درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4609صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 22:39
بانوان سکاندار اطلاع رسانی در گلستان
شهردار گرگان با تقدیر از تلاشهای خبرنگاران گفت: در حوزه شهرداری بسیاری از مطالب روزنامه ها و رسانه ها موجب اصلاح کارهای ما شد و ما بر خود واجب می دانیم که از جامعه خبرنگاری تشکر کنیم.
  

شارا- ابراهیم کریمی شامگاه سه شنبه در آینی تقدیر از خبرنگاران حوزه شهری گرگان افزود: همان قدر که از شهرداری انتقاد می شود به مردم نیز انتقاداتی وارد است و باید برخی مسائل را رعایت کنند، البته انتقاد از مردم باید به شکل آموزش بوده و آموزش صحیح به آن ها داده شود.

 

شهردار گرگان در مراسم تقدیر از خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد شهید صارمی گفت: شغل خبرنگاری در همه دنیا سختی هایی را دارد و این سختی ها گاهی به ایرادهای خود خبرنگاران و گاهی به حکومت ها بر می گردد. در همه نظام ها خط قرمزهایی وجود دارد و گاهی خبرنگاران نیز اشتباه می کنند. بنابراین اصل خط قرمز را باید پذیرفت و آن را رعایت کرد.

 

وی با اشاره به مشکلات شغل خبرنگاران اظهار کرد: همه ما قبول داریم که معیشت خبرنگاران سخت است و بالا رفتن قیمت کاغذ و نرخ ارزها مشکلات زیادی را برای خبرنگاران و مدیران مسئول به وجود آورده است. امیدوارم دولت جدید توجه بیشتری به مطبوعات داشته و مشکلات آنان را حل کند.

 

وی افزود: مطبوعات ما در عین شجاعت باید ادبیات قوی داشته و به لحاظ علمی و فنی قوی شوند در این صورت به تعداد خوانندگان مطالب افزوده خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورا ضمن تبریک روز خبرنگار در این جلسه اظهار کرد: نامه ای از سوی استانداری به دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و ادارات تابعه ارسال شده بود که هیچ ارگانی نباید مراسمی را برای تقدیر از خبرنگاران برگزار کنند و تنها مراسم روز خبرنگار به صورت متمرکز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شود.

 

عبدالرضا چراغعلی ادامه داد: اما شورای شهر و شهرداری طبق سنت و احترامی که برای خبرنگاران قائل است این مراسم را برگزار کرد. معتقدم چه اشکالی دارد تمامی ادارات این مراسم را به صورت مجزا برگزار کنند.

 

بانوان سکاندار اطلاع رسانی در گلستان هستند

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در جلسه گفت: پررنگ ترین نقش اطلاع رسانی در استان ما را بانوان دارند. همه ما یک ید واحد هستیم و نباید از دادن تذکرات منصفانه در جامعه دریغ کنیم ما نیز پذیرای نقدهای صحیح هستیم و معتقدیم این نقدها باید گفته شود.

 

چراغعلی بیان کرد: آخرین روزهای کاری دور سوم شورا است و شورا در سرازیری افتاده، همچنین در بسیاری از ادارات تغییر و تحولات در حال انجام بوده و چه خوب است خبرنگاران قول ها و وعده هایی که مدیران داده بودند را رصد کرده و ببیند مدیران تا چه اندازه در جهت موضوعاتی که مطرح شده حرکت کردند.

 

یکی از اعضای شورای شهر در این جلسه اظهار کرد: به عنوان یک پیشکسوت در حوزه مطبوعات تجاربی را دارم و می دانم خبرنگاران بدون هیچ چشم داشت مالی و تنها به خاطر عشق به این کار خود را هدف تیر مصائب قرار می دهند و می خواهند پلی بین مردم و مسئولان در زمینه مسائل اجتماعی ایجاد کنند.

 

حبیب الله قلیشلی ادامه داد: خبرنگاران جوان باید این مسئله را مد نظر خود قرار دهند که در این عرصه بهتر است به گفته سعدی شاعر بزرگ ایران زمین با دوستان خود مروت و با دشمنان مدارا کنند. خبرنگاران در عرصه کاری خود اگر با افرادی برخورد می کنند که دانسته و یا ندانسته اقداماتی بر ضرر عموم جامعه دارند و یا دوستانی که جان نثار مردم هستند باید طریق مروت و مدارا را پیش بگیرند و زحمات همه را روشن کنند تا مردم زحمتکشان را بشناسند.

  

وی افزود: در حوزه خبر، تحلیل و گزارش خبرنگاران مسئول هستند و نباید بر اساس شنیده هایی که پایه و اساس ندارد و قبل از تحقیق کامل مطلب بنویسند و در این زمینه باید دقت نظر کافی را داشته تا از هر بحثی مبرا شوند.

 

یکی از خبرنگاران در این جلسه گفت: فضای عمومی استان برای حرفه خبرنگاری در استان نسبت به کسانی که در نشریات کشوری کار می کنند بسیار پر فشار است، در مراسم روز خبرنگار که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد صندلی ها پر از افرادی بود که گفتند همه آن ها خبرنگار هستند.

  

الهه موسوی ادامه داد: اما سوالی که در این بین مطرح می شود اینست که زمانی که بحرانی در استان اتفاق می افتد و یا در جایی حق و حقوق مردم زیر پا گذاشته می شود این همه خبرنگار کجا هستند که مشکلات مردم را منعکس و صدای آن ها را به گوش مسئولان برسانند.

 

 موسوی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز در تپه هزار پیچ گفت: تپه هزار پیچ یکی از مکانی های دیدنی شهر گرگان است اما درحال حاضر در بهترین نقطه آن ساختمانی در حال ساخته شدن است، بر چه اساسی شورا و شهرداری اجازه ساخت این ساختمان را در این منطقه داده است و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد هزارپیچ نیز مانند ناهارخوران از دست خواهد رفت.

 

خبرنگار دیگری در این جلسه اظهار کرد: رسالت همه خبرنگاران چه در مطبوعات و چه صدا و سیما یکی بوده و همه آن ها در یک جبهه فعالیت می کنند اما در برنامه روز خبرنگار در تالار فخرالدین اصحاب رسانه منتقد هم بودند اما بهتر است که نقد ها منصفانه باشد.

 

رسول آبادی ادامه داد: در این گونه برنامه ها چه خوب است که از خبرنگاران منتقد منصف تجلیل شود. اگر خبرنگاری منصف بوده و مشکلات را مطرح می کند باید تقدیر شود و پیشنهاد می کنم از این خبرنگاران در اتاق فکر استفاده شود چراکه همه ما خواهان گرگانی زیبا هستیم.

 

در پایان این مراسم از  خبرنگاران فعال در حوزه شهری تقدیر شد.

منبع: مهر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد