درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 دی 1399 - 14:17
روابط عمومی‌ها در امیدآفرینی، آسیب‌شناسی و کاهش مسائل اجتماعی نقش بسزایی دارند
به همت هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با مشارکت جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان اردبیل، کارگاه آموزش مجازی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» دوشنبه ۲۲ دیماه برای فعالین روابط عمومی برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل در کارگاه «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» عنوان کرد: روابط‌عمومی‌ها در امیدآفرینی، آسیب‌شناسی و کاهش مسائل اجتماعی نقش بسزایی دارند.
 
 به گزارش شارا به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، به همت هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با مشارکت جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان اردبیل، کارگاه آموزش مجازی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» دوشنبه ۲۲ دیماه برای فعالین روابط عمومی برگزار شد.
 
 در ابتدای این کارگاه رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با تشکر از توجه مسئولان استانی به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نه تنها در اطلاع‌رسانی بلکه در امیدآفرینی، آسیب‌شناسی و کاهش برخی مسائل اجتماعی چه در سازمان و چه در خارج از آن نقش بسزایی دارند.
 
 مهران اوچی اردبیلی از آمادگی جهاددانشگاهی برای مساعدت در کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: این امر یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان است و به یقین رفع آن عزم ملی و همگانی می‌طلبد و روابط عمومی‌ها در این زمینه یکی از گروه‌های تاثیرگذار هستند.
 
 وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات آموزشی جهادانشگاهی در سطح استان به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزشی این نهاد ارائه می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند از سامانه آموزشی این نهاد (امجد) که یکی از بهترین سامانه‌های آمورزشی کشور است برای برگزاری برنامه‌های آموزش مجازی خود استفاده کنند.
 
 در این کارگاه، مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین چالش‌های تاثیرگذار در بنیان خانواده، وقوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه است به همین منظور آگاهی بخشی به افراد می‌تواند در کاهش آن تاثیرگذار باشد.
 
 غلامحسین غاربی به تاکید استاندار اردبیل در جلسه با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل بر ایفای نقش توسط روابط عمومی‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در این راستا سعی داریم برنامه‌های فرهنگ و آموزشی برگزار کنیم.
 
 وی ضمن تشکر از اهتمام جهاددانشگاهی و اداره کل بهزیستی استان در برگزاری کارگاه آموزش مجازی «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» ادامه داد: تلاش داریم برگزاری چنین کارگاه‌هایی با حضور کارشناسان و صاحب نظران امر مستمر باشد تا بتوانیم در این امر وظیفه خود را ایفا کنیم.
 
 غاربی ضمن قدردانی از همکاری جهاددانشگاهی با شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در اجرای برنامه‌های آموزشی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی جامعه، سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی به برگزاری پیوسته دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی مورد نیاز استان کمک شایانی می‌کند.
 
 در این کارگاه، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به نقش موثر روابط عمومی ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: آشنایی فعالین روابط عمومی‌های استان با نحوه کنترل، شناسایی، مدیریت،‌ تدوین برنامه و سیاست‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش آنان در این زمینه می‌تواند به پیشبرد اهداف نهادهای متولی این امر کمک کند.
 
 بهزاد ستاری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها با تعامل موثر می‌توانند یاریگر دستگاه‌های اجرایی ارائه کننده خدمات اجتماعی باشند، ادامه داد: با توجه به دامنه گسترده آسیب‌های اجتماعی، لازم است افراد، خانواده و جامعه به ویژه نسل جوان نسبت به پیشگیری از این چالش، آگاهی لازم را داشته باشند.
 
 وی با بیان اینکه اورژانس ۱۲۳ اداره کل بهزیستی استان اردبیل در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات می‌پردازد، ادامه داد: افرادی که با مشکلات روحی و روانی، اضطراب و استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا مواجه هستند، می‌توانند با اورژانس اجتماعی بهزیستی با شماره ۱۴۸۰ تماس بگیرند و خدمات، مشاوره و اطلاعات لازم را برای جلوگیری از آن کسب کنند.
 
 در ادامه کارگاه آموزشی مجازی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی»، بایرام‌زاده، روانشناس و مدرس دانشگاه‌های استان اردبیل، اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی برای ایجاد امنیت و آرامش در خانواده و جامعه را تشریح کرد و به سؤالات حاضران پاسخ داد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد