درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 11:34   

نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان

  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


ادامه ادامه مطلب یک

نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ

  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


ادامه ادامه مطلب دو

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)

  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


ادامه ادامه مطلب سه

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
  مزایای آموزش و توسعه موثر
  گزارش برگزاری سومین رویداد گراف‌دی
  بانک رفاه کارگران وجه التزام اقساط غیر جاری تسهیلات کادر درمان را می بخشد
  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت
  عادی انگاری شرایط بحران
  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد
  مجتمع فولاد مبارکه در هفته‌ای که گذاشت
  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46090صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 29 دی 1399 - 01:47
ماجرای جنجالی آینده واتس‌آپ با گوگل بعد از فیس‌بوک
با بروز بحران مرتبط با حریم خصوصی پیام‌رسان معروف واتس‌آپ و سیاست تازه آن برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها با شرکت مادر خود فیسبوک، شکایات جدیدی در مورد نقضی دیگر علیه خصوصی حریم اطلاعات کاربران در چندین کشور مطرح شده ‌است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با بروز بحران مرتبط با حریم خصوصی پیام‌رسان معروف واتس‌آپ و سیاست تازه آن برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها با شرکت مادر خود فیسبوک، شکایات جدیدی در مورد نقضی دیگر علیه خصوصی حریم اطلاعات کاربران در چندین کشور مطرح شده ‌است.
 
به گزارش شارا به نقل از العربیه، این نگرانی‌ها اینک در مورد سرویس «واتس‌آپ وب» برای رایانه‌های «دسک تاپ» بروز کرده زیرا شکایت‌ها در این مورد وجود دارد که «واتس آپ وب»، شماره‌های تلفن‌های ثبت شده در تلفن‌های کاربران را در حستجوگر گوگل در صورت استفاده از این اپلیکیشن در رایانه منزلی، به نمایش می‌گذارد.
 
 این اپلیکیشن که حدود 2.2 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، به دنبال اعتراض کاربران، اجرای تغییر در خدمات خود را به تعویق انداخت.
 
 پس از آنکه کاربران مجبور به موافقت با به اشتراک گذاشتن داده‌های مختلف خود با فیس‌بوک یا حذف حساب کاربری خود تا 8 فوریه آینده از واتس‌آپ شدند، موج مهاجرت به اپلیکیشن‌های مشابه ایجاد گردید ولی واتس‌آپ عقب نشست و گفت که مهلت نهایی تا ماه مه آینده است و کاربرانی که با شروط جدید موافقت نکردند را حذف نمی‌کند.
 
 در میان موج مهاجرت کاربران و سازمان‌های سراسرجهان به سایر اپلیکیشن‌ها، دولت‌ها وارد خط بحران شدند که حاضر به تن‌دادن به سیاست‌های حفظ حریم خصوصی نشدند و نهادهای فنی آنها، تحقیقات در مورد ماهیت این سیاست‌های جدید را آغاز و حساب‌های ارگان‌های رسمی خود را به برنامه‌های مشابه دیگر، منتقل کردند.
 
 در گرماگرم این انتقادها و گسترش دامنه جهانی آن، واتس‌آپ متعهد شد که تلاش بیشتری را برای روشن کردن اطلاعات نادرست در مورد سیاست جدید حریم خصوصی و امنیتی انجام دهد. این اپلیکیشن تأکید کرد که به‌روزرسانی اخیر، شفافیت بیشتری در مورد نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را فراهم کرده کند و درعین حال «دیتا بیس» مشترک با فیس‌بوک را گسترش نمی‌دهد.
 
 واتس‌آپ چند روز پیش، هشدار به 2 میلیارد کاربر خود در مورد به‌روزرسانی سیاست حفظ حریم خصوصی‌اش را آغاز کرد تا اگر مایل به ادامه استفاده از برنامه پیام‌رسان محبوب خود هستند، باید آن را بپذیرند.
 
 شروط جدید که در اوایل سال 2021 ابلاغ گردید، باعث خشم کارشناسان فناوری، طرفداران حریم خصوصی، بازرگانان و سازمان‌های دولتی شده و موجی از مهاجرت به سوی اپلیکیشن‌های رقیب را برانگیخت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سرپرست بهزیستی خراسان رضوی: روابط عمومی، دانش‌محور باشد و نگاه سنتی نداشته باشد


  روابط عمومی، پاشنه آشیل فروشگاه های زنجیره ای


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی گروه‌های مردم نهاد (NGO)


  نقش روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان


  جزئیات نقشه راه روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران بررسی شد


  ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد


  نقش روابط عمومی‌ کتاب فروشی‌ ها در کتاب خوانی، در «کتاب بان» رادیو فرهنگ


  انتخاب مسئول روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان کارمند نمونه صنعت‌نفت


  چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند


  رویکردهای مختلف آموزش و توسعه مهارت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد