خود قرار بگیرند.

قیصربیگی مهمترین ضمانت اجرایی شدن طرح را حمایت مستقیم شخص استاندار از این طرح اعلام کرد و گفت: در این راستا و به دستور استاندار ایلام ۱۰ نمره ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان به حوزه روابط‌عمومی اختصاص یافت.

وی در ادامه با اشاره به اهرم و عوامل بازدارنده در صورت عدم توجه مدیران به حوزه روابط عمومی، افزود: یکی از این عوامل مهم ارسال نامه عدم رضایت مدیران به وزارتخانه‌های مربوطه با امضای شخص استاندار برای دستگاه هایی است که عملکرد بسیار ضعیفی در حوزه روابط‌عمومی داشته اند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام لحاظ نمودن ارزیابی ماهانه روابط عمومی در ارزیابی نهایی مدیران را از دیگر عوامل توجه مدیران به این مقوله مهم عنوان کرد و افزود: از علل دیگر که می تواند ضمانت اجرایی شدن طرح را بیشتر کند، اطلاع‌رسانی نتایج ارزیابی بصورت ماهیانه در بین مردم است که این مهم جو روانی سنگینی بر دستگاه های اجرایی که در حوزه روابط‌عمومی عملکرد ضعیفی داشتند، ایجاد می کرد.

قیصربیگی در ادامه به نتایج ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در ماه های مهر و آبان ماه سال جاری پرداخت و گفت: در مهرماه و در سطح دستگاه های اجرایی استان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مشترکا با ۹۴ امتیاز رتبه اول، راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۹۳ امتیاز رتبه دوم و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان نیز با ۹۱ امتیاز رتبه سوم را بدست آوردند.

وی بیان کرد: در سطح فرمانداری ها نیز شهرستان های چرداول با ۷۰ امتیاز اول، بدره و دهلران مشترکا با ۶۲ امتیاز دوم و مهران با ۶۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

قیصربیگی همچنین به نتایج ارزیابی های آبان ماه اشاره کرد و گفت: در آبان ماه و در سطح دستگاه های اجرایی استان اداره کل راه و شهرسازی با ۹۷ امتیاز رتبه اول، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت هرکدام با ۹۶ امتیاز رتبه دوم و شرکت آب منطقه ای ایلام نیز با ۹۵ امتیاز رتبه سوم را در ارزیابی این ماه به خود اختصاص داده اند.

به گفته وی در این مدت(آبان ماه) در سطح فرمانداری ها نیز شهرستان های چرداول با ۷۴، بدره با ۷۰ و مهران با ۶۴ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ایلام از بررسی و اعلام نتایج ارزیابی ماه های آذر و دی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: بهمن‌ماه اوج فعالیت روابط عمومی‌های استان برای تشریح عملکرد و دستاوردهای نظام است.

قیصربیگی تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تشریح عملکرد و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این رابطه به دستور استاندار ایلام برنامه ریزی لازم انجام شده که همه مدیران در سطوح مختلف دستاوردهای و خدمات صورت گرفته را به طرز شایسته ای اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد