درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 11:14   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46109صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 30 دی 1399 - 08:15
احساسات تبلیغاتی
اغلب مردم تجربه مشاهده محتوای بازاریابی بی روح و کلیشه ای را دارند. چنین محتواهایی اغلب توجهی به بعد احساسی ماجرای تبلیغات ندارند. برخی از مهمترین احساسات در زمینه تبلیغات همه شمول به شرح ذیل است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اغلب مردم تجربه مشاهده محتوای بازاریابی بی روح و کلیشه ای را دارند. چنین محتواهایی اغلب توجهی به بعد احساسی ماجرای تبلیغات ندارند. برخی از مهمترین احساسات در زمینه تبلیغات همه شمول به شرح ذیل است:

شادکامی: بازاریابی و تبلیغات برای مناسبت های مهم همیشه مدنظر بازاریاب ها قرار داشته است. اگر یک مناسبت مهم برای مشتریان یک بازار پیش روی است، آیا کسب و کار شما کمپینی با حال و هوای مناسبتی برای آن بازار تهیه کرده است؟

امیدبخشی: شرایط ناگوار در عرصه زندگی روزمره همیشه وجود دارد. بسیاری از برندها شهرت بالایی در زمینه روحیه بخشی به مشتریان دارند. اگر مشتریان در یک بازار مشخص با مشکلات متعددی مواجه هستند، تلاش برای امیدبخشی به آنها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. متاسفانه برخی از برندها نسبت به رویدادهای مختلف در عرصه کسب و کار بی توجه هستند بنابراین توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به سادگی از دست می دهند.

انگیزه بالای کاری: مشتریان همیشه برندهای دارای انگیزه بالا برای کار را دوست دارند. این امر موجب ایجاد احساس بسیار خوشایند در میان مشتریان می شود. هرچه نمایش میزان علاقه اعضای شرکت به حوزه کاری بیشتر و بهتر صورت گیرد، نتیجه نهایی در حوزه بازاریابی بهتر خواهد بود. این امر نوعی گرایش عمومی در میان مشتریان محسوب می شود.

آرامش خاطر: مشتریان پس از خرید یک محصول نیاز به آرامش دارند. خرید از برخی برندها همیشه موجب دردسر است بنابراین مشتریان باید به طور مداوم به دنبال تعویض محصول موردنظر یا رفع ایرادات احتمالی اش باشند. این امر مشکلات بسیار زیادی پیش روی کسب و کارها برای تعامل با مخاطب هدف قرار می دهد. اگر برند شما توانایی بازنمایی آرامش خاطر برای مشتریان را نداشته باشد، مشکلات بسیار زیادی پیش روی تان قرار خواهد گرفت. یکی از مشکلات اساسی در این میان ناتوانی برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان و همچنین مراجعه مشتریان به دیگر برندها خواهد بود.

اعتماد به نفس: مشتریان باید اساس اعتماد به نفس در تعامل با برند شما را داشته باشند. این امر در مورد برخی از برندها مانند نایک به خوبی قابل مشاهده است. مشتریان به هنگام تعامل با برند نایک یا خرید از آن به خوبی احساس اعتماد به نفس پیدا می کنند. همین امر نوعی مزیت رقابتی برای محصولات نایک در بازارهای مختلف ایجاد می کند.
 

نویسنده: ام جی دیپالما - کارشناس بازاریابی و تبلیغات

مترجم: علی ‌آل ‌علی

منبع: www.forsatnet.ir
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد