درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 19:13   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی
  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد
  امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش
  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
  چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟
  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46051صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 24 دی 1399 - 14:10
نگاهی به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس
مجتمع مس سرچشمه اقدامات گسترده‌ای در زمینه مسوولیت اجتماعی اجرایی کرد از جمله شناسایی ۶ نقطه محروم در استان کرمان و اجرای طرحی جهادی در این مناطق که به ارائه خدماتی ارزنده به خصوص در بخش خدمات درمانی، فرهنگی، توانمندسازی افراد بی بضاعت و... پرداخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در ابتدای این نشست محراب احمدیان، معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران خلاصه‌ای از عملکرد این شرکت در حوزه مسوولیت اجتماعی از سوی روابط‌عمومی این مجموعه را ارائه کرد.

 

شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت‌های خود را در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی از ۳ بعد جامعه، اقتصاد و محیط زیست دنبال می‌کند و این اقدامات عمدتا متمرکز بر دو استان کرمان و آذربایجان شرقی که محل اصلی فعالیت این شرکت است می‌شود.

 

وی ادامه داد: محورهای اصلی اجرای مسوولیت اجتماعی که در شرکت ملی صنایع مس ایران به تصویب رسیده عبارت هستند از: کمک‌های بلاعوض، حمایت از باشگاه‌های ورزشی، کمک‌های مردمی، توجه به جامعه و راه‌های ارتباطی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کرونا.

مجتمع مس سرچشمه اقدامات گسترده‌ای در زمینه مسوولیت اجتماعی اجرایی کرد از جمله شناسایی ۶ نقطه محروم در استان کرمان و اجرای طرحی جهادی در این مناطق که به ارائه خدماتی ارزنده به خصوص در بخش خدمات درمانی، فرهنگی، توانمندسازی افراد بی بضاعت و... پرداخت.

محراب احمدیان گفت: این شرکت در بحث ورزشی نیز خدمات خوبی در منطقه داشته است؛ از جمله ایجاد تیم‌های ورزشی در فوتبال و فوتسال که موفق به حضور در لیگ دسته یک و لیگ برتر شده‌اند. در واقع باید اذعان کرد که این شرکت به لحاظ ورزشی در مناطق مختلف کرمان و در آذربایجان (شرقی) فعال است.

اجرای پروژه‌هایی در زمینه احداث جاده‌ها و پل‌های ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده است که عمدتا بر بهسازی روستاهای اطراف مجتمع متمرکز و سعی شده این مورد به بهترین شکل ممکن ساماندهی شود. همانگونه که عنوان شد این مجتمع در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز اقداماتی اجرایی کرده که ازجمله این موارد می‌توان به ارائه وام خود اشتغالی اشاره کرد.

همچنین این مجتمع در زمان وقوع بلایای طبیعی به کمک هم‌میهنان می‌شتابد، به‌گونه‌ای که در زمان وقوع زلزله زهکلوت کرمان، مجتمع مس سرچشمه ۳دستگاه کامیون کمک‌های مجتمع را به منطقه سیل زده اعزام کرد، همچنین موکب شرکت ملی مس و مجتمع مس سرچشمه روزانه ۲۵۰ پرس غذای گرم میان مردم منطقه توزیع می‌کردند.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی مس افزود: از اقدامات انجام شده توسط مجتمع مس سرچشمه برای مقابله با شیوع کرونا توزیع ۱۵۰۰ ماسک رایگان در سطح شهر و حومه رفسنجان بود. مقابله با شیوع ویروس کرونا در خارج از مجتمع و درواقع در سطح شهر کمک کرد تا این بیماری در مجتمع نیز به خوبی کنترل شود. اهدای جهیزیه به زوج‌های بی بضاعت، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به خصوص در دوران کرونا، کمک به بهزیستی، توانبخشی، راه‌اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی در رفسنجان و... از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است. وی عنوان کرد: استراتژی شرکت ملی صنایع مس ایران در شهر بابک نیز مانند استراتژی کلی شرکت در حوزه مسوولیت اجتماعی بر ۴ حوزه اصلی بیان شده یعنی کمک بلاعوض، باشگاه‌های ورزشی، جاده و اقتصاد مقاومتی متمرکز شده است.

اقدامات اجرایی شده در شهر بابک بیشتر به‌صورت معین اقتصادی بوده، درواقع شرکت ملی مس در این منطقه به‎‌ شکل مستقیم وارد عمل نشده و مسائل را از طریق ارائه وام پیگیری کرده است. درواقع وام‌های قرض‌الحسنه‌ای با حداقل بهره به منظور حل چالش افراد و اشتغال‌زایی خرد با پشتیبانی شرکت ملی مس داده شده است.

محراب احمدیان گفت: اقدامات مسوولیت اجتماعی شرکت ملی مس در منطقه آذربایجان شرقی که توسط مجتمع مس سونگون اجرایی شده نیز بر ۵ محور اصلی یعنی احداث جاده‌های مختلف ارتباطی پیرامون مجتمع (جاده ورزقان به سونگون و جاده خواجه به ورزقان)؛ احداث اماکن ورزشی، کمک‌های بلاعوض، کمک‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی و مقابله باشیوع کرونا متمرکز شده است.

از دیگر اقدامات مهم مجتمع مس سونگون در منطقه باید به برگزاری همایش خانوادگی و مسابقات ورزشی بین کارکنان، برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان ورزقان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان جهت ساخت ۲۰ مدرسه در شهرستان، حمایت از ستاد بحران استان جهت ایجاد مجتمع امدادی چند منظوره و کوهستانی و... اشاره کرد.

 

وی افزود: در مجموع باید عنوان کرد که شرکت ملی صنایع مس در مسوولیت اجتماعی عملکرد قابل قبولی داشته و برنامه‌های قابل توجهی برای سال ۱۴۰۰ نیز در نظر دارد. بخش قابل توجهی از درآمد اختصاص داده شده به مسوولیت‌های اجتماعی برای امسال صرف بخش کرونا شده که به امید خدا با کنترل شیوع این بیماری در سال آینده، امکان تمرکز بر سایر بخش‌ها به وجود می‌آید.

 

راضیه احقاقی

منبع: https://donya-e-eqtesad.com


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رکوردشکنی رقیب گوگل


  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید


  آینده تبلیغات و برندسازی


  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟


  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی


  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!


  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!


  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد


  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی


  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد