درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 5 بهمن 1399 - 22:09   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی
  بانک رفاه کارگران اعلام کرد: تراکنش های فاقد شناسه شهاب، پذیرش نمی شود
  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری
  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری
  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد
  برگزاری جشنواره اطلاع رسانی روابط عمومی‌های استان همدان
  روابط عمومی‌ها جریان‌ساز و به‌عنوان قلب تپنده سازمان ها هستند
  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک
  لری کینگ مجری مشهور تلویزیونی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46063صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 دی 1399 - 11:45
توصیه های رسانه ای برای انتشار اخبار واکسن کرونا
اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.
  

فقط چکیده مطالعه را گزارش نکنید


قبل از نوشتن یک مقاله و انتشار آن، متن کامل مطالعه یا گزارش علمی را بخوانید. یافته های موجود در خلاصه یک پژوهش ممکن است واقعاً نشان دهنده متن کامل آن مطالعه نباشند. مجلات پزشکی در بازبینی و انتشار گزارش های علمی سریع تر از زمان معمول عمل می کنند. بنابراین باید نگاهی منتقدانه به این مطالعات داشته باشید تا بتوانید یافته های آنها را دقیق گزارش کنید. محتوایتان را صرفا بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی گزارش نکنید.

پیشاپیش به داده‌ها اعتماد نکنید


آگاه باشید چه کسانی از مطلب منتشر شده نفع می برند و درباره روش جمع آوری داده ها تحقیق کنید. تا جایی که امکان دارد درخواست کنید داده های خام در اختیار شما قرار گیرد. در مطلب خودتان همیشه روش تحقیق را ذکر کنید.

از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید


یک گزارش خوب وقتی نوشته می شود که از یک منبع متخصص و آگاه استفاده کنید. هنگام اطلاع رسانی درباره یک کرونا یا مطالعه جدید ، برای ارزیابی کارشناسانه آخرین تحولات علمی، با مرکز رسانه‌های علمی کشور خود مشورت کنید.

منبع را بیان کنید


هنگام گزارش در مورد مطالعات علمی و واکسن ها، منبع اطلاعات را نام ببرید تا اعتبار محتوایتان را نشان و به خوانندگان اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد آن موضوع را جست‌وجو کنند.

اصطلاحات را تعریف کنید


برخی واژه های علمی ممکن است مکرر در گزارش دهی درباره کرونا و واکسن ها استفاده شوند. توضیح اصطلاحات علمی در هر مقاله بسیار مهم است و اطلاعات خواننده را بیشتر می کند. همچنین می توانید اصطلاحات علمی را تبدیل به لینک کنید تا مخاطب با فشردن آن اصطلاح وارد صفحه فرهنگ لغت شود.

از زبان واضح برای مطلب تان استفاده کنید


بیشتر خوانندگان با زبان علمی آشنا نخواهند شد. برخی از اصطلاحات را می توان در مقاله تعریف کرد، اما سعی کنید از اصطلاحات ساده بهره ببرید تا خوانندگان در تمام سطوح مطلب را درک کنند.

مرحله انجام تحقیق را توضیح دهید


برخی تحقیقات ممکن است نتایجی هیجان انگیز را فقط بر اساس مجموعه مقدماتی از داده ها نشان دهند. بررسی کنید که آیا یک گزارش یا مطالعه بازبینی علمی شده است یا خیر. مطمئن شوید تحقیق در چه مرحله ای قرار دارد. مراحل اولیه تحقیقات، نباید با مقاله بررسی شده در یک مجله علمی یکسان فرض شود.

اعداد را گزارش دهید


در هر زمان ده ها واکسن در حال سپری کردن مراحل مختلف تولید هستند. هنگام گزارش دادن درباره واکسن تعداد افرادی که در آزمایش ها شرکت می کنند را بیان کنید و بنویسید چه مدت زمانی از تزریق واکسن می گذرد.

عوارض جانبی را فاش کنید


آزمایش های هیچ واکسنی در طول تاریخ، به سرعت واکسن‌های کرونا پیشرفت نکرده است. به اطلاع عموم مردم برسانید شرکت کنندگان در آزمایش واکسن دچار چه عوارضی شده اند. بیان عوارض جانبی احتمالی هر واکسن به مخاطبان کمک خواهد کرد.

از تصاویر مناسب استفاده کنید


انتخاب تصویر در مقالات مربوط به واکسن مهم است. واکسن چیز ترسناکی نیست، بنابراین از انتشار تصاویری مانند گریه نوزادان، بیماران مضطرب و سوزن های بزرگ خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید تصاویر منتشر شده طیف وسیعی از جامعه و خوانندگان را بازتاب می دد.

مزایای واکسن را به همه یادآوری کنید


اطلاع رسانی درباره فواید بالقوه واکسن کرونا برای آگاه‌سازی افرادی که از قبل قصد واکسیناسیون را دارند بسیار حیاتی است. با وجود اطلاعات غلط منتشر شده در دوران همه گیری، خوانندگان را از اهمیت واکسن ها آگاه کنید.


حقایق و ارقام مربوط به تاثیر واکسن در پایان دادن به بیماری های همه گیر در طول تاریخ را یادآوری کنید. با این روش با تردیدهای افرادی که نسبت به تاثیر واکسن شک دارند مقابله می‌کنید.

 

منبع: ARA













 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی


  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی


  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک


  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا


  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد


  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی: روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد


  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد