درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 - 18:42   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی
  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد
  امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد
  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش
  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب
  چطور باید با افرادی که به تئوری توطئه معتقدند ارتباط برقرار کنیم؟
  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی
  کتاب «سیر تا روابط عمومی» در مرحله پایانی نگارش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46041صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 دی 1399 - 13:27
یکصدوبیست‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
در شماره تازه ماهنامه مدیریت ارتباطات، مطالبی خواندنی و متنوع درباره آسیب‌شناسی وضعیت کنونی رسانه ملی، برند شخصی هادی خانیکی، تلویزیون‌های اینترنتی و... می‌خوانید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در شماره تازه ماهنامه مدیریت ارتباطات، مطالبی خواندنی و متنوع درباره آسیب‌شناسی وضعیت کنونی رسانه ملی، برند شخصی هادی خانیکی، تلویزیون‌های اینترنتی و... می‌خوانید.

پرونده‌ای درباره شکاف میان مردم و تلویزیون


پرونده ویژه‌ شماره 128 ماهنامه مدیریت ارتباطات، شکاف عمیق و رو به گسترش میان مردم و رسانه ملی است. مدیران تلویزیون خود را بی‌عیب و ایراد و مصون و بی‌نیاز از نقد می‌بینند و به راه خود می‌روند و مخاطبان هم با شبکه‌های اجتماعی، ماهواره، رسانه‌های نوشتاری و... اخت شده‌اند. با روی کار آمدن مدیران جوان و جدید و جنجانی در این نهاد عمومی، وضعیت بی‌اعتنایی به مخاطبان تشدید هم شده است. آخرین نمونه بازنمایی شکاف میان مردم و رسانه ملی را می‌توان در هجوم کاربران به صفحه AFC برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کرد.

 

در گفت‌و‌گوی ویژه ماه سراغ حسن نمکدوست تهرانی، استاد شناخته شده ارتباطات رفته‌ایم و مسئله را با او در میان گذاشته‌ایم. نمکدوست معتقد است تصمیم‌گیران تلویزیون به تغییراتی که در جهان رخ داده، آگاه هستند اما در برابر تغییر مقاومت می‌کنند. در گفت‌و‌گویی دیگر، عباس عبدی، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار باسابقه، دلیل به وجود آمدن شکاف میان مردم و رسانه ملی را در سانسور دانسته است.

 

امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در همین رابطه در یادداشتی به نقد تصمیم مدیران شبکه سوم تلویزیون در تعطیل کردن یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های چهار دهه اخیر پرداخته و نوشته همه آنهایی که تا دیروز مخاطب شبکه یاد شده بودند، با این تصمیم نسنجیده تبدیل به معترض رسانه‌‌ای شدند. سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در یادداشت خود از چهار دلیل اصلی سقوط صدا و سیما از اصول حرفه‌ای رسانه‌داری و عقب ماندن آن از رسانه‌های دیگر و به ویژه شهروند خبرنگاران نوشته است. گفت‌و‌گو با شروین وکیلی درباره شکست انحصار در رسانه‌‌های رسمی نیز از دیگر مطالب مهم پرونده رسانه شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

صفحاتی با محوریت بازار آنلاین چین و آینده فناوری


در شماره 128 ماهنامه مدیریت ارتباطات، صفحاتی نیز به تنظیم‌گری تبلیغات در کشور چین اختصاص یافته است. مرتضی رستمی سوادکوهی، پژوهشگر آزمایشگاه داده، شرکت بایدو به عنوان بزرگترین موتور جست‌وجو بازار آنلاین چین را بررسی موردی کرده و به تحلیل و بررسی سازوکار عرضه و مدیریت تبلیغات آنلاین در پرجمعیت‌ترین کشور جهان پرداخته است. مریم زهدی نیز در مقاله‌ای با تشریح مفهوم قوی سیاه، سوپر اپلیکش‌ها را قوی سیاه نامیده و اثرات آن را تشریح کرده است.

مطلبی درباره برند شخصی

هادی خانیکی


در شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، حسین گنجی مثل شماره‌های گذشته که سراغ یکی از چهره‌های سرشناس فرهنگی کشور می‌رود، این بار به تحلیل راز و رمز برند شدن شخصیت هادی خانیکی پرداخته است. شخصیتی که مومن به گفت‌و‌گو است و به نوشته گنجی فرسنگ‌ها فاصله میان اسلحه و مبارزه تا قلم و گفت‌وگو را در شش دهه طی کرده و امروز به نمادی با بسامد پیامی بالا بدل شده است.

صفحاتی درباره سلبریتیسم، سواد رسانه‌ای در عصر اینترنت و...


در بخش کاناپه ماهنامه مدیریت ارتباطات، مریم بهریان، به تحلیل روانشناسانه فیلم «ستاره» وودی آلن، کارگردان صاحب سبک آمریکایی پرداخته است. شاهو صبار نیز در بخش زوایای تاریک ماهنامه سعی کرده دنباله این بحث را پی بگیرد که آیا ما در عصر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطلع‌تر و باسوادتر می‌شویم یا خیر. نیوشا طبیبی نیز در بخش زیبایی‌شناسی غذا، درباره «تعارف» به عنوان یکی از سنت‌های حسنه در فرهنگ غذایی مردم ایران نوشته است.

در شماره یکصدوبیست‌وهشتم ماهنامه مدیریت ارتباطات، آثار و نوشتارهایی از علی عالی، رضا قربانی، ابوالفضل رجبی، مسعود سپهر، محمدرضا واعظ شهرستانی، علی حسنلو، مهدی آزموده، محسن آزموده، فاطمه باباخانی، دکتر بابک زمانی، دکتر سیدوحید حیدری، محمد اشعری، علیرضا دباغ، و... را می‌خوانید.

شماره #128_ماهنامه_مدیریت_ارتباطات را می‌توانید از فروشگاه‌ دیجیکالا، سفارش دهید یا نسخه الکترونیک آن را از طاقچه و مگیران خریداری کنید

صاحب‌امتیاز: مؤسسه مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل
مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور
سردبیر: علی ورامینی
رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان
طراح جلد: استودیو فا/ مهدی فاتحی
مدیر هنری: یوسف فروتن
دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات: بهروز تقی‌پور، بهنام تقی‌پور، روشن مهدوی، محدثه گودرزنیا، سمیرا کیانی.

علاقمندان جهت خرید یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شماره 88356436-021 تماس بگیرند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رکوردشکنی رقیب گوگل


  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید


  آینده تبلیغات و برندسازی


  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟


  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی


  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!


  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!


  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد


  ساختار عمومی بیانیه مطبوعاتی


  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد